Misschien heeft het te maken met mijn muzikantenbestaan, maar ik ben op mijn best rond één uur 's nachts. Vooral als ik een deadline heb kan ik rustig doorprogrammeren tot een uur of drie.

Af en toe heb ik een "gezonde periode" en dan ga ik een tijdje lang om elf uur 's avonds pitten. Dan word ik automatisch om een uur of vijf 's ochtends wakker en dan draait mijn bioritme dus eigenlijk om.

Ik ben nieuwsgierig: hoe werkt dat bij jullie?
ik zelfde schema als lissy, 6:30 eruit, 22:30 erin. werk een kudteind weg van waar ik woon das een beetje de pest

maar doe mij muziek aan, voor de rest geen herrie en ik programmeer op mn best :)
Misschien een beetje oude topics uit de sloot halen, maar ik heb soms ook van die dagen als Jan Koehoorn.

Echter wordt ik als ik 'te vroeg' ga slapen, midden in de nacht wakker..
hoe laat ik ga maffen ?
niet betijds :P
meestal als m`n ouders tegen me beginnen te schelden, uur of 1 of 2 zeg maar
Ja mij bij is het precies het zelfde als precies 7 maanden geleden.
De ene keer 23uur de andere keer 07:00, maar toch wel gemiddeld rond 00:00uur.

edit:
en opstaan:
7:45 meestal, maar het kan ook heel anders. Kan ook pas om 14:00 uit mijn nest komen.
hmm.. kga meestal op de dag dat ik erna vroeg op moet om half 1/1 uur slapen, mag ik de dag erna uitslapen zit ik meestal tot 3 uur te proggen of te msnen..

's avond voel ik me op m'n best met programmeren.. lekker muziekje erbij.. niet gestoord worden..
's ochtends vroeg kan ik ook aardig los gaan met programmeren.. weer fris geheugen dus moeilijke problemen zijn dan meestal wel zo opgelost (oja.. om ff duidelijk te maken.. zodra ik wakker ben staat mijn computer al aan ^^)
Ik sla tegenwoordig nauwelijks meer nachten over zoals 7 maanden terug, maar ik ga nog wel meestal pas om 3:30 maffen. En dan weer een uur of 8 op. Kom meestal pas om een uur of 3 thuis, en werk begint altijd weer ergens in de ochtend.
ik ga gaan slapen ;-) morgen staat weer een hele schoolweek voor de deur.

slaapzacht
ik probeer altijd 22:00 te slapen, maar slaap gemiddeld 23:00. is kut, want dan lig ik wakker, heb ik écht een vet goed plan voor een scritpt, tut oed, en de volgende morgen ben ik het kwijt! iemand ook?[edit]waarom is niemand online???[/edit]
Ik ben online Johathan, ben op vanaf 6:15, en ga zo weer naar school toe (zucht)

Reageren