Ik hoor nu al steeds meer mensen praten over een PHPhulp uitje en ik word ongeduldig ;)

Dus wanneer komt dat nou eindelijk? Ik heb geen zin nog maanden te wachten en ik denk velen met mij.

Brand los.....
Tja... Dat soort dingen duren lang Rick :p
Trouwens, over die dierentuin, mijn vader waarschuwde nog dat áls ik mee zou mogen ik wel op moest passen. Dat jullie mij nog wel terug konden vinden. Met al die apen in de buurt... Dadelijk namen jullie nog de verkeerde mee ;p

(slecht vader humor noem ik het maar)
Vind hem wel goed Lotte ;-) :D
Ik hoop echt zo erg dat ik mee mag...
En ook dat natuurlijk de andere kindertjes op het forum meemogen :) Zoals Lotte, Sebastiaan!
Maar ik vrees (tot nu toe) dat ik niet mag :(
Hierover horen jullie dan ook nog ;-)
lotte schreef op 27.03.2006 21:52
Tja... Dat soort dingen duren lang Rick :p
Trouwens, over die dierentuin, mijn vader waarschuwde nog dat áls ik mee zou mogen ik wel op moest passen. Dat jullie mij nog wel terug konden vinden. Met al die apen in de buurt... Dadelijk namen jullie nog de verkeerde mee ;p

(slecht vader humor noem ik het maar)

Ik denk dat we jou aan een riempje & halsband mee moeten nemen. Met zo'n bordje om je nek met de tekst en uitleg dat je niet ontsnapt bent maar bij ons hoort :+.
hahahaha die is goed ja.. maar arjan? snap jij wat er fout is (check de screen shot )
Arjan Kapteijn schreef op 27.03.2006 21:15
[quote=Kalle schreef op 27.03.2006 20:44]Enige nadeel aan BBQ is dat de vegetariers er niet zo blij mee zijn.

Ach... ik ga naar bierzuip-feesten terwijl ik geen alcohol drink. Er valt vast wel iets te verzinnen of aan te passen. Ik eet eigenlijk alles, en of dat nou rijst, lahmacun (met sla), aardappels/vlees/groente of pannenkoeken is interesseerd mij niet zoveel.

Het gaat erom dat je bij elkaar bent en er een gezellig dagje van maakt zodat er nog lang over gepraat word.[/quote]

Nee arjan dat is tactiek. Al die prachtige dames zich naar te klote drinken en jij ze dan liefjes met je nuchtere kop behandelen. Hier wat water plop pilletje.
Nee arjan dat is tactiek. Al die prachtige dames zich naar te klote drinken en jij ze dan liefjes met je nuchtere kop behandelen. Hier wat water plop pilletje.
Niet iedereen is zoals jij Kalle...
Oh shit je had me door.

edit: Maar ik zuip me dan alsnog wel klem :/
Maarja Arjan waarom ga je er dan naar toe. Drinken is zo lekker.. alleen je moet het wel normaal doen dusniet die kinderachtige shit als kaartje blazen enzo en opdrachten of wat dan ook. Gewoon rustig drinken tot je het hoogte punt en dat lekekr vast blijven houden. Teminste das hoe ik het doe :D.

Reageren