Beste phphulpers,

Ik ben al erg lang op zoek naar een webhost (gratis) maar schiet dus echt niet op! Maar nou dan toch maar weer op zoek naar een betaalde. Nou vond ik deze:
budgetwebhosting.nl
12 euro per jaar! Kei goedkoop, maar heeft iemand hier misschien ook ervaring mee of iets over gelezen? Als iemand deze host heeft wil ik graag de voor en nadelen weten en misschien een phpinfo bestandje vanaf de server zien?

BVD!
Als ik zo met een schuin oog naar b-one.net kijkt hosten hun vanuit ngdc.net in Denemarken. Daar is dataverkeer volgens mij wel iets goedkoper dan hier in Nederland.

Maar Frank behoud zijn gelijk...
Frank dat ik op het gymnasium zit hoeft niet te betekenen dat ik dit allemaal moet weten...

Ga naar een klas gymnasium 6 en vraag bijvoorbeeld hoe je een tabel maakt in html.. Ik denk dat 90% niet weet hoe..

Maargoed ik had zelf een servertje gemaakt op een pc hier en ik hoefte niets extra te betalen... dus drm leek het mij logisch ;)
Woopie100 schreef op 09.04.2006 20:08
Frank dat ik op het gymnasium zit hoeft niet te betekenen dat ik dit allemaal moet weten...

Ga naar een klas gymnasium 6 en vraag bijvoorbeeld hoe je een tabel maakt in html.. Ik denk dat 90% niet weet hoe..

Maargoed ik had zelf een servertje gemaakt op een pc hier en ik hoefte niets extra te betalen... dus drm leek het mij logisch ;)

Je betaalt je internet kost... Je betaalt je dataverkeer.. Als Nederlander valt dit minder hard op, omdat jullie "geen limiet" hebben. FUP maw. Maar in België is het maar 10 gig per maand, dus een home server opzetten is hopeloos, ook al omdat de uploadsnelheid te sloom is. Maar ik denk dat je nu wel weet dat alles geld kost :)
Jah.. ik ben nu bezig met het praten met B-ONe...Strx post ik alles ;)
Adrian: Thank you for using B-one Interactive Online Support. My name is Adrian. How may I assist you?

Woopie: hello

Adrian: Hi there!

Woopie: I hope I'm not disturbing you
Woopie: I don't understand why you offer unlimited data-trafic because it costs more money to buy it from your provider than you earn with hosting -packages, doesn't it?

Adrian: B-one offers unlimited data movement (Traffic) for all our hosting packages provided it does not violate our Terms of Business.
Woopie: yes i know..

Woopie: but can you explain me why?
Woopie: if someone surfing on my website it cost's you money

Adrian: Yes, it does. But we consider this as the game of numbers.
Adrian: The features, support and utilities that we offer and the technologies that we use are among the best in the industry. This is the result - we have so many customers, that we can keep our cost base low, and offer web hotels at the cheapest price with unlimited transfers.
Adrian: And even the unlimited traffic is according to the Fair use Policy as mentioned in our Terms of Business.

Woopie: but what if every costumer use 600GIG datatraffic?

Adrian: Of course they need to follow the Terms of Business.

Woopie: yes i know...
Woopie: i've asked someone about the datatraffic before..
Woopie: and colleague said there was someone with 600GIG datatraffic and that was OK... so what if everybody has it? :)

Adrian: I am not quite sure about that.
Adrian: You can confirm this from [email protected].

Woopie: ow owké :)
Woopie: I'll do ;)

Adrian: Alright
Adrian: Thank you for your time. It is my pleasure assisting you today! If you need further assistance, please feel free to contact us again.

Kortom het komt er op neer dat ik ze een mailtje moet gaan sturen ;) wat ik ook zeker ga doen :P
Hebben jullie misschien vragen? die ga ik er dan inzetten;)

edit: ik deed <b> i.p.v [.b.] :P heel dom :P
Rafael schreef op 09.04.2006 20:29

Je betaalt je internet kost... Je betaalt je dataverkeer.. Als Nederlander valt dit minder hard op, omdat jullie "geen limiet" hebben. FUP maw. Maar in België is het maar 10 gig per maand, dus een home server opzetten is hopeloos, ook al omdat de uploadsnelheid te sloom is. Maar ik denk dat je nu wel weet dat alles geld kost :)

hebben jullie serieus maar 10 gig in de maand? ik moet er niet aan denken. dat heb ik in hooguit 3 dagen opgebruikt. ik heb een dataverkeer van 3 tot 5 gig per dag. (en nee, geen server)
Stefan van Iwaarden schreef op 09.04.2006 21:02
hebben jullie serieus maar 10 gig in de maand? ik moet er niet aan denken. dat heb ik in hooguit 3 dagen opgebruikt. ik heb een dataverkeer van 3 tot 5 gig per dag. (en nee, geen server)

2 grootste providers, "Belgacom ADSL" & "Telenet" geven in hun standaardpakket 10 gig ja. Hoewel ik denk dat "Telenet" tegenwoordig 12 gig geeft. Ikzelf heb "Belgacom ADSL", betaal 40 euro/maand, voor slecht 10 gig. Quote uit m'n controlepaneel, teller wordt elke eerste van de maand gereset:
Gebruikt volume voor deze maand 2 GB 154 MB van de beschikbare 10 GB (7 GB 871 MB overblijvend).
En ja, dit is erg :)
'Het is abonnees zonder voorafgaande toestemming van B-one niet toegestaan grote hoeveelheden gegevens op de server op te slaan die gratis mag worden gedownload of opgevraagd. Het doel is om niet te functioneren als een externe hardeschijf voor de opslag van gegevens in de opmaken als zip, mp3, jpg, etc. maar als een presentatie/verkoopruimte voor bedrijven en privé-personen.'
Jah daar bedoelen ze download server meee... Dat had ik al gezegd... Kga altijd wel een paar keer langs bij de live support en die zegt dat ik mij geen zorgen hoeft te maken :P

Reageren