Door
Arend a
op 11-09-2004 21:55
gewijzigd op 10-12-2004 19:56
146 views
Beste mensen, er is de laatste tijd een beetje een overkill aan criminals berichten. Voornamelijk van jonge mensen die het waarschijnlijk interessant vinden te pielen met criminals.
Wat mij betreft zijn er twee opties:
o deze mensen weren
o zelf informatie inwinnen en tutorials/scripts/fora voor criminals inrichten.
Ik heb zelf alleen geen flauw idee wie de auteur van criminals is, en of het openbaar ontwikkeld wordt, maar anders valt er misschien zelfs wat na te denken over het uitbrengen van patches en fixes voor het soms buggy spel.
Waar heb jij het over?
Criminals staat overal onder GNU (sites die alle scripts als GNU hebben etc....) dus er valt niets te halen.
En als ik het anders noem en een beetje aanpas doe je er niets aan :)
En een PC is beslag nemen? Die van lycos zeker?
Pfff, geen enkele noob host zoiets op z'n eigen Pc'tje ...
Edit: Ik zal het nog wat aanscherpen: in geen van de 5 door mijn gedownloade Criminals zit ook maar een readme/copyright verklaring ...
Het runnen van het script is volledig illigaal er is maar en puber die het online heeft gezet om te downloaden.
Die is dus nu verdachte en komt voor de rechter.
Iedereen die na mijn waarschuwing het nog runt wordt medeplichtig.
ik ben Security van Crimewar2004 de officele game.
En ik help niemand dat geen toestemming van me heeft!
Toestemming kan je aanvragen bij mij via:
Criminals B.V
Terschellingstraat 24
1825 ne
Alkmaar
En als je geen toesemming hebt dan mag je het dus ook niet runnen!
Ik heb al 90 kleine pubers hun game offline gegooit veel willen niet luisteren tot hun pc in beslag was genomen door de deurwaarder door de geldsom die ze kregen en nie tkonden betalen!
jonge.. dwaas.. leer spellen ofzo.. met je securety crap, ga weg man met je loze bedreigingen :S doe wat research voordat je tegen de experts ;-) begint te blaten ..
Ik weet niet waar jij over praat het is nooit onder gnu door mij gezet exofusion is dat ja ene Micra heeft criminals online gezet.
De mensen dat het spel legaal hebben verkregen zijn heel erg boos op ons doordat ze een contract met ons hadden.
en de andere dus niet het is door een lek online gekomen.
en over die administrator.
ik weet niet wat er met jou aan de hand is.
Maar ik ben wel de officiele maker van het spel.
Wij hebben v2 gemaakt en nu v3 klaar de flash versie.
Hoe zou jij het bijvoorbeeld vinden als deze site script al helemaal public kwam?.
Zou je dat gewoon zo laten lopen?.
Ik bedreig niemand wat ik vertel is gewoon de waarheid.
v4 is ook aan het uitkomen dat wordt een game zoals Pristontale waarmee je met een .exe op het land kan lopen en elkaar afmaken.
Ik zeg alleen dat het verboden is om het te download te zetten of te runnen.
En dat mensen via post de mogelijkheid kunnen krijgen om het spel te runnen namelijk bij:
Criminals Bv
Terschellingstraat 24
1825 NE Alkmaar
en de experts van de games zijn wij de officele makers nog altijd!
Of had jij het soms gemaakt.
Security daar bedoel ik niks mee maar dat was de naam dat ik gebruikte op de officiele game.
En ja als je niet betaald aan de incasso schakelen zij zelf de deurwaarder in.
Ik heb hier niemand bedreigd maar ik legde het gewoon uit.
Als je je hierbij bedreigt voelt nou sorry dan!!!.
Maar ik vind jou wel een beetje eigendunk hebben met voor je tegen de experts begint ik zit al 16 jaar in het vak en ben zelf leraar!
Wie zegt dat het hier over Criminals v1 t/m v4 gaat? Wie zegt dat het dezelfde Criminals is? Wie zegt dat deze hier op deze site staat? Wat lul je man? Ga ergens anders lopen blaten ~:/
?
Onbekende gebruiker
18-09-2004 17:20
Ja precies wie heeft gezegt dat het hier op de site stond?
Ik ook niet toch?
Als maker weet ik heus wel het verschil tussen de echte en de neppe script.
En heb bij vele al vergeleken!
En in de andere topic zie je dat het om Crimewar script gaat..
En de officiele makers van crimewar de mensen van crimewar2004.com zijn. en dat domein staat onder mijn naam!.
Ik reageer hier doodgewoon op een topic!
Die ik aangewezen kreeg door de mensen die het legaal hebben!
Als dat verboden is en dan dat een ADMINISTRATOR meteen een grote bek heeft!
?
Onbekende gebruiker
18-09-2004 17:29
ik vind wel dat gregory een beetje gelijk heeft ik kan ook wel jullie script public zetten kan ook wel leuk zijn hacken is een eitje je script tegen houden van het downloaden is geen eitje als je er recht op heb dan kan je er nicks van zeggen en ik ken micra persoonlijk en hij licht ook graag mensen op dit verhaal moet ik even kwijt
Daar ben je administrator voor ;)
Mja, ga andere mensen lastigvallen,
kheb meerdere zoekmachines geraadpleegt maar Criminals Bv bestaat niet.
Ook de KvK kent geen Criminals Bv, maak eerst maar eens een echt bedrijf dan :)
Owja: Let op Criminals gebruikers!
Om van z'n gezeur af te zijn, moet je de source een beetje veranderen, noem het geen Criminals, maar Misdadigers (;)) ofsow :P
ik vind wel dat gregory een beetje gelijk heeft ik kan ook wel jullie script public zetten kan ook wel leuk zijn hacken is een eitje je script tegen houden van het downloaden is geen eitje als je er recht op heb dan kan je er nicks van zeggen en ik ken micra persoonlijk en hij licht ook graag mensen op dit verhaal moet ik even kwijt
met vriendelike groet,
marco veldhuizen
Jij hackt PHPhulp.nl echt niej... pff wa denk je wel?
Halma heeft z'n servers echt wel goed beveiligd, en waarom denk je dat Bas de security van PHPhulp v6 aangescherpt heeft?
En alle scripts op deze site mag je gebruiken, GNU weetjewel.
En als laatste, je kan mensen niet aanklagen als het uitlekt, das jullie probleem. Net als bij HalfLife 2 :)
?
Onbekende gebruiker
18-09-2004 17:45
De naam Criminals B.V is niet geregistreert bij de k.v.k omdat dat nog in behandeling is en we moesten tijdelijk onze oude K.v.K gebruiken tot ze klaar waren.
En dat is Neostorm Webdesign
Daar op de site staat ook duidelijk Game Design. www.neostorm.nl