Ik erger me steeds meer aan newbies die een systeem hebben gedownload en nu ff wat willen aanpassen zonder kennis. Zijn er vast wel meer die zo denken. Is hier niet iets tegen te doen?
Marthijn Hoiting schreef op 03.06.2006 19:36
FF nog meer ergernis, waarom wordt ik ik een discussie altijd afgerekent op schrijf fouten.
Je wordt er op afgerekenD (met een d) omdat er niets mis is met de Nederlandsche taal. En misschien leer je er weer eens wat van. Ik zal er overigens niemand op aanvallen, hooguit een opmerking over maken.

Verder lopen al te veel breeeezertjes rond die lopen op te scheppen dat ze dyslecties zijn maar wel geweldig kunnen scripten. Hoe ze dan alle functies foutloos kunnen schrijven is mij altijd een raadsel. Ik heb overigens geen idee of jij dit excuus ooit hebt gebruikt, is meer een opmerking in het algemeen.
Kom op iedereen, geen ruzie maken om iets onzinnigs. Iedereen moet zelf weten hoe ie het doet. Ik ben ook nog half - newbie ook al staat er master bij mijn naam.

Mijn mening:
-Een newbie moet gewoon beginnen waar het hoort.
-Als een newbie toch te hoog begint kun je hem vriendelijk de weg wijzen....

Wat is dan het probleem?
Wie is hier géén newbie geweest? Iedereen.

Help elkaar een handje en alles is oke!
ook al hekel aan die "breezer" "kijk ik vind mijzelf heel cool en zeg daarom dat jij een nerd bent" groep?
Haha

Als we op de nederlandse toer gaan....
Fout: Nederlandsche
Marthijn Hoiting schreef op 03.06.2006 19:47
Haha

Als we op de nederlandse toer gaan....
Fout: Nederlandsche

Edit: Niet goed gelezen. Laat maar.
Ik lag eerst om de grap over dyslectie hea...niet dat je denkt dat ik hem uitleg om een fout in zijn reply;)
Zullen we het maar weer over de newbees hebben en niet over taalkennis/gebreken. Gewoon respect voor elkaar en laat iedereen proberen om alles een beetje nederlands te houden zodat het voor ook voor iedereen leesbaar is.
Door zo'n topic te starten leer je ook weer meer bij hè. Voorzittig zijn met je uitingen tegen newbies. Ik ben het met de meeste eens over het helpen endoe dat ook waar ik kan, ff iets teveel newbies:D
Frank schreef op 03.06.2006 19:43
Verder lopen al te veel breeeezertjes rond die lopen op te scheppen dat ze dyslecties zijn maar wel geweldig kunnen scripten. Hoe ze dan alle functies foutloos kunnen schrijven is mij altijd een raadsel. Ik heb overigens geen idee of jij dit excuus ooit hebt gebruikt, is meer een opmerking in het algemeen.

taal != scripttaal

Reageren