Ik hoor nu al steeds meer mensen praten over een PHPhulp uitje en ik word ongeduldig ;)

Dus wanneer komt dat nou eindelijk? Ik heb geen zin nog maanden te wachten en ik denk velen met mij.

Brand los.....
Nou jongens wie heeft er een grote tuin :)
Ik (mijn ouders ;)) niet jammer genoeg :)
@Eris

Kweet niet hoe afgelegen Lissy woont, maar dat wordt wel iets van een probleem idd
:-P

Verder kan ik voor jouw test niet op 15 april, ga ik naar een voorstelling in Carrè, Amsterdam(Live is a Caberet) :-P
15 april kan ik niet.

Een (zgn. American) BBQ lijkt me super leuk, maar dan niet half april. Is nog te koud denk ik en te grote kans dat je slecht weer hebt imho. Dat risico loop je overigens altijd met een BBQ, tenzij je het kan afdekken met een zeil of zo.

In Utrecht heb je overigens Laser Quest inderdaad. Dat heb ik toevallig vorige week nog gedaan en was hartstikke gaaf (ook omdat ik nr. 1 was in de dag top 5 ^^). Wel enigzins prijzig en kort, maar ik denk wel een goed alternatief.
In Urecht heb je ook een game cafe :-P kost 4 euro per uur... Elkaar ff lekker afknallen in Call Of Duty 2 is erg lachen moet ik zeggen. Vooral omdat je gewoon in dezelfde ruimte zit :-P
@Kasper:
Ik denk dat de tijd daar een grote factor is...
Je speelt misschien 20 minuutjes en drinkt wat.
D.w.z. dat je na een uurtje al weer kan 'oprotten'.
We moeten iets groters hebben. Wat langer duurt...
Ik zal even op het woord 'utrecht uitje' googlen ;-)
Pim dit kun je natuurlijk in principe ook thuis doen...
En hier ben je niet echt gezamenlijk mee bezig!
Ik zelf ben ook wel voor een dierentuin.. In arhem is burgers zoo.. Ging ik vroeger wel heen..

Daarnaast is Arnhem ook redelijk centraal.. Ik ben voor Arnhem's burgerzoo.. Voordeel van Arnhem is dat ik er wel wat mensen ken en er wellicht een achtertuin BBQ kan regelen..

Als er genoeg animo voor is kunnen we het in de volgende vakantie plannen.. In de mei vakantie bijvoorbeeld? Dan is het vaak ook lekker weer..

Ik zal het dan ook promoten op frontpage e.d. zodat er veel PHPhulpers komen :) Lijkt me gezellig..
@ : Eris : In Hardenberg komt de (snel)trein van Zwolle en dan komt er een bus hier op 5-10 min (afhankelijk van de grote van je passen) bij mij vandaan.
Utrecht is 2 uur reizen en Arnhem is 1 en een kwartier reizen dus dan kies ik ook voor Arnhem voor wat betreft de reisduur.

15 april a.s. kan ik niet heb ik elders "verplichtingen" met bearded collie "Breeze".
Hier misschien een aantal leuke dingen: ( Let NIET op de layout deze stond in frame ;-), en bied ook geen ondersteuning aan Firefox dus ff openen in IE
http://www.utrechtseuitjes.nl/

Geest van Utrecht leek me wel wat!

En dit ook: Canalbikerun – lunch - Stadswandeling

Reageren