Wereldkans

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Front-end developer (Vue.js) gezocht!

Functie Als Front-end developer is het jouw doel om efficiënte en effectieve frontend code te ontwerpen, ontwikkelen en onderhouden die goed aansluit bij de functionele behoefte vanuit de klant. Je zorgt voor optimale SEO-resultaten, sitespeed en frontend security. You build it, you run it, you own it! Je maakt deel uit van een DevOps Scrum team en werkt samen met back-end developers, test-engineers, interaction designers en een projectmanager. Er zijn verschillende groepen Scrum teams. Een roadmap team is jouw ‘’thuisbasis’’, daar wordt gewerkt aan doorontwikkeling van bestaande omgevingen voor een aantal klanten. Hiernaast zijn er projectteams waar nieuwe omgevingen worden

Bekijk vacature »

C# Developer Research and Development - Delft

Vacature details Vakgebied: Software/IT Opleiding: Medior Werklocatie: Delft Vacature ID: 6307 Introductie C# Developer Research and Development - Delft - Onze klant is één van de meest innovatieve bedrijven in de region van Delft. Op dit moment zijn ze voor het innovatie centrum. In het innovatie centrum wordt gewerkt aan de nieuwste technieken voor navigatie software. R&D / C# / Pattern Recognition / Algorithms / 3d Data / DotNET Functieomschrijving Als C# Developer kom je te werken in een innovatief scrumteam. We ontwikkelen en door ontwikkelen de nieuwste technieken op het gebied van navigatie software. Deze software wordt onder andere

Bekijk vacature »

Front-end developer (Medior/Senior)

Functie Het front-end team bestaat momenteel uit 4 collega’s en is hard aan het groeien! Samen leveren jullie een essentiële bijdrage aan de applicaties die ze voor hun klanten realiseren. Je werkt in het front-end team samen met de back-end teams en product owners om te zorgen dat de applicaties een fijne gebruikerservaring opleveren. Jouw expertise zorgt ervoor dat de juiste keuzes gemaakt worden qua techniek en ontwerp, van back-end tot aan gebruiker. In samenspraak met je team bepalen jullie de beste keuze voor techniek. Ook is er altijd ruimte om nieuwe technieken te ontdekken. Eisen • Je hebt gedegen

Bekijk vacature »

Developer Angular & Kotlin

Dit ga je doen Het (door)ontwikkelen van mobiele apps en webapplicaties; Het opstellen van technisch ontwerp en het bespreken van ontwerpen met de software architect; Het uitvoeren van werkzaamheden op het gebied van technisch testen; Het in de gaten houden van nieuwe ontwikkelingen op jouw vakgebied en het adviseren van de organisatie hierover. Hier ga je werken Het gaat om een bekend internationaal handelsbedrijf met ruim 800 medewerkers, verdeeld over verschillende deelbedrijven. Deze organisatie is van oorsprong een familiebedrijf, er wordt hard gewerkt, er heerst een no nonsense en doeners mentaliteit, een informele sfeer en er is een mix van

Bekijk vacature »

Junior Software Developer (HBO / WO)

Functie omschrijving Wij zijn op zoek naar een Junior Software Developer! Sta jij aan het begin van je carrière en heb je net je HBO of WO-diploma in de richting van ICT of Techniek mogen ontvangen? En heb jij grote affiniteit met software development? Dan hebben wij bij Jelling IT Professionals de perfecte opdrachtgever in de omgeving van Utrecht, die jou tot een volwaardig Fullstack Software Developer gaat opleiden. Binnen deze grote organisatie krijg je ruime en professionele trainingen die jouw in korte tijd vakbekwaam maken. Niet alleen het aan technisch aspect, maar ook zeker jouw persoonlijke ontwikkeling wordt veel

Bekijk vacature »

Senior java ontwikkelaar integratie

Functieomschrijving Voor de gemeente Rotterdam zijn wij op zoek naar een senior java ontwikkelaar integratie. Taken Binnen een zelfsturend Scrumteam voer je geheel zelfstanding je opdrachten uit en levert het eindresultaat op aan het Integratieteam. Jij voelt je net als alle teamleden verantwoordelijk voor alle aspecten, vanaf de vraag tot en met de oplevering in productie. Je bent kritisch, je helpt de klant om zijn wensen helder te krijgen, je schrijft zelfstandig clean code die van hoge kwaliteit is, met bijbehorende unit- en integratietesten, je ondersteunt zo nodig bij deployments naar productie. Het Integratieteam bouwt componenten (Endpoints) op de ESB.

Bekijk vacature »

Senior Applicatie ontwikkelaar Java

Bedrijfsomschrijving De IV- organisatie van de Belastingdienst is verantwoordelijk voor en verzorgt de ICT- voorzieningen. Het merendeel van de applicaties wordt op dit moment door de IV- organisatie zelf ontwikkeld, onderhouden en beheerd in het eigen data center. Naast de zorg voor continuïteit op de massale heffing- en inningsprocessen die plaatsvinden binnen een degelijke, stabiele omgeving, wordt er tevens volop gewerkt aan modernisering van het IV- landschap. Dit gebeurt deels intern door gebruik te maken van de expertise die intern aanwezig is, maar ook door het aantrekken van (kant-en-klaar) oplossingen en expertise uit de markt. Functieomschrijving We verwachten van je,

Bekijk vacature »

SQL Database ontwikkelaar

Functie omschrijving Wil jij meewerken aan het creëren van slimme software om magazijnen als een geoliede machine te laten lopen? Wij zoeken een zorgvuldig persoon, iemand die niet snel de hand omdraait voor complexe algoritmes. Denk jij dat jij de SQL ontwikkelaar bent die wij zoeken? Lees snel verder en wie weet zitten we binnenkort samen aan tafel! Jouw werkzaamheden zullen er als volgt uitzien: Je houdt je bezig met het ontwerpen en ontwikkelen van MS SQL server databases, dit doe je met T-SQL als programmeer laag. Je gaat aan high-end software oplossingen werken, dit doe je voor de optimalisatie

Bekijk vacature »

Junior Front end developer Onderwijssoftware

Functie Als Junior front end developer kom jij terecht in een klein, maar hecht team bestaande uit 5 andere developers (waarvan 2 senioren, 2 medior en 1 junior). Met de gezamenlijke missie om “ieder kind te helpen met onze software” wordt er dagelijks gepassioneerd en hard gewerkt aan ons in-house ontwikkeld platform. Deze software is gebaseerd is op AI, machine Learning en wetenschappelijke inzichten. Dagelijks zul jij werken met onze high traffic webapplicatie. We hebben ruim 300.00 gebruikers en meer dan 2 miljard records waar je te maken mee krijgt! Verder zul jij je bezighouden met: – Het ontwikkelen van

Bekijk vacature »

Front-End Developer

As a Front-End Developer at Coolblue you improve the user-friendliness of our webshop for millions of customers. How do I become a Front-End Developer at Coolblue? As a Front-End Developer you work on the user-friendliness of our webshop for millions of customers. You enjoy working with the UX Designer to pick up stories. You get energy from coming up with creative solutions and are happy to present these within the team. You also take pride in your work and welcome any feedback. Would you like to become a Front-End Developer at Coolblue? Read below if the job suits you. You

Bekijk vacature »

Mendix Consultant / Developer

Dit ga je doen Het in kaart brengen en analyseren van de functionele wensen van de klant rondom Mendix applicaties; Het fungeren als sparringpartner voor de (interne) klanten; Het opstellen van requirements en het vertalen hiervan naar technische mogelijkheden; Het opstellen van user stories; Het bouwen van de Mendix applicaties in samenwerking met jouw team of zelfstandig; Het testen van op te leveren software en het zorg dragen voor de implementatie; Trainen van gebruikers in het gebruik van de applicatie; Werken in een Agile omgeving. Hier ga je werken De organisatie begeeft zich in de retail branche en focust zich

Bekijk vacature »

Front-end developer E-Commere

Functie E-commerce is een ‘’snelle’’ wereld. Om hierin continu voorop te blijven omarmen ze in een vroeg stadium nieuwe technieken. Een webshop is nooit af en kan altijd beter, sneller en efficiënter. Tegelijkertijd hebben ze vanaf hun oprichting altijd vastgehouden aan kwaliteit boven snelheid, en dit loont. Als front-end developer heb je een adviserende rol en sta je aan het eindpunt van alles wat met designs te maken heeft. Je overlegt met klanten en collega’s, en zet je in om ideeen om te zetten tot unieke concepten. Je bent het aanspreekpunt voor de klant en bewaakt tevens de planning. Eisen

Bekijk vacature »

Frontend Developer - Leeuwarden

Frontend Developer – Leeuwarden Als Frontend Developer bouw jij mee aan het onderwijs van de toekomst! In een scrum team werken met jonge en enthousiaste collega’s, moderne technieken, ruimte voor eigen ontwikkeling en op een proactieve wijze kunnen meewerken aan innovatie binnen het onderwijs. Magister is het state-of-the-art softwarepakket dat scholen in het voortgezet onderwijs op alle fronten ontzorgt. Van leerlingenadministratie tot het ondersteunen van individuele leerlijnen, van toegang tot digitaal lesmateriaal tot het plannen van het lesrooster. In de Magister app bedient Magister ruim 2,5 miljoen gebruikers waarvan, dagelijks meer dan 600.000 unieke. Hiermee is Magister de absolute marktleider

Bekijk vacature »

Medior Java developer (fullstack)

Wat je gaat doen: Of beter nog, wat wil jij doen? Binnen DPA GEOS zijn we dan ook op zoek naar enthousiaste Java developers om ons development team te versterken. Als Java developer werk je in Agile/Scrum teams bij onze klanten en daarbij kun je eventueel ook andere ontwikkelaars begeleiden in het softwareontwikkelproces. Verder draag je positief bij aan de teamgeest binnen een projectteam en je kijkt verder dan je eigen rol. Je gaat software maken voor verschillende opdrachtgevers in jouw regio. Je bent een professional die het IT-vak serieus neemt en kwaliteit levert. Je leert snel vanwege je diepgaande

Bekijk vacature »

Traineeship ICT regio Amsterdam/Utrecht

Wat ga je doen? Het traineeship begint met een fulltime maand cursussen en praktijkdagen, waarin je de basis van het IT-vak leert op de Shared Servicedesk (SSD). Daarnaast ga je meteen aan de slag voor je eerste certificering! (ITILv4). Je start in een groep met 4 tot 10 deelnemers, waarmee jij gedurende die maand optrekt en je kennis kunt delen. Na het voltooien van de eerste maand ga je direct voor een langere periode aan de slag bij één van onze klanten of blijf je intern bij ons op de Shared Servicedesk. Je bent het eerste aanspreekpunt van de eindgebruikers

Bekijk vacature »
Kevin Vermaat

Kevin Vermaat

14/10/2010 14:46:53
Quote Anchor link
Hallo allemaal,

Mijn naam is Kevin Vermaat, ben 20 jaar en woon in Zuid Holland. Toen ik vorige week in de bus naar me stage zat kwam ik op een wereldgoed idee, vervolgens heb ik research gedaan of iets dergelijks al bestaat in Nederland. Dit was dus niet het geval, toen ik erachter kwam dat er ook geen internationale versie (engelse of dergelijks) bestaat, ben ik meteen begonnen met brainstormen en het idee uitwerken.

Zoals te begrijpen is zal ik het idee hier niet op het forum plaatsen, echter heb ik met vrienden erover gehad, ze vonden het allemaal een super idee, ze snapten niet dat het nog niet bestaat. Na wat research kwam ik erachter dat de technologie om dit te maken sinds kort uit is. Dus vandaar.

Ik zoek dus iemand die samen met mij en een klasgenoot aan dit project wil werken. Mijn klasgenoot is erg goed in Photoshop, zelf ben ik goed op het gebied van usability.

We zoeken iemand die:
- PHP op hoog niveau beheerst
- Ervaring heeft met WordPress
- Enthausiast en betrouwbaar is
- Gevoel voor humor heeft
- Iemand die naast school/werk genoeg tijd heeft voor dit project


Wat wij bieden:
- Een kans om erg rijk te worden
- Een leuk en avontuurlijk project


We zullen een aantal ontmoetingen regelen zodat we tijdens het project kunnen praten over eventueel extra mogelijkheden, beide zitten we in het 3e jaar op de Hogeschool Rotterdam, dus als je in de buurt van Rotterdam woont, dan zal dat erg handig zijn. We kunnen dan namelijk op de Hogeschool Rotterdam afspreken, er is meestal wel een lokaal vrij of een tafel in de aula. (geen zorgen als je nog op middelbare school zit, iedereen komt er binnen).

Wie interesse heeft in dit project kan een email sturen naar: [email protected], wegens de tijddruk omdat ieder moment iemand anders met dit idee kan komen besluiten we morgenavond al met wie we het project willen maken. Verder hoeven jullie je geen zorgen te maken over kosten. Ik heb met mijn baas op me stage gepraat over het idee. Hij vond het ook zeer goed en kan eventueel de kosten dekken als het voor mij en me klasgenoot te hoog oploopt. Mail je ervaring met PHP, WordPress en hoeveel tijd je komende weken hebt voor het project, druk dit in uur uit. Voorbeelden van websites die je hebt gemaakt met PHP zijn altijd welkom.

Met vriendelijke groet,
Kevin Vermaat

PS: Voor de goede orde,

We kunnen dus een contract opstellen waarin we de winst verdelen, ook zullen we een aantal keer op de hogeschool rotterdam afspreken. Dit zodat iedereen elkaar kan vertrouwen en elkaar kan ontmoeten. Indicatie voor % van de winst zal rond de 25-30 % liggen.
Gewijzigd op 14/10/2010 14:57:35 door Kevin Vermaat
 
PHP hulp

PHP hulp

18/05/2024 15:35:38
 
Pim -

Pim -

14/10/2010 15:14:08
Quote Anchor link
Hehe je maakt ons wel nieuwsgierig ;)
Als je echt zo overtuigd bent van je idee, reserveer dan meteen de .com domeinnaam.
Deel ons het resultaat als het af is!
Ik woon zelf niet bij Rotterdam en heb ook geen tijd, dus succes met zoeken.

En denk eraan: Mark Zuckerberg is redelijk rijk geworden met het stelen van een idee van iemand anders ;).
 
Jos Verra

Jos Verra

14/10/2010 15:15:53
Quote Anchor link
Laat ons weten wat het idee is zodra het af is en goed draait. Na het lezen van dit bericht ben ik zeer nieuwsgierig geworden en ik kijk uit naar het resultaat.
 
Kevin Vermaat

Kevin Vermaat

14/10/2010 15:17:17
Quote Anchor link
Oke zal ik doen, bedankt voor de tip, we hebben inderdaad al het domein gekocht, maar bedankt!
 
Jos Verra

Jos Verra

14/10/2010 15:37:16
Quote Anchor link
Is het ook mogelijk om aandelen te kopen? Of te investeren. Ben wel programmeur maar woon in overijsel. Vandaar
 
- Mark -

- Mark -

14/10/2010 15:42:40
Quote Anchor link
:p het is voor de verandering wel goed opgezet ja, stukken beter dan wat je hier over het algemeen ziet. Ik zou alleen nooit op deze manier mensen werven als je zelf er zo van overtuigd bent dat je idee goud waard is. Ik zou eerst kijken hoe ver ik zou komen met de mensen die ik heb en vertrouw. Je gaat nu je gouden idee aan mensen uitleggen die misschien helemaal niet zijn te vertrouwen. Je kunt altijd kleine stukken uitbesteden voor dat wat je groepje niet beheerst zodat je ook niet je gehele idee uit de doeken hoeft te doen.
 
Pim -

Pim -

14/10/2010 15:43:53
Quote Anchor link
Je kan contractueel geheimhouding afdwingen met de mensen met wie je werkt.
 
Bas IJzelendoorn

Bas IJzelendoorn

14/10/2010 15:50:34
Quote Anchor link
Als het een goed idee is en er is voldoende research naar gedaan zou ik je idee en naam laten vastleggen bij een merken bedrijf. Dan kan het je nooit gebeuren dat als iemand uit je team stapt hij er met het idee van door gaat. (kost wel geld!)
 
- Mark -

- Mark -

14/10/2010 15:53:36
Quote Anchor link
@Pim

Tussen wat mensen zeggen dat ze doen en wat ze daadwerkelijk doen is nogal een verschil. En je moet het ook nog maar eens zien te bewijzen. Dan ben je met alles behalve je project bezig. Ik zou het klein en vertrouwd houden. Des te minder er bekend is voor het af is des te beter. Minder mensen is minder kans op een lek. Je moet het een beetje afwegen met de grote van het project.
Gewijzigd op 14/10/2010 15:56:16 door - Mark -
 
Kevin Vermaat

Kevin Vermaat

14/10/2010 16:01:51
Quote Anchor link
Bedankt allemaal voor de reacties.

Ik snap dat het altijd een risico is om anderen erbij te betrekken. Echter kan ik geen klasgenoten/vrienden vragen wegens gebrek aan php kennis. Op school gebruiken we vooral C# en java.

Groetjes

PS: Jos, ik ben eerder bang dat iemand anders een site als dit maakt binnen een maand, dus vertrouwen doe ik op dit moment wel erg makkelijk, als je interesse hebt en niemand anders dichterbij wilt meedoen, dan ben je welkom in het team.
 
- -

- -

14/10/2010 16:50:12
Quote Anchor link
Het klinkt erg interessant en ik voldoe aan de eisen, echter woon ik in Assen, helemaal aan de andere kant van het land. Ik vrees dus dat het niks gaat worden, maar mocht je (@Kevin) toch mogelijkheden zien, dan moet je dat natuurlijk aan me zeggen :-)
 
Wouter De Schuyter

Wouter De Schuyter

14/10/2010 18:09:13
Quote Anchor link
Pim de Haan op 14/10/2010 15:14:08:
En denk eraan: Mark Zuckerberg is redelijk rijk geworden met het stelen van een idee van iemand anders ;).


7 miljard om precies te zijn :p.. (en als ie facebook nu verkoopt, nog eens 33 miljard er bij :p)
Gewijzigd op 14/10/2010 18:09:32 door Wouter De Schuyter
 
Niek s

niek s

14/10/2010 20:58:30
Quote Anchor link
kom a.s. woensdag maar even langs in k.1.20 (ja de school is in de vakantie open!)
 
Nicoow Unknown

Nicoow Unknown

14/10/2010 22:12:04
Quote Anchor link
@Niek,
Vrijwel alle HBO's zijn gewoon in de vakantie open, dus ben er (helaas) al aan gewend geraakt.
 
Kevin Vermaat

Kevin Vermaat

15/10/2010 10:37:36
Quote Anchor link
Oke bedankt allemaal voor jullie reacties en emails. Heb er aardig wat gekregen. Ik heb gisteravond 2 php programmeurs geselecteerd en die waren erg enthousiast, dus zal ik met hun dit project gaan doen. Als het af is dan zal ik een berichtje plaatsen op het forum, dan kunnen jullie je mening erover geven. Op- en aanmerkingen zijn altijd welkom.

Met vriendelijke groet,
Kevin
 
Joakim Broden

Joakim Broden

15/10/2010 12:06:54
Quote Anchor link
Ben erg benieuwd naar het idee :)
 
Moe BE

Moe BE

15/10/2010 14:12:40
Quote Anchor link
Ben eigenlijk ook best benieuwd!

Gaat het over een social network?
Gewoon een tipje van de sluier :D
 
Wouter De Schuyter

Wouter De Schuyter

15/10/2010 16:58:15
Quote Anchor link
Moe BE op 15/10/2010 14:12:40:
Ben eigenlijk ook best benieuwd!

Gaat het over een social network?
Gewoon een tipje van de sluier :D


Als je nu met nóg een social network af komt ben je traag, onorigineel en ga je falen.
 
Karizma Yusuf

Karizma Yusuf

15/10/2010 17:09:32
Quote Anchor link
@Paradox Nvt

Dat is nou juist een verkeerde instelling.

Als iedereen als jou zou denken kunnen we allemaal wel stoppen met programmeren want er zijn miljoenen programmeurs over het hele wereld.

Er zijn nog genoeg ideeën voor een social network die nog niet zijn uitgewerkt die jij je niet eens kan voorstellen.

Creativiteit komt dan ook niet uit het idee maar uit het kunnen van een uiteindelijke produkt!
 
Kevin Vermaat

Kevin Vermaat

15/10/2010 17:10:38
Quote Anchor link
Sorry maar het lijkt ons niet slim om er iets over te vertellen, dus zullen jullie moeten wachten totdat het af is.


Mvg
Kevin Vermaat
Gewijzigd op 15/10/2010 17:13:59 door Kevin Vermaat
 
Moe BE

Moe BE

15/10/2010 17:14:29
Quote Anchor link
Inderdaad, daarom vraag ik het. Wil gewoon nu al kunnen gokken of het iets gaat worden of niet. :D
 



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.