web-stars

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Senior Airport Developer ( System engineer)

De functie Nice to know (you) De nieuwe A-pier wordt de duurzaamste van Schiphol. Als deze af is ligt er 4000 vierkante meter zonnepanelen op het dak. En de toiletten? Die spoelen door met regenwater. we gaan ervoor: het creëren van de meest duurzame en hoogwaardige luchthavens ter wereld. een toekomstbestendig en duurzaam Schiphol. Daar werken we elke dag hard aan in team Development & Sustainability. Jij bent regisseur, expert én aanjager van de ontwikkeling van Schiphol. Connecting your world Hoe maak je de ambities en doelstellingen van Schiphol concreet in een project? De waarde voor Schiphol naar eisen die

Bekijk vacature »

.NET developer

Wat ga je doen als Full stack .NET developer Microsoft 365? Je stelt je op als sparringpartner voor het team en PO over toekomstige functionaliteiten, architectuur en mogelijke nieuwe producten. Je bent mede-verantwoordelijk voor het vertalen en omzetten van een user story in een passend technisch design. Je implementeert functionaliteiten op basis van een technisch design en user story. Je bent mede-verantwoordelijk voor het beheer van Azure DevOps, waaronder het beheer van GIT, Build Pipelines, Release Pipelines en geautomatiseerde testen. Hier herken jij jezelf in Hbo werk- en denkniveau of hoger aangevuld met relevante certificeringen en/of cursussen; Minimaal 3 jaar

Bekijk vacature »

Junior .NET developer

Functie Om half 9 kom jij binnen en pak jij als eerst natuurlijk een bakje koffie of thee. Vervolgens ga jij je voorbereiden op de stand-up van kwart voor 9. Zijn er bijvoorbeeld dingen waar jij nog tegen aan loopt? Of is er nog code die getest of gereviewd moet worden? Vervolgens starten jullie met de stand up en na de stand up zoeken jullie elkaar op en gaan jullie aan de slag. Als team met 6 developers werken jullie in drie wekelijkse sprints. Het einde van een sprint is altijd op een donderdag zodat jullie op vrijdag de demo

Bekijk vacature »

Ambitieuze medior developer

Wat je gaat doen: Heb jij al een paar jaar ervaring als developer maar wil jij naar the next level? In ons NextLevelDev Programma helpen wij jou om de volgende stap te zetten: een mooi programma aan trainingen op het gebied van Java, hippe frameworks, Agile/Scrum, OCP-certificering en optioneel: andere JVM-talen als Kotlin en Scala; Cloud (AWS, Azure, GCP) Soc Of beter nog, wat wil jij doen? Binnen DPA GEOS zijn we dan ook op zoek naar enthousiaste Java developers om ons development team te versterken. Als Java developer werk je in Agile/Scrum teams bij onze klanten en daarbij kun

Bekijk vacature »

Front end developer React Sportgames

Functie Als Front end developer ga jij aan de slag bij een gave en bekende organisatie op het gebied van sportgames. Jij gaat aan de slag in een scrumteam met 6 developers die gepassioneerd en actief bezig zijn om spelers kwalitatieve en mooie spelervaringen aan te bieden. Als scrumteam werken ze in drie wekelijkse sprints en begin je iedere ochtend met een stand-up. Als Front end developer werk jij bij deze organisatie voornamelijk met Javascript, html, css en React. Er wordt veel gebruikt gemaakt ook van C#, Docker en Kubernetes. Het team hecht veel waarde aan het leveren van hoogwaardige

Bekijk vacature »

Backend Developer Integraties API HBO REST

Samengevat: Deze werkgever is een IT-consultancy. Wil jij werken als Backend Developer Integraties? Heb jij kennis van gangbare berichtformaten? Vaste baan: Backend Developer Integraties API HBO €3.100 - €4.400 Zij bieden innovatieve oplossingen die bedrijven efficiënter en wendbaarder maken, waardoor onze klanten zich net zo snel kunnen ontwikkelen als de business van hen vraagt. Bij bij hun werk je aan onze eigen bedrijfsapplicaties. Je ontwikkelt met ons de meest nieuwe software. Wij blinken uit als het gaat om de inzet van technologie. Deze werkgever staat open voor elke nieuwe trend. Onze systemen zijn groot en ingewikkeld. Hou jij van diepgang

Bekijk vacature »

Traineeship Front-end developer (WO, 0 tot 3 jaar

Functie Zoals beschreven ga je vanaf start aan de slag bij een passende opdrachtgever, hierbij kijken ze echt naar jouw wensen, kennis/ervaring maar ook de reisafstand. Momenteel hebben ze meerdere klanten waarbij ze groepen hebben opgezet wat maakt dat er diverse uitdagende kansen liggen. Naast het werken bij de opdrachtgever, en het volgen van de masterclasses, zul je regelmatig met de andere trainees in contact zijn. Niet alleen op professioneel vlak maar juist ook bij de borrels en kwartaaluitjes! Kortom; een jaar lang hard aan jezelf werken in combinatie met gezelligheid en plezier. Spreek dit jou aan? Dan komen we

Bekijk vacature »

PHP Developer

Functieomschrijving Vanuit het hoofdkantoor in omgeving Roosendaal, ontwikkel je als PHP Developer niet alleen webapplicaties, maar ben je verder ook gefocust op het continu inspelen op nieuwe trends en ontwikkelingen m.b.t software development. Naast het bouwen van webapplicaties, ontwikkelen zij ook webshops en websites voor gave opdrachtgevers! Wat ga je doen? Het schrijven van schone en efficiënte codes volgens het Symfony framework; Het ontwerpen en implementeren van webapplicaties met het Symfony-framework; Onderhouden en updaten van bestaande applicaties die zijn gebouwd met het Symfony framework; Het testen van ontwikkelde applicaties om te zorgen dat ze goed functioneren en voldoen aan de

Bekijk vacature »

Front-end Developer

Front-end Developers opgelet! Bij Luminis zijn ze opzoek naar jou. Lees de vacature en solliciteer direct. Luminis is een software- en technologiebedrijf met meerdere vestigingen. Vanuit deze vestigingen werken 200 professionals aan technisch hoogwaardige oplossingen voor klanten zoals KLM, Nike en Bol.com. Ook ontwikkelt Luminis eigen oplossingen op het gebied van cloud, Internet of Things, data intelligence, e-sports en e-learning. Luminis onderscheidt zich door aantoonbaar voorop te lopen in technologie en innovatie. Luminis heeft drie kernpunten die verankerd zitten in alles wat we doen: het omarmen van nieuwe technologie, meesterschap en kennis delen. Functiebeschrijving First things first! Het is belangrijk

Bekijk vacature »

.NET Developer

Functie omschrijving Jij gaat in de functie van Software Developer werken met C# en .NET framework. Jij gaat maatwerk software ontwikkelen en softwareoplossingen creëren. Daarnaast optimaliseer je de bestaande software. Oplossingen waar de klant echt iets aan heeft, jij krijgt er energie van op dit te realiseren. Je gaat werken in een Microsoft omgeving(ASP.NET) en gebruikt daarnaast C# en MVC. Samen met het huidige IT team binnen deze organisatie verwerk je de wensen van de klant tot een (eind)product. Bedrijfsprofiel Je komt te werken in een klein team van developers, die zich voornamelijk bezighouden met back-end development. Verder staat dit

Bekijk vacature »

Junior .NET developer

Functie Als junior .NET ontwikkelaar start jij in een ontwikkelteam met 7 .NET developers. In ons team werken er drie senior .NET developer, twee medior .NET developers en twee junior .NET developers. Er is dan ook genoeg senioriteit in ons team om jou te kunnen bieden wat jij nodig hebt! Wij werken in scrum en hebben drie wekelijkste sprints. Daarnaast doen wij minimaal vier keer per jaar een release. Ons platform is ontzettend complex en groot. Het is dan ook in het begin belangrijk dat jij de processen gaat begrijpen. Jij krijgt dan ook een cursus om beter te begrijpen

Bekijk vacature »

Starter/junior Magento developer gezocht!

Functie Je komt te werken in een zelfsturend team waarin vertrouwen voorop staat en inbreng en ideeën worden gewaardeerd. Ook staat innovatie centraal. Ze bieden jou de mogelijkheid om jezelf door te ontwikkelen. Denk hierbij aan cursussen en een persoonlijk ontwikkelplan. Je komt terecht in het team van momenteel 4 (ervaren) collega’s en zal meewerken aan de doorontwikkeling en nieuwbouw van de Magento platformen van meerdere opdrachtgevers volgens Agile/Scrum. Denk hierbij aan nieuwe functionaliteiten, UX en koppelingen met verschillende back-end systemen. Als starter/junior developer zul je direct begeleid worden door een senior uit het team. Het is van belang dat

Bekijk vacature »

Front-end Developer

Functie omschrijving Wij zijn op zoek naar een Front-end Developer! Als Front-end Developer binnen dit softwarebedrijf ga je de frontends voor zowel je eigen interne projecten als die voor klanten opzetten, onderhouden en uitbreiden. Je zet ideeën om naar mooie successen voor de klanten. Dat is in een notendop wat je gaat doen! Wat kun je verwachten? Je werkt aan de doorontwikkeling van bestaande maatwerkapplicaties. Bijvoorbeeld wanneer de klant de applicatie wil uitbreiden met een nieuwe feature; Samen met het team van backenders en desginers zet je nieuwe ideeën van klanten om naar mooie oplossingen; Je werkt met verschillende frameworks.

Bekijk vacature »

Junior PHP (Laravel) Developer

Functie omschrijving Wij zijn op zoek naar een PHP Laravel Developer! Sta je aan het begin van je carrière en ben je op zoek naar een leuke baan? Lees dan verder! Voor een softwarebedrijf in omgeving van Schiphol zijn wij op zoek naar een ervaren PHP (Laravel) Developer. Je gaat je bezighouden met het ontwikkelen van innovatieve bedrijfsapplicaties. Samen met het team, bestaande uit designers en developers, maak je mooie oplossingen voor bedrijven in diverse branches. Je zorgt dat de opgeleverde websites perfect werken en de klant meer dan tevreden is. Je kunt rekenen op een afwisselende baan met leuke

Bekijk vacature »

.NET developer

Klaar voor een nieuwe uitdaging? Welke technologieën gaan schuil achter de dagelijkse energievoorziening? Als senior .NET developer bij Kenter maak jij samen met je team het verschil, zowel voor de interne organisatie als voor eindklanten. Samen bouwen jullie aan innovatieve dienstverlening met behulp van de nieuwste technologieën en tools. Het is een functie met veel vrijheid, goede arbeidsvoorwaarden én je draagt jouw steentje bij aan de energietransitie. Klinkt dit als iets voor jou? Lees dan verder of solliciteer direct! Wat ga je doen als senior .NET developer? Als senior .NET developer bij Kenter (onderdeel van Alliander) ben je van onschatbare

Bekijk vacature »
Fabian webstars

Fabian webstars

03/06/2015 12:19:07
Quote Anchor link
Hallo allemaal
wat vinden jullie van mijn website?
http://web-stars.nl

als jullie nog tips hebben voor script en design / ideeën voor scripts en design
hoor ik het super graag! de teksten zijn gewoon opvul teksten, als je voor de teksten iets leuks weet hoor ik het ook graag! het is een website die vooral gedoeld is om snel een songtekst te vinden en om iets leerzaams te vinden. die pagina's moet ik nog afmaken en verbeteren, als je een ideeën of tips voor die pagina's hebt, zoals ik eerder benoemde altijd welkom!

Volgens mij heb ik bijna alle bugs waar je echt last van hebt er uit kunnen halen, maar ik weet het niet zeker, als er een bug is zal ik die zeker proberen op te lossen. dus vertel dat aub ook!

Met vriendelijke groet
Fabian (Web-stars)
 
PHP hulp

PHP hulp

06/05/2024 00:17:15
 
Paco de Wulp

Paco de Wulp

03/06/2015 20:22:23
Quote Anchor link
Lijkt op zich een prima website. Mooi !

Nu nog wat interessante inhoud, want die bepaalt uiteindelijk op je bezoekers krijgt.

Enkele kleine opmerkingen:
Ik keek alleen even naar aanmelden...
1) Indien ik een te kort wachtwoord invul, worden direct ook alle andere velden weer gewist.
2) Als ik niets invul en druk op aanmelden loopt het ook niet goed
Bij forum verschuift de 'header' ten op zichte van de de andere pagina's
 
Eddy E

Eddy E

03/06/2015 21:13:04
Quote Anchor link
Ik heb alleen gekeken naar het algemeen:
- prima uiterlijk. Goed te lezen
- euh... wat moet ik hier? Wat kan ik doen? Leuke dingen? Zoals? 5 seconden en ik was weg... wat was er te doen? Songteksten? Kom op: "google" > "lyrics *enter titel hier*" Meer niet!

Qua uiterlijk dus prima, maar wat betreft inhoud moet er nog heel wat gebeuren.
 
Thomas van den Heuvel

Thomas van den Heuvel

03/06/2015 21:19:04
Quote Anchor link
- zoekfunctie is kapot
- "email" adres...
- sommige pagina's hebben geen titel
- geen clean URLs
- meer dan 25 songteksten? ik zie er maar 1?

:/

EDIT: anders zet deze er ook ff bij :].
Gewijzigd op 03/06/2015 21:20:50 door Thomas van den Heuvel
 
- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

03/06/2015 22:58:49
Quote Anchor link
@Thomas, volgens mij is de site nog niet officieel open. De topicstarter zegt dat het nu opvulteksten zijn.

Verder is het ook handig om te weten dat er op songteksten ook copyright zitten. Deze zijn geregeld via de BumaStemra.
 
Klim geit

klim geit

04/06/2015 09:59:54
Quote Anchor link
Stylesheets na de </html> hebben vrij weinig zin.
http://web-stars.nl/profiel.php?id= geeft een eindeloze refresh.
Gewijzigd op 04/06/2015 10:01:01 door klim geit
 
Fabian webstars

Fabian webstars

04/06/2015 21:16:53
Quote Anchor link
bedankt voor jullie reacties ik zal der zeker wat mee doen!!
@paco, bedankt
1) dat is inderdaad een handige om te veranderen!
2) ik probeerde het te fixen, maar het wil niet zo goed lukken. dit weekend word ik extra bij geschoold voor php en dan zal k ook kijken naar die fouten. de errors an sich doen het allemaal wel goed volgens mij

@eddy bedankt, ik ga de inhoud nog veranderen!!

@thomas
1) klopt wordt op het moment aan gewerkt, maar wil nog niet zo lukken :(
2)haha is veranderd! :)
3) pagina titels waren voor geen prioriteit. had nog veel dingen te doen! maar ik zal het nu veranderen
4) wat bedoel je met clean urls?
5) -> @Aar, klopt hij is nog niet af!

Toevoeging op 04/06/2015 21:17:43:

en de eindeloze refresh zal ik proberen weg te werken, zal wel lukken :)


Toevoeging op 04/06/2015 21:20:07:

en iemand zei een keer tegen me dat mn website sneller zou zijn als ik css links die geen prioriteiten hebbe beter onderaan geplaatst kunnen worden. vond het wel een beetje gek

Toevoeging op 04/06/2015 21:20:49:

én thomas is goed ik zal hem erbij zetten :P :D
 
Thomas van den Heuvel

Thomas van den Heuvel

04/06/2015 21:40:56
Quote Anchor link
Fabian webstars op 04/06/2015 21:16:53:
4) wat bedoel je met clean urls?


URLs die voor mensen leesbaar zijn èn enige betekenis hebben, bijvoorbeeld, in plaats van: /theateam.php zoiets: Google op "the a team lyrics", je krijgt dan meteen een aantal sites terug met een goede/betere naamgeving:

www.songteksten.nl/songteksten/360647/ed-sheeran/the-a-team.htm
www.azlyrics.com/lyrics/edsheeran/theateam.html
www.metrolyrics.com/a-team-lyrics-ed-sheeran.html

De opbouw van de URL is dus zoiets: lyrics/<artiest>/<nummer>

Hierin zit een zekere structuur. Je zoomt steeds verder op de informatie in.

Op /lyrics zou je een alfabetische lijst van artiesten kunnen zetten.
Op /lyrics/<artiest> zou je een lijst van albums / nummers kunnen zetten.
Totdat je dus uiteindelijk uitkomt bij de juiste informatie, simpelweg door het volgen van de URL(opbouw).
 
Fabian webstars

Fabian webstars

04/06/2015 22:07:02
Quote Anchor link
ooh zo, dat zal ik veranderen ja! Bedankt, nooit zo bewust over na gedacht.. Dat ga ik wel doen als ik met de inhoud bezig ga :)
 
Marthijn Buijs

Marthijn Buijs

05/06/2015 11:07:26
Quote Anchor link
Heb zo'n vermoeden dat de <title>-tag in de head mist.

Logo is niet klikbaar, zijn genoeg mensen die erop klikken als ze naar de homepagina willen.

En verder zou ik nog een kijken naar die animatie op de homepagina, dat gele past niet bij je design.

Maar het design en voorderest alles vind ik er zeker goed uitzien! ;)
Gewijzigd op 05/06/2015 11:08:12 door Marthijn Buijs
 
Fabian webstars

Fabian webstars

05/06/2015 13:49:11
Quote Anchor link
@maarten
ik was een beetje bang dat ik het te groen zou maken, maar zal ik het dan toch groen maken?
en ik zal hem ook een beetje margin-bottom geven. voor de ruimte enzo

title tag mist ja. die heb ik nu allemaal ingezet.

op het moment zijn er ook een paar nieuwe foutmeldingen toegevoegd. ben daar ook nog steeds mee bezig!


Toevoeging op 05/06/2015 15:36:06:

kleuren van de animatie zijn ook veranerd, graag hoor ik wat jullie nu van de animatie vinden
 
Marthijn Buijs

Marthijn Buijs

05/06/2015 15:36:21
Quote Anchor link
Ziet er goed uit!
 
Fabian webstars

Fabian webstars

05/06/2015 22:52:32
Quote Anchor link
Bedankt, blij om te horen!
k ga op het moment ook bij profiel een functie maken dat als je bent ingelogd, je een een soort blog kan schrijven

voorbeeld: een soort twitter idéé
 
Marthijn Buijs

Marthijn Buijs

05/06/2015 23:20:59
Quote Anchor link
Klinkt als muziek in mijn oren :)
 
Fabian webstars

Fabian webstars

28/06/2015 12:31:46
Quote Anchor link
heb de fucntie om een blog te schrijven samen met iemand gemaakt, op profiel nu ook laatst gezien, email alleen zichtbaar bij ingelogde gebruiker. pagina's toegevoegd songteksten ietsje verder mee en ben nu met een aantal vrienden aan het kijken voor bugs.

Zoekfunctie wil voor geen meter lukken, dus als iemand tijd en zin heeft om me daar mee te helpen hoor k het graag!!
Gewijzigd op 28/06/2015 12:32:05 door Fabian webstars
 
- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

28/06/2015 13:46:00
Quote Anchor link
Waar loop je op vast, als ik mag vragen?
 
Fabian webstars

Fabian webstars

28/06/2015 17:19:31
Quote Anchor link
het hele zoekscript, kweet niet hoe ik moet beginnen, welke codes ik moet gebruiken, etc ben nog niet zo goed en ervaren :(
 
Marthijn Buijs

Marthijn Buijs

12/07/2015 14:04:26
Quote Anchor link
Je website is beetje gehacked..
http://web-stars.nl/muziek/muziek.php
Gewijzigd op 12/07/2015 15:22:38 door Marthijn Buijs
 
Fabian webstars

Fabian webstars

14/07/2015 01:15:05
Quote Anchor link
omg maarten xD
 



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.