Zo snel mogelijk webshop maken met PHP

Overzicht

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Top Low-Code Developer Gezocht!

Bedrijfsomschrijving Unieke Kansen, Uitstekende Arbeidsvoorwaarden & Inspirerend Team Wij zijn een toonaangevende, internationale organisatie die de toekomst van technologie vormgeeft door het creëren van innovatieve en baanbrekende oplossingen. Ons succes is gebaseerd op een hecht en gepassioneerd team van professionals die altijd streven naar het overtreffen van verwachtingen. Als jij deel wilt uitmaken van een dynamische, vooruitstrevende en inspirerende werkomgeving, dan is dit de perfecte kans voor jou! Functieomschrijving Als Low-Code Developer ben je een cruciaal onderdeel van ons team. Je werkt samen met collega's uit verschillende disciplines om geavanceerde applicaties te ontwikkelen en te optimaliseren met behulp van Low-code

Bekijk vacature »

Pagina: 1 2 volgende »

10/06/2015 18:05:40
Anchor link
Beste mensen,
ik moet voor morgen een webshop maken met PHP. Alleen ik weet totaal niet hoe ik dat moet doen. Zoals ik heb geschreven, moet het voor morgen. Dus ik heb zeer dringend hulp nodig. Hoe maak ik een SIMPELE webshop met PHP. Alleen een voorkant en berekeningen maken is al erg genoeg. Dus het hoeft niet een professionele webshop zijn, maar echt heel simpel. Hoe maak ik dus een webshop met PHP? Eerder had ik ook geen ervaring met HTML, maar heb wel een simpele website kunnen opbouwen met HTML.

++ het mag geen kant-en-klare website zijn.
Gewijzigd op 10/06/2015 18:07:33 door
 
PHP hulp

PHP hulp

26/04/2024 08:26:58
 
Ward van der Put
Moderator

Ward van der Put

10/06/2015 18:08:25
Anchor link
Voor morgen nog?

OpenCart downloaden en de installer draaien.
 

10/06/2015 18:10:23
Anchor link
Dank voor je reactie! Maar wat kan ik daarmee doen...?
Heb namelijk bijna geen ervaring met PHP.
 
Ward van der Put
Moderator

Ward van der Put

10/06/2015 18:13:35
Anchor link
Je hebt dan een kant-en-klare webwinkel, geprogrammeerd in PHP.
Hoef je vanavond alleen even het design aan te passen.

Als je bijna geen ervaring hebt met PHP, krijg je voor morgen anders nooit iets concreets af. Daarom zou ik voor de open-source oplossing kiezen.
 
Ozzie PHP

Ozzie PHP

10/06/2015 18:14:27
Anchor link
Beste Danielle,

Ik zal je maar even uit je droom helpen. Voor morgen een compleet werkende webshop maken gaat je niet lukken. Je hoeft het niet eens te gaan proberen, want het lukt je simpelweg niet. Ik weet niet wanneer je deze opdracht hebt gekregen, maar je had er al veel en veel eerder mee moeten beginnen.

Ik snap dat dit niet leuk is om te lezen, maar helaas is het wel de harde realiteit. Ik weet niet of het een schoolopdracht is, maar als ik jou was zou ik m'n resterende tijd niet besteden aan de webshop, maar aan het voorbereiden van een goed betoog waarom je niet tijdig bent begonnen. Ik denk dat je daar nu meer aan hebt. Succes.
 

10/06/2015 18:18:17
Anchor link
@Ozzie denk toch dat @Ward van Der Put mij meer geholpen heeft :)

Toevoeging op 10/06/2015 18:18:55:

Ward van der Put op 10/06/2015 18:13:35:
Je hebt dan een kant-en-klare webwinkel, geprogrammeerd in PHP.
Hoef je vanavond alleen even het design aan te passen.

Als je bijna geen ervaring hebt met PHP, krijg je voor morgen anders nooit iets concreets af. Daarom zou ik voor de open-source oplossing kiezen.


Heb de laatste versie geinstalleerd, waar krijg ik 'm nu open?
 
Ozzie PHP

Ozzie PHP

10/06/2015 18:21:44
Anchor link
@Danielle, dat mag je van mij gerust wel denken. Je geeft zelf aan dat het geen kant-en-klare oplossing mag zijn, en wat je nu aan het doen bent is een kant-en-klare oplossing installeren. Hiermee is je opdracht dus al meteen niet goed uitgevoerd, aangezien de opdracht is om zelf een webshop te maken met PHP. De bedoeling is dat je zelf iets maakt, en dus niet dat je een bestaand pakket installeert (tenminste zo begreep ik het uit je vraagstelling). Anyhow, veel succes.
 

10/06/2015 18:25:19
Anchor link
@Ozzie ja dat klopt, ik wil zelf geen kant-en-klare website. Had zelf ook geen HTML ervaring, maar een simpele website bouwen dankzij tutorials is me echter wel gelukt. Bovendien moet het geen perfecte en professionele webshop zijn, maar het moet een simpele webshop zijn gemaakt door een leerling :). Ik had gedacht dat je zo een webshop kan maken binnen 2/3 dagen. Een HTML website is mij binnen één uur gelukt.

Toevoeging op 10/06/2015 18:26:57:

@Ozzie is het dan niet mogelijk een simpele webshop te maken met PHP?
 
Ozzie PHP

Ozzie PHP

10/06/2015 18:29:02
Anchor link
>> Ik had gedacht dat je zo een webshop kan maken binnen 2/3 dagen.

En hoe wou je dat nu dan doen in 1 avondje? Geloof het of niet, maar het maken van websites en webshops is een vak. Aangezien het om een schoolopdracht gaat, is de oplossing van Ward geen optie want dat zal worden afgekeurd. Je zult dus zelf iets moeten maken vanaf het nulpunt. Dat is voor een professional al niet te doen in een avond, dus vandaar mijn eerdere opmerking.
 
Ward van der Put
Moderator

Ward van der Put

10/06/2015 18:29:20
Anchor link
Als je het echt zelf moet bouwen, is OpenCart niet de oplossing.
Voor de volledigheid desalniettemin maar even verwijzen naar de installatie-instructies:

http://docs.opencart.com/installation/
 

10/06/2015 18:35:37
Anchor link
Laat ik het even anders formuleren: dat webshop wil ik zo snel mogelijk maken, ben namelijk zeer druk deze week. Handige tutorials waarbij duidelijk wordt uitgelegd hoe je een webshop maakt? Dankje.
 
Ozzie PHP

Ozzie PHP

10/06/2015 18:36:39
Anchor link
>> dat webshop wil ik zo snel mogelijk maken

Maar hij moet morgen af zijn toch?
 

10/06/2015 18:38:09
Anchor link
Ik neem aan dat een simpele webshop met alleen een voorkant en verwijzingen naar producten nieteen week duurt
 
Ozzie PHP

Ozzie PHP

10/06/2015 18:38:48
Anchor link
Ozzie PHP op 10/06/2015 18:36:39:
Maar hij moet morgen af zijn toch?
 

10/06/2015 18:38:53
Anchor link
@Ozzie ja voor mijn eigen indeling wel..
 
Ozzie PHP

Ozzie PHP

10/06/2015 18:41:43
Anchor link
Oké. Dan kan ik helaas niets anders zeggen dan dat het je niet gaat lukken. En ik snap dat dat niet het antwoord is wat jij wil horen. Maar ik kan er niks anders van maken. Ik kan ook tegen je zeggen dat het je wél gaat lukken, maar dan ben ik aan het liegen.

Als je wilt weten hoe je een webshop moet programmeren dan kun je daarover op Google eens wat informatie zoeken.
 

10/06/2015 18:42:54
Anchor link
@Ozzie oke dankjewel!
 
Marthijn Buijs

Marthijn Buijs

10/06/2015 18:43:19
Anchor link
Misschien had je er eerder aan moeten beginnen, want voor een website of applicatie maken heb je gewoon tijd nodig.
 

10/06/2015 18:51:21
Anchor link
@Maarten jep dat klopt, maar
Ik ben zeer druk geweest.

Toevoeging op 10/06/2015 18:52:00:

Op deze site stond er een php tutorial, maar ken het niet meer terugvden.
 
Ozzie PHP

Ozzie PHP

10/06/2015 18:55:19
Anchor link
Dat je zeer druk bent geweest daar ben je uiteindelijk zelf verantwoordelijk voor ;)

Het is niet zo dat we je niet willen helpen, maar de tijd is veel te kort en zoals je zelf zegt heb je maar heel weinig ervaring. De vraag die jij nu stelt is vergelijkbaar met dat je naar een autogarage gaat en daar aan een monteur vraagt: "Ik wil vanavond een auto in elkaar zetten en hij moet morgenochtend klaar zijn. Ik heb helaas totaal geen ervaring. Hoe kan ik dat nu het beste doen?"
 
- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

10/06/2015 19:00:15
Anchor link
Als je PHP wilt leren, dan kan je ok http://www.phptuts.nl een mooie tutorial vinden. Ik waarschuw je ook namens de anderen hier dat een avondje zeker niet voldoende is. Ook een webshop is nu nog een lange weg om te bouwen.
 

Pagina: 1 2 volgende »

 

Dit topic is gesloten.



Overzicht

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.