Enig idee hoeveel ei ik had? Ik kreeg bijna een liter aan ei. Ei op brood is lekker, vooral met de juiste hoeveelheid peper en zout. Maar een liter ei?! Dat is 300 ml ei per broodje, dat is een laag van 3 cm ei, en dat is echt te veel!
Maar iig, ik stel iets rustigs voor. Bij lasergamen ben je aant lullen over tactiek, niet over iets sociaals. Ik denk zowiezo dat we elkaar te slecht kennen om een goed potje te spelen... Nee, lunch, BBQ of dierentuin lijkt mij een prima idee. Nu nog datum, lokatie en weer...
Wat doe je in dierentuin? Je krijgt van die gesprekken met zijn tweeen, je drentelt langs stinkende dieren, onderwijl gaan de 13/14 jarige in de speeltuin. Moeten de oudere als Jan als vader spelen. Kortom beter ergens in een tuin, met een voetbalveld ofzo. Als iedereen wat meeneemt om te eten.
Lasergamen hoef je elkaar niet voor te kennen. Vorige week zat ik in een team met een stel schoolkinders van een jaar of 10, 11. Die waren echt reuzefanatiek bezig ("COVERRR MEEEEEEE") en ik vond het zelf ook nog grappig.
Maar BBQ lijkt mij het beste idee. Temeer omdat ik altijd wel honger heb en het vrij goedkoop kan als we ieder wat inleggen/meenemen. Bovendien hebben we ondertussen al weer wat mensen geholpen, dus de PHPHulp uitjes rekening moet ook wel overlopen bijna.
Enige nadeel aan BBQ is dat de vegetariers er niet zo blij mee zijn.
Des te meer voor mij! Ghehe ^^
Maar je kan ook aardappels op een BBQ gooien: gepofte aardappels. En salades kan je uiteraard maken, en rijst of zo...daar valt wel rekening mee te houden.