Misschien heeft het te maken met mijn muzikantenbestaan, maar ik ben op mijn best rond één uur 's nachts. Vooral als ik een deadline heb kan ik rustig doorprogrammeren tot een uur of drie.

Af en toe heb ik een "gezonde periode" en dan ga ik een tijdje lang om elf uur 's avonds pitten. Dan word ik automatisch om een uur of vijf 's ochtends wakker en dan draait mijn bioritme dus eigenlijk om.

Ik ben nieuwsgierig: hoe werkt dat bij jullie?
Kruip m'n bed op een schooldag in rond 23u, en slaap rond 0u. In de vakantie is dit ongeveer hetzelfde (: Op een schooldag er weer uit om 7u, in de vakantie (nu dus) rond 9u, 9u30 (; Enkel de zondag nacht (Zaterdag op zondag dus) Ga ik pas slapen om 7u, en sta ik op rond 11 à 12u, dit door m'n weekendwerk (;
+/- 01:00 vaak Soms eerder bijna nooit later
Hmm... Ik ga meestal rond 12 uur à 1 uur naar bed...
Kan er anders 's ochtends, zeker als het koud is, niet uitkomen.

's avonds kan ik beter nadenken en sneller programmeren, maar maak ik meer foutjes. Zeker wanneer ik al een aantal uur zit.

Maarja, morgen heb ik PW natuurkunde, dus ga ik nu maar naar bed :w
Tussen 21.00 en 3.00 ben ik op mijn best, helaas slaap ik dan tot 12.00 en dat is niet altijd mogelijk.

Op schooldagen wordt het meestal 0.00 in de vakantie 2.00.

Nog even een tip: Maak wiskunde als je niet in slaap raakt.
Lapidi schreef op 01.03.2006 23:06

...
zeker als het koud is, niet uitkomen.
...

dat probleem herken ik (A)

Lapidi schreef op 01.03.2006 23:06

...
Maarja, morgen heb ik PW natuurkunde
...

Ik heb vakantie :-p
Ik had vandaag floppy vrij en volgende week twee dagen studie dag ;-) en die week daarna ook weer één dag ;-).
Wel 1 nadeel:
- maandag ERT chemie
- dinsdag ERT natuurkunde
- vrijdag ERT wiskunde
- woensdag ERT ANW
- volgende week ERT engels
en nog een paar :-(
Succes dan.

Bij mij is het elke dag anders, ene dag 22.30 de andere dag 07.00. Maar toch wel meestal 12 uur in mijn nest.
Meestal rond 2u. Dan kijk ik op de klok en denk: "Kut eigenlijk is het wel weer tijd om te slapen". Dat vind ik wel een nette tijd. Dan nog Nova en Netwerk herhalingen kijken en dan ga ik slapen.
Dit is dus zo'n dag dat ik te laat op bed ga *-)

Welterusten :)
Meestal rond half 2, kom er meestal tegen 10-en weer uit.
Als ik pech heb ga ik er om half 3 in, moet er om 8 uur weer uit, en kan de volgende avond weer pas om half2/2uur gaan slapen ivm werkzaamheden..

Reageren