ik heb bij e-dentify.nl een website gehost alleen ik heb een rekening gekreegen dat ik 3x een email bom heb gestuurd wat ik dus niet gedaan heb. Ze brengen het me nu opeens in rekening. Ze willen €207,00 van me hebben. Ondertussen is m'n site ook offline.. Weet iemand wat ik het beste kan doen?
HaasOnline.. Het lijkt mij sterk dat jij hun aan schadelijk kunt stellen voor een schade per dag die 10 keer hoger is dat het maand bedrag... En Daarnaast staat dat de hoster niet aanspakelijk is voor de gelden schaden door het niet bereikbaar zijn
In theorie zijn ze gerechted om je account offline te zetten om dat je een opstand bedrag hebt het lijkt mij alleen onmogelijk te bewijzen dat die boete geldig is.
En dit zijn BTW de algemen voorwaarden. HEb je mischien ook nog een contract met hen gesloten. Want de algemene gelden alleen als het contract niet voorziet of er geen contract is.
Verder lijkt een boete zonder waarschuwing wel wat overdreven. En inderdaad dreig terug met een schadeloosstelling per dag dat je site ofline is. Opgemerkt moet worden dat ze dat recht wel hebben op grond van 5.5
ik heb bij e-dentify.nl een website gehost alleen ik heb een rekening gekreegen dat ik 3x een email bom heb gestuurd wat ik dus niet gedaan heb. Ze brengen het me nu opeens in rekening. Ze willen €207,00 van me hebben. Ondertussen is m'n site ook offline.. Weet iemand wat ik het beste kan doen?
Wat een ramdebielen, dat ze je zomaar een rekening sturen. Ik zou als ik jouw, was zoals anderen al zeiden, even naar de tijdstippen en het gebruikte script vragen. Eigenlijk zou ikzelf even met ze bellen, dat vind ik persoonlijk toch wat handiger (voor dit soort zaaken.)
Wat je ook kan doen, werkt heel erg goed (ik kan je garanderen dat ze hun rekening intrekken,) eventjes bellen, je zegt dat je het niet gedaan hebt, en dat je op het punt staat om de pers e.d. in te lichten, waarbij je hu naam vermeldt. Dan worden ze doodsbang.
Daar zou ik nog even mee wachten als ik jou was!
Om nou meteen te gaan dreigen is ook weer een beetje overbodig. En wie zegt dat ze dat geloven want iedereen kan wel even zeggen "ik zet jullie naam in de krant met een slecht woordje eronder".
Veder zegt de support dat ik de servers voor 2 dagen heb belast, en hij voldoende informatie heeft.
Ik heb hem dit verteld:
Ik heb het script geupload en getest naar mijn eige email, ik heb 1 bericht gestuurd. Daarna ging ik slaape.
Volgende dag: Website offline, mail met erin een boete dat ik 3 mailbommen heb gestuurd.