Waar zit jij te PHPHulpen? Net zoals ook vanmiddag lekker buiten in de tuin? In een russische gevangenis? Diep onder de grond onder het Pentagon? Of gewoon op een wazig computerkamertje?

Deel je werkplek met de wereld! Laat ik maar beginnen:

Ik heb zojuist mijn 15 witte acer tftje ingeruild voor een zwaar relaxete Dell 1707FP die wat meer flexibiliteit aanbied.

.

Dat is mijn werkplek! Voorheen zat ik nog een kwartslag gedraaid (het is een groot hoekbureau, wat je hierzit is iets meer dan de helft) lekker naar buiten te kijken maar dit is ook wel zo prettig.
Jelmer schreef op 30.04.2006 17:21
Met de laptop op de schommel :P
Ik heb hier dekking in de hele straat.

haha ik zit ook met lan verbinding hiero maar keb nog maar 1 keer gehad dat nog iemand zag met 2% signaal sterkte:(

en zo een bakkist als die van mij neem je niet zo snel even mee naar buiten:p

450 mhz:p

maar ik weet ze wel te vinden hiero bij mij in de buurt zonder beveiliging:) derop

GR. mebus!
@lotte
Wij willen foto's zien :P van alle php locaties :P
Alles behalve het kantoortje. Dat zal mijn pa niet waarderen. ;)
kzal mijn "werkplek" ook gaan fotograferen :Pdoe ik morgen want dan is iet opgeruimt (moet van mams...)
Ik heb het geluk dat mijn "werkplaats" niet écht van mij is. Ik gooi er al mijn rotsooi neer maar hoef het niet zelf op te ruimen. ;)
@Klaasjan:
1. Het is DONKER
2. Ik heb geen camera want die heeft vorige week besloten het te begeven...
Lotte schreef op 30.04.2006 21:14
@Klaasjan:
1. Het is DONKER
Smoesjes ;)
PHPerik schreef op 30.04.2006 21:17
[quote=Lotte schreef op 30.04.2006 21:14]@Klaasjan:
1. Het is DONKER
Smoesjes ;)[/quote]

Daar ben ik héél goed in ;)
Wauw, ik wordt wel jaloers van al die TFT/LCD monitoren, gepimpte toetsenborden en nette werkplekken :D

Alle 3 mijn sets batterijen zijn leeg :S Ik zal we ff een keer een foto schieten van mijn armetierige plekkie. Vast een voorproefje:

- 2 15" bakmonitoren
- simpel lelijk hoekig grijs toetsenbord
- blauw/grijze muis met blauwe mat
- sweexminiwebcam (baggerkwaliteit)
- 4 speakers (gewoon splitter hoor :P)

Dat was het wel zo'n btje. Morgen misschien fototje...

Reageren