Misschien heeft het te maken met mijn muzikantenbestaan, maar ik ben op mijn best rond één uur 's nachts. Vooral als ik een deadline heb kan ik rustig doorprogrammeren tot een uur of drie.
Af en toe heb ik een "gezonde periode" en dan ga ik een tijdje lang om elf uur 's avonds pitten. Dan word ik automatisch om een uur of vijf 's ochtends wakker en dan draait mijn bioritme dus eigenlijk om.
Kruip m'n bed op een schooldag in rond 23u, en slaap rond 0u. In de vakantie is dit ongeveer hetzelfde (: Op een schooldag er weer uit om 7u, in de vakantie (nu dus) rond 9u, 9u30 (; Enkel de zondag nacht (Zaterdag op zondag dus) Ga ik pas slapen om 7u, en sta ik op rond 11 à 12u, dit door m'n weekendwerk (;
Ik had vandaag floppy vrij en volgende week twee dagen studie dag ;-) en die week daarna ook weer één dag ;-).
Wel 1 nadeel:
- maandag ERT chemie
- dinsdag ERT natuurkunde
- vrijdag ERT wiskunde
- woensdag ERT ANW
- volgende week ERT engels
en nog een paar :-(
Meestal rond 2u. Dan kijk ik op de klok en denk: "Kut eigenlijk is het wel weer tijd om te slapen". Dat vind ik wel een nette tijd. Dan nog Nova en Netwerk herhalingen kijken en dan ga ik slapen.
Meestal rond half 2, kom er meestal tegen 10-en weer uit.
Als ik pech heb ga ik er om half 3 in, moet er om 8 uur weer uit, en kan de volgende avond weer pas om half2/2uur gaan slapen ivm werkzaamheden..