Raadsel 1

Er ligt een man op straat en die is dood.
Voor de rest is de straat verlaten. De man heeft een tas op zijn rug.

Hoe is deze man dood gegaan?

Raadsel 2

Er is een ronde kamer, die kamer is ongeveer 8 meter hoog. Op 5 meter hoogte hangt een balk.
Aan die balk hangt een man aan een strop, deze man is dood.
Voor de rest is de kamer helemaal leeg.
Er zit 1 raam in die kamer, en daardoor schijnt de zon naar binnen.
Hoe is de man aan die balk komen te hangen?

Succes :)
@Arjan: Maar het is wel dyslexie dus? Dan ben je trouwens redelijk wat tijd kwijt: copy pasten vanuit word en 2x overlezen en toch vrij veel posten :)

Vooral die post die ik toen gemaakt had in dat topic over iemand die zelf een hosting wou beginnen... het is alleen jammer dat ik dat topic daarna niet meer terug kon vinden...
Kan ik me nog herinneren ^^
Ook had je er laatst eentje over auteursrecht en ik meen me te herinneren ook een van databankenrecht. Ik studeer zelf ook rechten, vandaar :)
Dat het veel tijd kost... ach, soms denk ik wel eens dat meer mensen het zouden moeten doen ;). En het is je hobby of het is niet je hobby natuurlijk! Als ik iets doe, dan doe ik het goed. Kijk waar het mij brengt (19 jaar, en programmeur bij schuitema :P).
Raadsel 2 :
Balk van 5 meter hoogte in
gemiddelde man is 170 cm
gemiddelde arm lengte is 40 cm
nek en hoofd is 30 cm
man die dood is + strop = 190 meter
levende man - nek en hoofd + arm = 160 cm
man kan gemiddeld 35 cm springen
dus :
levende man springt pakt de dode bij been voeten klimt naar boven....

ja voor de snelle rekenmachientjes chek is of da klopt :p
@Mr.Waggel
Man die dood is + strop is 1,90 (3,10 over onder zijn voeten)
Man zonder nek+hoofd, + arm is 1,80 (1,30 over tussen handen van levende en voeten van dode man)
Maar dan zit je pas op 3,70. En dan spring je 0,35. Dus dan kom je nog ergens 0,95 meter te kort.
je moet het gewoon visualiseren :p, en hoe hoog staat dat venster dan klim je anders daarop sprigt door op de dode en klimt
19 jaar, en programmeur bij schuitema :P).

Schuitema?? Van C1***??
Ja, dat is Schuitema, je wilt niet weten wat voor systemen daar allemaal gebruikt worden. (veel is ook hard aan vernieuwing/ verbetering toe) Maar daar is Arjan al druk mee bezig :)
Of ik de systemen waar jij naar verwijst ga vervangen kan ik niet zeggen (denk ik niet :P), op dit moment ben ik er om het leven van 150 managers nog wat relaxter te maken zegmaar ;). De winkels zelf (c1000) heb ik niks mee te maken, het is meer de ICT afdeling.

(php/mysql en marval overigens).
En dat doe jij in je eentje( of later mag de ferrari wel komen), zonder OOP?

Reageren