Ik erger me steeds meer aan newbies die een systeem hebben gedownload en nu ff wat willen aanpassen zonder kennis. Zijn er vast wel meer die zo denken. Is hier niet iets tegen te doen?
Hou in je hoofd dat het hier normaal ook gewoon gezellig is. Ik zit liever hier dan bij een niet nader te noemen community waar het simpelweg niet gezellig is.
Ja maar eerst was ik hier echt fanatiek poste ik altijd dingen tuts scripts etc maar na een tijdje alleen maar gezeur van het lukt niet wat moet ik doen enzo en daar word je echt moe van na een tijdje
@whoopie100, ik had toen ik dat had gepost een redelijke kennis van php maar wist niet hoe ik dit moest aanpakken. Dat vind ik wat anders. Ik vind dat je best een script kan downloaden, maar basiskennis is wel handig.
Zo jij ergert je aan mensen zonder kennis? Ben jij geboren met een enorme berg kennis? Ik denk van niet... Heb jij een enorme berg kennis? Ik denk het ook niet...
Ik erger me steeds meer aan newbies die een systeem hebben gedownload en nu ff wat willen aanpassen zonder kennis.
Ik ben van mening dat het alleen maar mooi is. Die mensen moeten ook ergens beginnen, vergeet niet dat jezelf ook ooit eens zo bent begonnen...
(je wordt niet geboren hoor, met een flinke dosis PHP kennis)
Ik vind het leuk dat steeds meer mensen de overstap wagen van HTML naar PHP, dus dat meer pagina's met dynamische content op het internet komen.
Zie het als een compliment, dat beginnelingen met PHP hier terecht komen, hou die mensen vast, de community wordt alleen maar groter en de kennis wordt ook beter.
Ik zeg altijd maar, als het je niet bevalt, dan ga je toch weg? Niemand forced je hier te posten als je het niet wil omdat iemand niet zo slim is als dat jij bent