WYSIWYG

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Front-end Angular developer

Functie In jouw rol als Front-End developer werk je samen met de backend developers om middels tweewekelijkse sprints het platform naar een hoger niveau te tillen. Hiernaast heb je affiniteit met data en werk je graag samen met het team om de gegevensintegriteit en -beveiliging te waarborgen, om ervoor te zorgen dat de gebruiker wereldwijd de beste SaaS-services heeft. Deze organisatie heeft meer dan 100 mensen in dienst, waarvan er 45 in Nederland werken. Het ontwikkelteam bestaat uit 10 mensen en is verdeeld in 2 scrumteams. Het eerste team bestaat uit Java en Scala ontwikkelaars. Het tweede team, waar jij

Bekijk vacature »

JAVA Programmeur

Bedrijfsomschrijving Functieomschrijving We zoeken per direct enthousiaste software engineers die ons team komen versterken.We werken in DevOps teams met een sterk gevoel voor verantwoordelijkheid. Er wordt nauw samengewerkt met ons Business analyse team (BAT), met onze uitvoerende medewerkers en met de DevOps teams onderling binnen het domein. Het liefst hebben we veel en vaak interactie met onze interne en externe eindgebruikers om zo de juiste dingen te maken. We werken multidisciplinair in een dynamische omgeving. Achtergrond opdracht De Businesseenheid Examens is verantwoordelijk voor de logistiek van de staatsexamens Voortgezet (speciaal) onderwijs, Nederlands als 2e taal en schoolexamens. In het kader

Bekijk vacature »

Software Ontwikkelaar .NET te Zaandam

Bedrijfsomschrijving Je komt hier terecht bij een door-en-door softwarebedrijf, waarbinnen meerdere SaaS pakketten worden ontwikkelt voor diverse sectoren. Hierbij kun je denken aan bijvoorbeeld de logistieke en medische branche. Deze organisatie kenmerkt zich door de hoge mate van complexiteit in de applicaties, wat betekent dat jij je hier niet zal gaan vervelen. Integendeel: Jij gaat hier elke dag ontzettend veel leren en je in razend tempo ontwikkelen als C# .Net Developer met focus op back-end. Het team bestaat uit ongeveer 20 personen personen, waarvan het grootste deel zich richt op software development. De sfeer is informeel en professioneel. De producten

Bekijk vacature »

Oracle APEX developer

Wat je gaat doen: Als Oracle APEX ontwikkelaar bij DPA werk je samen met collega’s aan de meest interessante opdrachten. Je zult je ervaring met SQL, PL/SQL, JavaScript, HTML en CSS inzetten om wensen van opdrachtgevers te vertalen naar technische oplossingen. Je werk is heel afwisselend, omdat DPA zich niet beperkt tot een specifieke branche. Zo ben je de ene keer bezig binnen de zorgsector, de andere keer is dit bij de overheid. Wat we vragen: Klinkt goed? Voor deze functie breng je het volgende mee: Je hebt een hbo- of universitaire opleiding afgerond Je hebt 2 tot 5 jaar

Bekijk vacature »

Java Front-end Developer

Dit ga je doen Ontwikkelen van nieuwe functionaliteiten in Java met tools als Springboot, MS SQL Server (T-SQL) en JavaScript; Het onderhouden van de (web-)applicaties binnen een complexe omgeving; Werken aan de migratie van een monolithisch systeem naar een architectuur gebaseerd op Kubernetes; Code reviews met collega's en actieve kennisuitdelingsessies voeren; Het uitvoeren van unit- en systeemtests Experimenteren met nieuwe tools en technieken. Hier ga je werken Binnen deze organisatie kom je te werken op de afdeling die gegevens verzamelt vanuit het hele land. Denk hierbij aan vertrouwelijke persoonsgegevens. Het team verwerkt al deze data met als doel het waarborgen

Bekijk vacature »

Front-end Developer

Gezellige team, passie en een groene toekomst! Lees hier de vacature van Front-end Developer bij All in Power! All in power heeft zich tot doel gesteld écht bij te dragen aan de energietransitie. Dit doen wij door de markt voor energie volledig op zijn kop te zetten. Producenten van schone (wind- of zonne-)energie verkopen via ons platform hun energie rechtstreeks aan gebruikers. Of dit nu huishoudens, bedrijven of bijvoorbeeld laadpalen zijn ons platform maakt het uitwisselen van energie mogelijk. Zo maken we de business case van onze klanten veel sterker en loont het om (meer) te investeren in vergroening voor

Bekijk vacature »

.NET developer

Functie Als ervaren .NET ontwikkelaar start jij in één van onze vier scrumteams. Met 30 ontwikkelaars werk jij aan de doorontwikkeling van ons core product. Ook werkt jouw team aan maatwerkoplossingen op aanvraag van de klant en op projectbasis. Wij vinden het erg belangrijk dat onze ontwikkelaars met plezier naar werk gaan. Een deel hiervan ligt uiteraard bij jezelf, als jij ontwikkelen niet leuk vindt, ben jij bij ons echt aan het verkeerde adres. Jouw team bestaat namelijk uit een groep gepassioneerde vakidioten die dit werk doen omdat dit eerst een hobby was! Daarnaast wordt er intern rekening gehouden met

Bekijk vacature »

Medior/senior PHP ontwikkelaar E-commerce

Functie Het software development team bestaat momenteel 5 scrum teams . Ieder team heeft een eigen SCRUM Master en eigen tester. Zij werken voornamelijk in PHP en met hun eigen geschreven framework wat Symfony based is . Jij bent samen met je collega’s verantwoordelijk voor het interne softwaresysteem en alle projecten die daar omheen lopen. Alles wat jij ontwikkelt, wordt direct toegepast en uitgerold (wereldwijd). Dit maakt jouw werk tastbaar en uitdagend! Een greep uit jouw werkzaamheden: Toevoegen en ontwikkelen van nieuwe functionaliteiten Logistieke software ontwikkelen voor intern gebruik Tientallen gigabytes aan data inzichtelijk maken Altijd op zoek gaan naar

Bekijk vacature »

Software programmeur

Functieomschrijving Voor een erkende werkgever in de regio van Goes zijn wij op zoek naar een enthousiaste software programmeur met PHP/Symfony ervaring. Een gedreven persoon die het development team komt versterken met het aanpakken van complexe projecten. Ben jij op zoek naar een baan met veel uitdaging binnen een snelgroeiend e-commerce bedrijf, waar je de tijd en ruimte krijgt voor zowel professionele als persoonlijke groei? Lees dan snel verder! Dit ga je doen: Beheer en ontwikkeling van de serviceportal in Symfony en de webshops in de tweede versie van Magento; Testen en door ontwikkelen van software; Ontwikkelen van nieuwe functionaliteiten;

Bekijk vacature »

Junior/Medior Front-end developer

Functie Als Front-end developer werk je intensief samen met 1 van de UX-designers en denk je mee over de gebruiksvriendelijkheid en design van onze web- en mobile apps. Je bent betrokken bij sessies met gebruikers om designs te valideren en usability van de app-in-wording te testen. Vervolgens gebruik je dit om samen met je team waarin ook back-end (.NET) developers zitten, te zorgen voor de realisatie van de best mogelijke apps voor studenten en docenten. Eisen • Je hebt een hands-on development en coding mind-set en werkt graag aan een high quality code base welke je consequent onderhouden kan worden

Bekijk vacature »

Ervaren Full stack developer

Functie omschrijving Ben jij op zoek naar een uitdagende in-house functie bij een bedrijf met enorme groeipotentie? Ben jij op zoek naar een nieuwe uitdaging vol afwisseling en gezelligheid? Dan ben je bij dit bedrijf aan het juiste adres! Wij zijn in omgeving Breda op zoek naar een ervaren full stack developer. Je gaat werken voor een zeer gewilde werkgever met goede arbeidsvoorwaarden. Je krijgt een plekje in het jonge IT team, work hard, play hard is hier duidelijk het motto! Jouw werkzaamheden zien er als volgt uit: Jij bent verantwoordelijk voor het ontwerpen en bouwen van webapplicaties. Je bent

Bekijk vacature »

Applicatie ontwikkelaar

Functie omschrijving Zelfstandige applicatie ontwikkelaar gezocht voor familiair bedrijf in omgeving Barendrecht! Ben jij op zoek naar een nieuwe uitdaging en zoek jij een informele werkgever waar je zelfstandig kunt werken binnen een leuk IT team, lees dan snel verder want wie weet zijn wij op zoek naar jou! Binnen deze rol houdt jij je met het volgende bezig: Onderhouden en ontwikkelen van de IT systemen; Opzetten van Azure Cloud systemen, denk aan interfaces, hardware op de Cloud, webportalen of BI functies; Werken aan scripts binnen verschillende software applicaties, denk aan ERP en CAD; Ontwikkelen en implementeren van MS PowerApps

Bekijk vacature »

Back-end developer

Dit ga je doen Development d.m.v. XQuery, JSON/XML en REST API's; Ontwikkelen aan een tof en complex zorgplatform; Koppelingen maken met de NoSQL database; Testen en documenteren van de ontwikkelde functionaliteiten; Samenwerking met andere front- en back-end ontwikkelaars. Hier ga je werken Voor een vooruitstrevende organisatie binnen de zorg in Den Haag zijn wij opzoek naar een Back-end Developer die ervaring heeft met o.a.XQuery en Vue.JS of daarin graag zou willen ontwikkelen. Je zal ontwikkelen aan een tof en complex zorgplatform en koppelingen maken met de NoSQL database. Ook het testen en documenteren van de ontwikkelde functionaliteiten behoort tot jouw

Bekijk vacature »

Junior .NET Developer

Dit ga je doen Als junior .NET Developer lever je met jouw oplossingen direct een bijdrage aan de bedrijfsprocessen van de klanten. Werkzaamheden waar jij je zoal mee bezig houdt zijn; Het ontwikkelen, onderhouden en optimaliseren van de draaiende platforms van de klanten; Softwareontwikkeling middels C#, .NET; Klantcontact om de wensen te bespreken en uit te werken; Optimaliseren van de (huidige) bedrijfsprocessen; De IT-afdeling bestaat uit 30 personen verdeeld over 3 teams. Het team waar je in terecht komt bestaat uit ongeveer tien man. Het is een team wat bestaat uit betrokken collega’s, waar iedereen bereidt is om elkaar te

Bekijk vacature »

Senior Front-end developer (React)

Functie Met een ontwikkelafdeling van ruim 20 collega’s is dit zo ongeveer de helft van alle medewerkers. De software(ontwikkeling) is dan ook de drijvende kracht binnen de organisatie. Ze werken aan het verbeteren dan de bestaande, maar zeker ook nieuwe producten. De software bestaat uit verschillende (React) webapplicaties, maar ook een mobile (React native) app. Hierdoor kom je met verschillende uitdagingen in aanraking en is Mobile kennis natuurlijk mooi meegenomen. De software wordt door vele duizenden professionals dagelijks gebruikt en bevatten grote hoeveelheden data. Aan het team de uitdaging om hierin de best mogelijke gebruiksvriendelijkheid neer te zetten door gebruik

Bekijk vacature »
Peter Venhorst

Peter Venhorst

05/02/2013 09:38:20
Quote Anchor link
Hallo allemaal,

Ik heb een website gemaakt in html maar wil er een klein systeem achter plaatsen om kleine aanpassingen te doen op de website.
Hiermee bedoel ik bijvoorbeeld een tekst aanpassen. Op het internet heb ik helaas niks gevonden.

Hoop dat iemand me kan helpen!
Gewijzigd op 05/02/2013 09:47:46 door Peter Venhorst
 
PHP hulp

PHP hulp

13/05/2024 01:13:40
 
- Mark -

- Mark -

05/02/2013 09:41:57
Quote Anchor link
Google maar eens op cms of content management system dan vind je meer dan genoeg voorbeelden.
 
Peter Venhorst

Peter Venhorst

05/02/2013 09:43:43
Quote Anchor link
Ja, dat hebt ik ook al gedaan, maar dan zeggen ze dat ik het best een hele nieuwe website in wordpress e.d. moet maken.
 
- Mark -

- Mark -

05/02/2013 09:49:57
Quote Anchor link
Wordpress is een mooi systeem al is het denk ik wat te uitgebreid in jouw geval. Maar je zult altijd je gemaakte website moeten aanpassen. Daar is geen ontkomen aan.
 
Peter Venhorst

Peter Venhorst

05/02/2013 09:52:30
Quote Anchor link
Ik hoopte op een kleine aanpassing zodat ik of anderen niet steeds alles handmatig moet aanpassen.
 
- Mark -

- Mark -

05/02/2013 09:58:38
Quote Anchor link
Je zou ook een theme/template kunnen kopen voor een bestaand cms. Maar dan heb je wel niets meer aan de website die je al gemaakt hebt. Ze zijn soms gratis maar die zijn vaak niet zo mooi.
 
Peter Venhorst

Peter Venhorst

05/02/2013 10:00:05
Quote Anchor link
Ik snap wat je bedoelt, maar dat zou zonde zijn van mijn website....
 
- Mark -

- Mark -

05/02/2013 10:03:18
Quote Anchor link
Dan zul je er wat meer tijd in moeten steken. Het is niet zo dat je een CMS met een paar regeltjes aan je website toevoegt.
 
- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

05/02/2013 10:35:48
Quote Anchor link
Grappig dat iedereen meteen de woorden CMS en Wordpress in de mond neemt terwijl de topicstarter al nadrukkelijk aangeeft dat het een kleine site is.

Hij is het beste uit met een php-tutorial van bijv. Phptuts.nl, waarna hij formulieren en databases kan aanpassen. Dan kan hij kijken naar TinyMCE. Dat is een WYSIWYG-editor.

Succes.... :-)
 
Peter Venhorst

Peter Venhorst

05/02/2013 11:05:24
Quote Anchor link
Bedankt allemaal. Dus met TinyMCE is het mogelijk om een WYSIWYG-editor toe te voegen aan een bestaande website?
 
- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

05/02/2013 11:37:25
Quote Anchor link
Jep, kijk maar:
http://www.tinymce.com/tryit/full.php

Het is alleen de editor, dus je zult de rest van de formulierafhandeling er zelf omheen moeten schrijven, om de tekst op te kunnen slaan of te wijzigen.
Gewijzigd op 05/02/2013 11:37:51 door - Ariën -
 
Peter Venhorst

Peter Venhorst

05/02/2013 12:15:25
Quote Anchor link
Wordt dat allemaal uitgelegd of moet ik zelf wat proberen?
 
Obelix Idefix

Obelix Idefix

05/02/2013 12:28:46
Quote Anchor link
Peter Venhorst op 05/02/2013 09:38:20:
Ik heb een website gemaakt in html maar wil er een klein systeem achter plaatsen om kleine aanpassingen te doen op de website.


Bestaat de website alleen uit html pagina's? of werk je ook met een database?
Voor zover mij bekend zul je nl. met een database moeten werken om je teksten in op te slaan, om ze te kunnen opvragen/bewerken in bv TinyMCE.

Peter Venhorst op 05/02/2013 12:15:25:
Wordt dat allemaal uitgelegd of moet ik zelf wat proberen?

Het merendeel wordt uitgelegd (zie bv http://www.tinymce.com/wiki.php), maar je zult zelf ook wat moeten proberen/uitwerken.
 
Peter Venhorst

Peter Venhorst

05/02/2013 12:33:01
Quote Anchor link
Ik heb alleen html pagina's.
 
- Mark -

- Mark -

05/02/2013 12:41:33
Quote Anchor link
:p waarom willen jullie hem nu zelf een klein cms laten bouwen? Ja het zal wel kleiner zijn dan een bestaand systeem maar het is ook meer werk dan het aanpassen van zijn html pagina's naar een theme voor wat voor cms dan ook.
 
- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

05/02/2013 12:44:38
Quote Anchor link
Ook dat kost tijd om het in te bouwen. Je zult je dan door documentaties heen moeten worstelen etc....
Tja.... Afwegingen maken....
 
Ceasar Feijen

Ceasar Feijen

05/02/2013 13:30:42
Quote Anchor link
Kijk even naar ons minicms. Met een half uurtje zo geregeld
http://www.minicms.nl/
 
Peter Venhorst

Peter Venhorst

05/02/2013 13:53:41
Quote Anchor link
Ik zoek het liefst een gratis systeem. Dank.
 
Ceasar Feijen

Ceasar Feijen

05/02/2013 14:50:22
Quote Anchor link
Dan zou ik zeggen stroop je mouwen op en ga er een maken :-)
 
- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

05/02/2013 15:16:09
Quote Anchor link
Zo heb ik ook een CMS gebouwd die redelijk simpel werkt. Je kan zelf bepalen hoe groot je het wilt...
Als je nieuw met PHP bent raad ik je aan om eens op phptuts.nl te kijken. Maar een CMS bouwen gaat vanaf begin niet over een nacht ijs.

Toevoeging op 05/02/2013 15:16:25:

Zo heb ik ook een CMS gebouwd die redelijk simpel werkt. Je kan zelf bepalen hoe groot je het wilt...
Als je nieuw met PHP bent raad ik je aan om eens op phptuts.nl te kijken. Maar een CMS bouwen gaat vanaf begin niet over een nacht ijs.
 



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.