Website API

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Robin Vergeten

Robin Vergeten

19/02/2015 21:00:25
Quote Anchor link
Sinds kort ben ik me gaan verdiepen in webdevelopment.

In week 1: begonnen met HTML, CSS en PHP
In week 2: basis van JavaScript
In week 3: mijn eerste website gemaakt: mmo-streams.com

Alle tips zijn welkom, bijvoorbeeld over het design.

Ook ben ik benieuwd naar tips voor een volgende richting, ik lees termen als Ruby on Rails en Node.js.
Gewijzigd op 19/02/2015 21:05:28 door Robin Vergeten
 
PHP hulp

PHP hulp

04/05/2024 12:41:55
 

19/02/2015 22:09:20
Quote Anchor link
De website is leuk opgezet. Het is alleen jammer dat je de standaard layout van Bootstrap (twitter) hebt gebruikt.
Dat is erg kaal en kan je weinig aan fout doen.

Kijk wel of je de url's mooi kan maken.
Verder heb je een leuk projectje gemaakt.

http://mmo-streams.com/destiny%20stream.php
 
Robin Vergeten

Robin Vergeten

21/02/2015 00:04:51
Quote Anchor link
Bedankt voor je reactie. Kan het kwaad om een spatie %20 op te nemen in de url's?
 
Frank Nietbelangrijk

Frank Nietbelangrijk

21/02/2015 01:17:55
Quote Anchor link
Robin Vergeten op 21/02/2015 00:04:51:
Bedankt voor je reactie. Kan het kwaad om een spatie %20 op te nemen in de url's?


Ik weet niet of het direct kwaad kan maar mooi is het zeker niet. vervang die spaties liever voor mintekens (-).
 
Robin Vergeten

Robin Vergeten

21/02/2015 13:53:17
Quote Anchor link
Ik zal het dit weekend gaan aanpassen. Bedankt voor de tip.
 
Thomas van den Heuvel

Thomas van den Heuvel

21/02/2015 14:22:44
Quote Anchor link
Zorg dat er nog een witruimte onder de afbeeldingen van de spellen zit want op kleinere schermen (laptops enzo) vallen deze afbeeldingen deels weg onder de footer.

Ook zijn er andere manieren om een footer aan de bodem van je scherm / onderaan je content te plakken naast het simpelweg gebruiken van een fixed positie.
 
Robin Vergeten

Robin Vergeten

21/02/2015 15:43:36
Quote Anchor link
Thomas bedankt voor je reactie.

Momenteel maak ik gebruik van navbar-fixed-bottom. Ik heb net CSS nagelopen en zag dat ik de margin niet correct had ingesteld. Bedankt voor de tip!

Ik ga nu aan de slag met de URL aanpassingen, wanneer ik daarmee klaar ben zal ik alles opnieuw uploaden.
 
Bart Matsko

Bart Matsko

20/03/2015 17:44:18
Quote Anchor link
De tekst van de copyright is niet goed te lezen en ook niet mooi op deze manier.
 



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.