Ok, ik verveelde mij een beetje en besloot mijn PC eens op te ruimen. Ik gebruikte de zoekfunctie (winXP) en merkte dat de hond die je ziet aan het bladeren is door een boekje, en dit wel van achter naar voor :) .

Toen dacht ik hé... dat is wel een dwaze 'fout'.. zouden er zo nog zijn?

Leek mij wel tof om daar een topic over te openen :P !

Post hier de 'foutjes' die je ontdekt in windows :D ;P
Wachten jullie maar op Mac OS Leopard... Deze herfst:-)
Onhandig aan windows is bijvoorbeeld de filestructuur (om t zo te noemen :P), een windows kast kan maar van A: tot Z:, en als je veel shares hebt wordt dat krap (onthoud: een share en een disk op een slot drukken elkaar weg), terwijl een unix-based systeem als mac, linux of bsd dat niet heeft.
Dat vind ik ook zooo irritant. Ik heb standaard al tot en met M stations (Externe HD, ... ) op mijn PC. Dan heb ik ook nog een server met stations en heb dan ook nog andere netwerkverbindingen. Telkens als ik dan een extra extern toestel (bv fototoestel) inplug, dan begint hij moeilijk te doen. Moet ik altijd één van die netwerkverbindingen verbreken :( !

Wat ik ook irritant vind is dat windows automatisch fotootjes van de albums bij geripte cd's zet. Na een tijdje staan er 4 of 5 bestanden bij met heel vreemde namen en ik doe die dan weg, een half uur later staan ze er weer ! Weet mss iemand hier raad mee, want ze komen ook altijd voor op mn MP3 en die heeft dat niet zo graag ;) .

Wat ik ook irritant vind is dat windows automatisch fotootjes van de albums bij geripte cd's zet. Na een tijdje staan er 4 of 5 bestanden bij met heel vreemde namen en ik doe die dan weg, een half uur later staan ze er weer ! Weet mss iemand hier raad mee, want ze komen ook altijd voor op mn MP3 en die heeft dat niet zo graag ;) .

Het enige dat ik kan bedenken is dat je de thumbs.db bedoelt.
Asl je die niet wil moet je de map niet bekijken als miniatuurweergaves
Nee, dat bedoel ik niet. Bij full-cd's (albums) download hij automatisch van het internet de frontjes enzow ;) !
OW dat kun je vast wel ergens uitzetten neem ik aan.
Ik heb het nog niet gevonden :) . En geloof me, heb er al eeuwen naar gezocht .. en eventjes snel googlen levert me alleen maar een hoop gezever en crap op :( !
Webmakerij schreef op 15.08.2006 21:49
[offtopic]Mijn linux systeem draait. Het lag niet aan mijn drivers maar Ubuntu installeren vanuit de Ubuntu live omgeving zoog net even iets te veel RAM geheugen op. Via de alternatiev cd (textmode) lukt het wel gewoon.[/offtopic]

Grootste probleem van Microsoft is dat ze altijd naar iemand anders (b.v. leverancier van uw pc) verwijzen.

klopt, ieder probleem dat je hebt, moet opgelost worden door je ISP... met bijna ieder probleem dat je hebt: 'neem contact op met uw ISP'blablabla
neem je mij als ISP :) altijd iemand aan de telefoon die weet wattie doet!
Héhé :D ... Maar Niek (en zn quote) heeft wel een punt. Maar ik heb eigenlijk nooit zo veel problemen ermee gehad, en als ze er waren dan bood hun eigen online helpdesk de oplossing ofwel ons vriendje Google ;) .

[edit]Waar ik mij dan wel aan 'erger' is als bijvoorbeeld MSN eens plat ligt, dan krijg je een boodschap dat er iets met je internetverbinding scheelt :O .[/edit]

Reageren