Ik hoor nu al steeds meer mensen praten over een PHPhulp uitje en ik word ongeduldig ;)

Dus wanneer komt dat nou eindelijk? Ik heb geen zin nog maanden te wachten en ik denk velen met mij.

Brand los.....
JÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁN :-p
@Kalle
Ik ben 13 maar ga écht de speeltuin niet meer in.
Ik denk dat toch de dierentuin o.i.d. de beste oplossing is!
Kalle schreef op 27.03.2006 20:44
Enige nadeel aan BBQ is dat de vegetariers er niet zo blij mee zijn.

Ach... ik ga naar bierzuip-feesten terwijl ik geen alcohol drink. Er valt vast wel iets te verzinnen of aan te passen. Ik eet eigenlijk alles, en of dat nou rijst, lahmacun (met sla), aardappels/vlees/groente of pannenkoeken is interesseerd mij niet zoveel.

Het gaat erom dat je bij elkaar bent en er een gezellig dagje van maakt zodat er nog lang over gepraat word.
that's the spirit Arjan
Ja, zo willen we het zien Arjan ;-)
't gaat om 't 'sociale' deel ;-)
Gr. Luke
En ik ben het er mee eens, lasergamen is best leuk, maar niet als je gezellig weg wil gaan. Praat beetje lastig in zo'n donkere ruimte met die creepy space geluiden...
er zijn hier ook wel wat belgen die ook wil willen komen maar niet zullen kunnen wegens de te verre locatie :(

wat vinden jullie van Sluis? :D grapje
Goeiedag! Wat groeit dit topic snel in korte tijd. Ben je een half dagje niet op het forum, is het al vier pagina's ;-)

15 april moet ik 's avonds optreden. De 22ste zou ik wel kunnen. Dierentuin vind ik ook nog steeds een uitstekend idee. Goede combinatie van rondlopen en praten.
Hmmm, bierzuip-feest is ook geen slecht idee, dan zijn we tenminste allemaal lekker sociaal. Haha. Nee.

Wat mij betreft bespreken we een tafel voor 20 in een restaurent c.q. café en gaan we daar zitten. Dierentuin en BBQ; ook prima. Maar ik hoop toch wel Utrecht of Randstad. Je kunt mij niet wijsmaken dat iedereen hier uit het Oosten komt :S

Reageren