Ik merk dat ik er veel nieuwelingen zijn op deze site waaronder ikzelf. Ik weet niet of er al een topic over is, maar stel je anders hier even voor als je nieuw bent en wat je ervaringen zijn. Geen websites opgeven want dit is spam heb ik me laten vertellen.
rode muts
kleine mannetjes
baarden
he ho he ho

u kno
SanThe schreef op 06.03.2006 21:05
@Lotte en Arjan: €10 is zojuist overgemaakt op nummer 87.90.06.781 t.n.v. Henzen Runners te Doorn ter sponsering van Lotte

@Lotte: Dat colaatje mag je Arjan zelf geven.
Dit soort acties waardeer ik! Super!
wes schreef op 06.03.2006 21:12
rode muts
kleine mannetjes
baarden
he ho he ho

u kno

Juist en vergeet de vrouwtjes niet.
Betere sfeer man op deze site, kheb nog nooit een site meegemaakt waar ze tekentabletjes weggeven aan de medemens die er wel wat aan heeft! Goodjob;)
Lapidi, te weten Pieter van Linschoten.
ik ben al 17 jaar sexy en woon NET als Marien in Capelle aan den IJssel (ordinary?!) :)

Ik doe tegenwoordig Natuur en Techniek in 4 gymnasium (had reeds 5 moeten zijn)

Hobbies: Websites (kapot)maken, Vissen, Feesten en Bieries nakken, Snowboarden, Gokken en NIET leren.

Talen die ik beheers (of zou moeten): Nederlands,
Frans,
Engels,
Duits,
Latijn (en beetje grieks uit de 2e en 3e),
HTML,
CSS,
JavaScript,
PHP (OOP-fan),
(my-/Postgre-)SQL,
Action-Script (aan't leren),
C (nie goe),
mIRC <--?! :o

En ik kan gokken :)

SanThe schreef op 06.03.2006 21:14
[quote=wes schreef op 06.03.2006 21:12]rode muts
kleine mannetjes
baarden
he ho he ho

u kno

Juist en vergeet de vrouwtjes niet.[/quote]

Ik zie het al, gewoon kabouters dus eigenlijk :P
Info van de expert:
Nouweh.... Boutertjes zijn hééle liefe mensjes. Ze zijn zo'n 10 cm groot en ze kunnen verschillende uiterlijken hebben. Je hebt tuinbouters, en bosbouters en ga zo maar door. Maar er zijn geen vrouwtjes... OOOOH, dat komt omdat ik ze daar te dik voor vind... (dat is een belediging ;p) Mannetjes zijn veel schattiger. Maar je kunt wel een elfje krijgen. En dat zijn weer alleen vrouwtjes!!! ;p

Greets,
lotte

Oh ja, voor ik het vergeet:
SanThe: Je bent geweldig!!!!!!!!
@ Arjan: Zal ik je mijn adres mailen?
Zal ik mij zelf dan ook maar eens keer voorstellen ;)

Ik ben Dave Jansen, 20jaartjes jong(oud, haha:P)
Woonend in Rijkevoort (In de buurt van boxmeer, dat ligt weer in de buurt van nijmegen, en dat ligt weer in Noord-Brabant :P)
Verder zit ik nu nog (een half jaartje) op MBO ICT Niveau 4, ga dadelijk naar HBO opleiding in eindhoven.

Verder heb ik mezelf ook zo veel mogelijk php zelf aangeleerd, met een beetje hulp van jullie allemaal! :)
Ik ben echt al jaren bezig met website's bouwen/ontwerpen, html, css, php, mysql, photoshoppen en mijn interesse's liggen daar ook heel erg! Kvind het erg leuk om te doen, vooral als je op zo'n gezellig forum komt als dit, waar iedereen je altijd wilt helpen! 'Kei Gezellig..' om het maar op z'n brabants te zeggen.. haha :P

Van mij zijn jullie voorlopig nog niet af.. ;) :P
Ik kan nu niet achterblijven natuurlijk :-P

Ik ben Pim Vernooij, 19 jaar, en ik studeer Communicatie Systemen op de Academie voor Digitale Communicatie, aan de Hogeschool Utrecht. Nu zit ik in het 2e jaar.

Mijn brood verdien ik met het bouwen van websites bij een professionele webdeveloper. Lekker OOP PHP'en, en er nog geld mee verdienen ook =)

Daarnaast vind ik uitgaan ook erg relaxt :-P er gaat geen weekend voorbij zonder een keer flink aan het bier te hebben gezeten ^^
om maar even een beetje terug te sturen naar het topic: (ook nog een beetje er naast maar wel minder)

Frans:

zut (verdorie)
merde (iets van SHIT d8 ik...)
il est disparu (hij is verdwenen)
fantôme (spook)

en ook:
engels
duits
iniminibeetje spaans
PHP
SQL
HTML
CSS

en ik heb 1 jaar latijn en grieks gehad, maar ik weet alleen nog:

Aeneas troianus est. (Meneer de Ananas is een trojaan)

Reageren