week registratie maaltijden

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

09/11/2011 13:11:07
Quote Anchor link
Is er een script waarmee ik datum+dag in een combobox kan laten genereren dat ook correct is en voor de rest qua datums/dag combinaties voor de rest niet meer aangepast hoeven worden.
 
PHP hulp

PHP hulp

07/05/2024 05:05:05
 
Duco W

Duco W

09/11/2011 14:38:51
Quote Anchor link
Zou je dat misschien iets duidelijker kunnen verwoorden?
 

09/11/2011 14:48:10
Quote Anchor link
het gaat over een registratie van maaltijden van woensdag tm dinsdag wat ingevult moet worden en waar uiteindelijk weektotaal + overzicht welke persoon welke maaltijden heeft besteld op welke dag er moet een mogelijkheid zijn om een datum te kiezen en daarbij de naam van de persoon en ochtend en avond maaltijdkeuze dit moet worden weggeschreven in een nieuwe tabel
 
Ger van Steenderen
Tutorial mod

Ger van Steenderen

09/11/2011 14:54:52
Quote Anchor link
Wat bedoel je met een combobox?
 

09/11/2011 15:06:35
Quote Anchor link
niet persee maar dat die het wel samen met de persoonsnaam en maaltijdskeuze die uit combobox worden gekozen kan weggeschreven worden in een tabel

Toevoeging op 09/11/2011 15:45:27:

dus een persoonskeuze maaltijdskeuze en datumkeuze eventueel in dropdownbox/combobox persoonskeuze en maaltijdskeuze kan ik al kiezen moet dus alleen een manier hebben waarop ik datums kan kiezen en met de gegevens kan wegschrijven in een resultaten tabel
 
Ger van Steenderen
Tutorial mod

Ger van Steenderen

09/11/2011 16:16:12
Quote Anchor link
ik begrijp niet helemaal wat je nu precies wilt. Wil je nu uitlezen wie wat op een bepaalde datum besteld heeft of wil je dat men iets kan bestellen, of beide?
en laat even zien wat je al hebt?
 

09/11/2011 16:21:56
Quote Anchor link
beiden besteldatum en uitlezen ik heb al de menukeuze en persoonsnaamkeuze via een combobox/dropdownbox ik wil een overzicht per week hebben zodat de weekuitkomsten bij de keuken doorgegeven kunnen worden mijn vraag is echter wat de beste/makkelijkste manier is om een datum uit te kiezen voor het wegschrijven in de database tabel
 
Ger van Steenderen
Tutorial mod

Ger van Steenderen

09/11/2011 16:28:42
Quote Anchor link
als je overweg kunt met jquery kan je de datepicker van jquery.ui gebruiken
anders met php dropdowns generen voor de dag maand en jaar
 

09/11/2011 16:30:20
Quote Anchor link
thanks ik denk dat in dit geval datepicker perfect is heb et net ff gegoogled
 
Ger van Steenderen
Tutorial mod

Ger van Steenderen

09/11/2011 16:50:30
Quote Anchor link
mooi, ik gebruik m ook altijd
 



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.