Versio

[ZEND] Licentie checken

Overzicht Reageren

PHP Scripter

PHP Scripter

16/09/2011 16:25:20
Quote Anchor link
Omdat ik er toch achter kwam dat een eigen Framework bouwen onbegonnen werk is in relatief korte tijd heb ik besloten mij te verdiepen in Zend, en daar heb ik geen spijt van.

Nu heb ik Zend al redelijk 'onder de knie' door middel van verschillende video's en de Zend Documentatie (Quickstart).

Maar nu heb ik tóch nog een vraag:
Hoe kan ik bijvoorbeeld een licentie check inbouwen die altijd wordt uitgevoerd zodra de website word geladen. Gewoon in de library een class gooien en deze laden in de Bootstrap? Of is hier een 'nettere' oplossing voor? Deze checker moet controleren of de opgevraagde website nog een geldige licentie heeft.

Edit: Ook heb ik een vraag over één backend/CMS. Hoe kan ik deze maken? Gewoon een controller die bijvoorbeeld 'cms' heet?
Gewijzigd op 16/09/2011 16:30:37 door PHP Scripter

PHP hulp

PHP hulp

25/05/2012 19:58:37
Gesponsorde koppelingen:
BHosted Hosting al vanaf € 1,- per maand

Controleer nu gratis jouw domeinnaam:

Niels Kieviet
Beheerder

Niels Kieviet

16/09/2011 17:08:24
Quote Anchor link
Iets als een basis controller? Of in de bootstrap voor de dispatch. This een beetje wat je zelf netjes vind ben ik van mening .. :)

Over je laatste vraag: klik.

PHP Scripter

PHP Scripter

16/09/2011 17:21:09
Quote Anchor link
Niels Kieviet op 16/09/2011 17:08:24:
Iets als een basis controller? Of in de bootstrap voor de dispatch. This een beetje wat je zelf netjes vind ben ik van mening .. :)

Over je laatste vraag: klik.

Bedankt! Dus als ik het goed begrijp kan ik twee modules aanmaken die bijvoorbeeld 'frontend' en 'backend' heten of 'default' en 'cms', en zo in principe twee aparte omgevingen creëer?
Gewijzigd op 16/09/2011 17:21:28 door PHP Scripter

Overzicht Reageren