ik heb bij e-dentify.nl een website gehost alleen ik heb een rekening gekreegen dat ik 3x een email bom heb gestuurd wat ik dus niet gedaan heb. Ze brengen het me nu opeens in rekening. Ze willen €207,00 van me hebben. Ondertussen is m'n site ook offline.. Weet iemand wat ik het beste kan doen?
BTW rekenen over een boete ^o) Zien ze het als extra 'dienst' die ze aanbieden ofzo :S.
Rick schreef op 27.06.2006 14:10
Veder zegt de support dat ik de servers voor 2 dagen heb belast, en hij voldoende informatie heeft.
Laat hem dan dat bewijs maar eens naar jou opsturen. Ze kunnen zoveel in de lucht blaffen als ze willen, zo te zien durven ze hun tanden niet eens te laten zien.
Ik zou niet meteen om een schadevergoeding vragen, maar even doorvragen over wat er is gebeurt en of ze kunnen zien waar het aan lag is wel handig.
Tjah, het is ook wel mooi voorgerekend, maar als je inderdaad je mailscript pas een avond vantevoren hebt geüpload, kan ik me niet voorstellen dat die mailbommen daarvandaan komen.
Dan zal er wat aan de hand moeten zijn. Misschien inderdaad een foutje in een script, maar ze moeten kunnen zien waar het vandaan komt (welke file).
En inderdaad zou ik ook het bewijs wel eens willen zien dat het van jou afkomstig is, of van jou site.
Ik maak zoon script > Krijg gezijk > Ik weer boeten omdat ik het 1x teste en die andere gast zeker die andere 2 gestuurd
Je weet wat een mail-bom script kan veroorzaken en als het dus goed werkt en jij laat er andere mensen mee spelen krijg je indd gezeik mee.
De administrator zegt dat alle mailtjes van jou IP-adres afkomen en dat betekend dus dat jij het hebt gedaan of iemand die achter jou pc is gaan zitten.
Als ik het zo lees zal je die boete moeten gaan betalen omdat ze het bewijs hebben, mocht jij het niet zelf gedaan hebben, ga dan eens bij je vrienden langs, die achter jou pc gezeten hebben.