Ik hoor nu al steeds meer mensen praten over een PHPhulp uitje en ik word ongeduldig ;)

Dus wanneer komt dat nou eindelijk? Ik heb geen zin nog maanden te wachten en ik denk velen met mij.

Brand los.....
Ik heb geen flauw idee eigenlijk, maar ik zat te denken aan zo'n online RPG. Omdat er zoveel handelsmerken van prutsers in omloop zijn, kan het best eens positief uitpakken om een sterke, overzichtelijke en inovatie RPG te bouwen.

Ik weet dat veel mensen meer aan hun kop hebben dan spelletjes bedenken, maar het was maar een greep uit de ideeën bus.

Er moet vast wel iets zijn wat hiervoor geschikt is, en dan geen website die PHPscripts aanbied voor een kleine vergoeding, maar iets anders :p
Ik ben vegetarisch maar ook alcoholist dus dat vult elkaar weer mooi aan..verder ben ik voor een PHP uitje in Leeuwarden!! Hier is een heel leuk otterpark...:P
Ik ben ook voor Leeuwarden :)!! Otters to the bone!
Waarom gaan we niet naar Engeland, dan zien wij elkaar op het vliegveld :p
Dan is de twist over de favpriete plaats in iedergeval voorbij.
Tuurlijk. Waarom doen we niet een poolexpeditie ofzo? :-)
of met z'n allen naar disneyland :D:D:D.... the sky is the limit :-P
Conclusie van dit 8 paginas lange topic.. Ik denk dat Jan & Ik (voorbeeld) gewoon een knoop moeten doorhakken.

Een leeuwarden meeting is leuk, maar niet echt 'centraal'...
Noob: Maar polen is toch koud.
Nerd: De noordpool doen mij niets, het trekt mij niet aan, maar stoot mij af. Evenzo voor de Zuidpool.
Lapidi: Ik heb geen pashpord
Arjan Kapteijn schreef op 28.03.2006 19:36
Conclusie van dit 8 paginas lange topic.. Ik denk dat Jan & Ik (voorbeeld) gewoon een knoop moeten doorhakken.

Een leeuwarden meeting is leuk, maar niet echt 'centraal'...

Dat was meer geouwehoer :).. Ik ben voor Arnhem.. ;)
Doe maar Rotterdam of Spijkenisse :-)

Reageren