Misschien heeft het te maken met mijn muzikantenbestaan, maar ik ben op mijn best rond één uur 's nachts. Vooral als ik een deadline heb kan ik rustig doorprogrammeren tot een uur of drie.
Af en toe heb ik een "gezonde periode" en dan ga ik een tijdje lang om elf uur 's avonds pitten. Dan word ik automatisch om een uur of vijf 's ochtends wakker en dan draait mijn bioritme dus eigenlijk om.
hmm.. kga meestal op de dag dat ik erna vroeg op moet om half 1/1 uur slapen, mag ik de dag erna uitslapen zit ik meestal tot 3 uur te proggen of te msnen..
's avond voel ik me op m'n best met programmeren.. lekker muziekje erbij.. niet gestoord worden..
's ochtends vroeg kan ik ook aardig los gaan met programmeren.. weer fris geheugen dus moeilijke problemen zijn dan meestal wel zo opgelost (oja.. om ff duidelijk te maken.. zodra ik wakker ben staat mijn computer al aan ^^)
Ik sla tegenwoordig nauwelijks meer nachten over zoals 7 maanden terug, maar ik ga nog wel meestal pas om 3:30 maffen. En dan weer een uur of 8 op. Kom meestal pas om een uur of 3 thuis, en werk begint altijd weer ergens in de ochtend.
ik probeer altijd 22:00 te slapen, maar slaap gemiddeld 23:00. is kut, want dan lig ik wakker, heb ik écht een vet goed plan voor een scritpt, tut oed, en de volgende morgen ben ik het kwijt! iemand ook?[edit]waarom is niemand online???[/edit]