Wordpress query

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Ray de graaf

ray de graaf

24/03/2014 17:58:49
Quote Anchor link
Hallo allen,

Ik heb een vraag. Ik ben bezig met een website (wordpress) en ik probeer een theme aan te passen.
Ik kom er alleen niet uit!

Ik heb een pagina waar alle berichten worden getoond, de pagina heeft ook pagina nummering.
Ik wil bovenaan knoppen toevoegen. (13 knoppen alles-jan->dec)

De bedoeling is dat wanneer je op een knop drukt van bijvoorbeeld "Jan" dat alle events waarvan een veld genaamd: "maand" de waarde "Jan" heeft toon. Bij "alles" wil ik gewoon alles tonen.

De queryis als volgt opgebouwd:

Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
<?php
        global $post;
        $term = get_query_var('term');
        $tax = get_query_var('taxonomy');
        $args=array('post_type'=> 'event','post_status'=> 'publish', 'orderby'=> 'menu_order',
        'caller_get_posts'=>1, 'paged'=>$paged, 'posts_per_page'=>of_get_option('sc_eventitemsperpage'));
        $taxargs = array($tax=>$term);
        
        if($term!='' && $tax!='') { $args  = array_merge($args, $taxargs); }

        query_posts($args);

        while ( have_posts()):the_post();
        $categories = wp_get_object_terms( get_the_ID(), 'event_types');
        ?>


        <li class="three-fourth-block <?php foreach ($categories as $category) { echo $category->slug. ' '; } ?>" data-id="id-<?php the_ID(); ?>" data-type="<?php foreach ($categories as $category) { echo $category->slug. ' '; } ?>">


Hoe kan ik dit voor elkaar krijgen?

mvg

ray
Gewijzigd op 24/03/2014 18:00:15 door Ray de graaf
 
Er zijn nog geen reacties op dit bericht.



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.