Dat mooi.... ik las wel al dat iemand een host had dus dat hoef je niet te regelen. Maak wat moois zou ik zeggen, lay hoeft niet egt special... ik denk dat het wel duidelijk is.
Dat mooi.... ik las wel al dat iemand een host had dus dat hoef je niet te regelen. Maak wat moois zou ik zeggen, lay hoeft niet egt special... ik denk dat het wel duidelijk is.
Ik denk zelfs dat er hier vrij veel mensen zijn met een host, dus dat zal geen probleem zijn, alleen denk ik wel dat het via deze PHP-Hulp site moet gaan werken, of een username/password controle via de database van PHP-hulp, alleen leden mogen meedoen he :)
lissy schreef op 29.12.2005 18:30
Ik weet zeker dat Jan dit weer picobello voor elkaar gaat hebben en het inschrijven gaat lukken.
Euh, het is PHP HULP!! he.. dus we mogen elkaar ook wel helpen :)
@ Sebastiaan: ik had half beloofd dat ik wel iets zou maken. Jij mag het ook doen hoor, maar we hebben nog geen datums afgesproken. Zelf zit ik te denken aan februari, op een zaterdag of zo. Een hele dag lijkt mij ook leuk, dan heb je mooi de tijd. En het is ook goed dat er geen minimumleeftijd is, want ik ben bang dat ik anders te jong ben :-)