www.schapenzeggen.be
Hey,
Zouden jullie een review willen geven over mijn site? www.schapenzeggen.be
Beveiliging, design, etc etc.
Het is een site gemaakt, bedoelt, om dingen op te posten. Schapen! :D :P
Gr,
Niek
Zouden jullie een review willen geven over mijn site? www.schapenzeggen.be
Beveiliging, design, etc etc.
Het is een site gemaakt, bedoelt, om dingen op te posten. Schapen! :D :P
Gr,
Niek
Gesponsorde koppelingen:
Grappig. Je kan alleen wel meerdere keren stemmen!
Ja dat klopt, misschien voor een volgende versie dat controleren ofzo.
geweldige url :D
haha, thnx wes! :P
You have an error in your SQL syntax; check the manual that corresponds to your MySQL server version for the right syntax to use near '-20,0' at line 1
Dat is wel slordig. Je kunt op de eerste pagina van overzicht gewoon vorige indrukken en deze errror produceren
Dat is wel slordig. Je kunt op de eerste pagina van overzicht gewoon vorige indrukken en deze errror produceren
Edit:
Gedeeltelijk pwned
Gedeeltelijk pwned
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Jacco Engel
hoeft ook niet Jacco, de bovenste header met 'schapen zeggen be' is aanklikbaar.
En dat tweede probleem ben ik nu aan het fixen.
Dit soort reacties ben ik dus best wel blij mee, is dat ook meteen verholpen
En dat tweede probleem ben ik nu aan het fixen.
Edit:
gefixt!
gefixt!
Dit soort reacties ben ik dus best wel blij mee, is dat ook meteen verholpen
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door niek s
htmlspecialchars bij het Outputten van de reacties ect!
Ik vind de website grappig, vooral de url. Maar wat wil je dr mee bereiken? Geld inzamelen zodat je een schaap kunt kopen? :P
nee zijn doel is natuurlijk een hele kudde schapen te kopen :P
Nee mijn doel is dat het een van de meest melige sites ever wordt :P Niks serieus ofzo. Ik doe trouwens html special chars bij outputten.
Persoonlijk vind ik er niet veel aan buiten de grappige URL :-$ .
Ponzi schreef op 09.03.2007 16:57:
Persoonlijk vind ik er niet veel aan buiten de grappige URL :-$ .
Maakt niet uit hoor. Iedereen zijn eigen smaak. Maar om de url had ik hem ook genomen. Maar wat ik er nu verder voor dingen op moet gaan zetten behalve dit. Is voor mij nog ' een raadsel '. Dus als jullie nog melige iedeeen hebben, ik hoor ze graag!
Edit:
Zo te zien waren er toch nog wat problemen met de HTML Injection. Maar die zijn nu als het goed is opgelost.
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door niek s
iemand anders nog?
Doe nou eens echte transparantie...
wat bedoel je Arjan?
Dat je geen plaatje van donkerder gras moet nemen, op de plek waar de tekst staat, maar gewoon een div met een grijze achtergrond en wat transparantie..
Code (php)
1
2
3
4
2
3
4
#content {
background: #000;
filter: alpha(opacity=80); -moz-opacity: 0.80; opacity: 0.80; -khtml-opacity: 0.80;
}
background: #000;
filter: alpha(opacity=80); -moz-opacity: 0.80; opacity: 0.80; -khtml-opacity: 0.80;
}
Zoiets dus.
die URL! waarom kwam ik er niet eerder op :(
Status www.schapenzeggen.nl: Domeinnaam is vrij!
Als je nu een nederlander bent :-) , maarja dan blijft het nog steeds niet origineel. Een vriend van mij had ook een leuke domeinnaam (www.smaaktnaarmeer.be) en die hebben ze ook gewoon overgenomen in .nl. Zwak, maar wat doe je er tegen?
Als je nu een nederlander bent :-) , maarja dan blijft het nog steeds niet origineel. Een vriend van mij had ook een leuke domeinnaam (www.smaaktnaarmeer.be) en die hebben ze ook gewoon overgenomen in .nl. Zwak, maar wat doe je er tegen?
Edit:
Typo
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Ponzi
Maar dan heb je de grap nog steeds niet ponzi.
www.schapenzeggen.be
www.schapenzeggen beeee!!
schapen zeggen dus bee ;)
En ik ben zelf ook nederlander, maar dit is gewoon leuker. Want ik heb nog nooit een schaap 'nl' horen zeggen.
Ik zal eens kijken naar die opacity dinges.
www.schapenzeggen.be
www.schapenzeggen beeee!!
schapen zeggen dus bee ;)
En ik ben zelf ook nederlander, maar dit is gewoon leuker. Want ik heb nog nooit een schaap 'nl' horen zeggen.
Ik zal eens kijken naar die opacity dinges.