Waar zit jij te PHPHulpen? Net zoals ook vanmiddag lekker buiten in de tuin? In een russische gevangenis? Diep onder de grond onder het Pentagon? Of gewoon op een wazig computerkamertje?

Deel je werkplek met de wereld! Laat ik maar beginnen:

Ik heb zojuist mijn 15 witte acer tftje ingeruild voor een zwaar relaxete Dell 1707FP die wat meer flexibiliteit aanbied.

.

Dat is mijn werkplek! Voorheen zat ik nog een kwartslag gedraaid (het is een groot hoekbureau, wat je hierzit is iets meer dan de helft) lekker naar buiten te kijken maar dit is ook wel zo prettig.
Een afstandbediening voor 30cm :s
Gemak dient de mens toch ;) Hij ligt nu naast mn volume van mijn 4.1 Ik kan dus met 1 handbeweging de 4.1 en de stereo harder en zachter zetten :) Is ook nog eens tegen rsi :P
Mijn plekje - is niet veel bijzonders maarja

KLIK!

Groetjes Rieksie
Leuke foto's :)

Hier een paar foto's van mijn "hok", die bestaat eigenlijk uit 3 gedeelten, een voor computer-spul, een voor muziek draaien en nog een hang/relax-stukje waar een hangbank staat enz :) Ik wissel het werken een beetje af, soms ga ik ff in de woonkamer zitten.

De kamer heeft een eigen balkon dus met lekker weer gaat de deur open.

Ik heb ook een Acer laptop welke mij erg goed bevalt, heb 'm sinds januari 2005 en werkt nog steeds perfect, accu blijft tip top in orde en ze heeft me nog nooit in de steek gelaten.
Tja.... ik heb niet echt een vaste plaats. In het (naar mijn zin veel te witte) kantoorjte bij ons thuis is het een zooitje. En dat is nou niet echt mijn vaders schuld maar meer de mijne... Ik leef hier zo ongeveer maar moet af en toe (na een kwartier) frisse lucht hebben en ren naar buiten. Het is best handig ingedeeld en ik weet natuurlijk waar alles ligt. Helaas moet mijn moeder soms ook opruimen en is het weer een puinhoop(vind ik dan...) Vandaar dat ik liever achter mijn laptopje zit op mijn kamer, of op de trampoline, naast het zwembad of gewoon op het balkon. :D
Ja dat is het voordeel van een laptop hé :) Ik kan niet wachten tot het weer zomer wordt, lekker de hele dag in de tuin zitten werken...heerlijk :)

Maaruuh, zwembad??? Mjammieee!
Met de laptop op de schommel :P
Ik heb hier dekking in de hele straat.
Ja dat lukt hier ook wel, en anders zijn er nog wel wat buurtjes met unsecured WLANs ^_^
Lotte schreef op 30.04.2006 17:04
Tja.... ik heb niet echt een vaste plaats. In het (naar mijn zin veel te witte) kantoorjte bij ons thuis is het een zooitje. En dat is nou niet echt mijn vaders schuld maar meer de mijne... Ik leef hier zo ongeveer maar moet af en toe (na een kwartier) frisse lucht hebben en ren naar buiten. Het is best handig ingedeeld en ik weet natuurlijk waar alles ligt. Helaas moet mijn moeder soms ook opruimen en is het weer een puinhoop(vind ik dan...) Vandaar dat ik liever achter mijn laptopje zit op mijn kamer, of op de trampoline, naast het zwembad of gewoon op het balkon. :D

"naast het zwembad" een detail wat er niet toe doet en voor de pats is..
@Remco, dat bedoelde ik :)

Reageren