Waar zit jij te PHPHulpen? Net zoals ook vanmiddag lekker buiten in de tuin? In een russische gevangenis? Diep onder de grond onder het Pentagon? Of gewoon op een wazig computerkamertje?

Deel je werkplek met de wereld! Laat ik maar beginnen:

Ik heb zojuist mijn 15 witte acer tftje ingeruild voor een zwaar relaxete Dell 1707FP die wat meer flexibiliteit aanbied.

.

Dat is mijn werkplek! Voorheen zat ik nog een kwartslag gedraaid (het is een groot hoekbureau, wat je hierzit is iets meer dan de helft) lekker naar buiten te kijken maar dit is ook wel zo prettig.
Nou daar komt ie:

Dit is geen troep maar geordende chaos. Ben nu(al een jaar => € 0,-) aan het sparen voor een Sony Waio :D en dan wil ik er ook nog een goede desktop bij. Allemaal voor mezelf. Deze moet ik delen :|

[edit]
Dat konijn op de speaker, staat al vanaf onze eerste computer (een mac d8 ik) op de Speaker/monitor. :D
----------------------------------------------
En dat links is idd mijn administratie :D
[/edit]
@Massimo ook fanatiek gamer? leuk toetsenbord :)
vidn 2 monitoren ideaal werken.
Kan bijna niet meer zonder

vooral 2 keer 19 inch tft werkt prima
@eelko af en toe een spelletje, maar heb dit toetsenbord genomen omdat er die programmeerbare toetsen op zitten. Die gebruik ik voor copy en paste en andere shortcuts. Tevens is dat LCD display wel handig. Helemaal geweldig is de knop voor de ingame mode zodat als je op de windows toets je niet terug gaat naar windows :)

Inderdaad een leuk toetsenbord

De g5 muis is ook wel ok, alleen jammer dat hij niet zo lekker in de hand ligt. dus wordt waarschijnlijk omgeruild voor eenr razor :)
Me 2 twee 19inch tft monitoren op het werk dan thuis 2x tft 17 inch verschil moet er zijn :)
ideaal he :p

kan je perfect 2 dingen tegelijk mee doen
jep heel handig op 1 doe net als of je werkt en op de andere werk je echt :)
heb meestal op de een me mail/msn dingen staan en op de andere ben ik bezig
Post nog wel een keer een foto maar mijn is altijd rommelig ALTIJD een wirwar van kabel maar wel LCD :p
Mijn phpplek :) Zit nog niet zo lang hier, zat eerst op mijn kamer totdat ik de kelder mocht verbouwen tot dit :)

Reageren