word in browser?

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Igor

Igor

09/10/2008 18:53:00
Quote Anchor link
Hallo allemaal,

ik heb een vraagje.

Op een website van mij kunnen mensen documenten downloaden (word).
Dan komt er standaard zo'n schermpje van openen of opslaan. Wat ik nu wil is dat het document in de browser wordt weergegeven. Ik ben het al meerdere malen tegengekomen, maar ik kan maar niet op het internet vinden hoe ik dat moet maken.

Kunnen jullie me helpen?

Alvast bedankt

groet
igi
 
PHP hulp

PHP hulp

16/05/2024 09:19:06
 
RvW Of toch niet

RvW Of toch niet

09/10/2008 18:56:00
Quote Anchor link
das volges mij ook nog verschillend per browser want ie doet dat standaard met pdf maar ff download ze
 
Igor

Igor

09/10/2008 18:59:00
Quote Anchor link
Het gaat mij nu puur om een 'word-plugin'. En voorlopig hoeft alleen nog maar eventjes in ie te werken.
 
--

--

09/10/2008 19:03:00
Quote Anchor link
rvw schreef op 09.10.2008 18:56:
das volges mij ook nog verschillend per browser want ie doet dat standaard met pdf maar ff download ze
Misschien in te stellen via voorkeuren ofzo, want ik heb ze hier altijd in de browser.
 
Igor

Igor

09/10/2008 19:05:00
Quote Anchor link
Nou, kijk, mensen moeten het niet eerst zelf instellen. Hoe moet gewoon zoiezo in de browsers worden weergegeven.
 
TK

TK

09/10/2008 19:51:00
Quote Anchor link
Als ik het goed begrijp, *kan* je het niet instellen omdat het per browser verschilt. Dat is hetzelfde als wanneer een webpagina in de ene browser anders wordt weergegeven dan de andere..
 
Igor

Igor

09/10/2008 19:52:00
Quote Anchor link
Daarom zei ik ook: het hoeft alleen in internet explorer te werken.
 
PHP erik

PHP erik

09/10/2008 19:56:00
Quote Anchor link
Je kan er niks aan veranderen. Dat hoeft ook niet want mensen zijn wel gewend aan documenten in browsers.
 
Igor

Igor

09/10/2008 19:57:00
Quote Anchor link
Zucht, volgens mij begrijpen jullie mijn vraag niet.

"Hoe kan ik er voor zorgen dat het document in de browser wordt geopenend?" (Dus hetzelfde als dat een pdf bestand in de browser wordt geopend, maar dan met word)
 
TK

TK

09/10/2008 20:05:00
Quote Anchor link
Zomaar een idee: probeer iets als
Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
<A HREF="path/naar/bestand.doc" TARGET="_self">

Indien het bestand in dezelfde map staat als de webpagina, kun je gewoon "bestand.doc" invullen.
 
Aron K

Aron K

09/10/2008 20:07:00
Quote Anchor link
Het bestand in een Iframe laden?
 
Dutch Caffeine

Dutch Caffeine

09/10/2008 20:09:00
Quote Anchor link
Wat i_schell nou probeert te vertellen is:

Hoe kan je een word document (.doc en .docx) in je browser kan openen en bewerken.

Dat is moeilijk daar voor heb je een firefox plugin nodig, als hij bestaat. Want je moet het hele document weer decoderen.

Het is na mijn weten ook niet mogelijk om dat op een website te integreren.

Ik zal eens zoeken naar een plugin voor firefox.

@rvw:
In mij FireFox wilt hij wel pdf bestanden openen, alleen krijg ik snel een fout. mss moet ik het opnieuw installeren.
 
Nicoow Unknown

Nicoow Unknown

09/10/2008 20:16:00
Quote Anchor link
fckeditor en tinymce hebben beide een functie om word documenten te importeren.
mischien dat je daar iets mee kan
 



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.