Door
Arend a
op 11-09-2004 21:55
gewijzigd op 10-12-2004 19:56
147 views
Beste mensen, er is de laatste tijd een beetje een overkill aan criminals berichten. Voornamelijk van jonge mensen die het waarschijnlijk interessant vinden te pielen met criminals.
Wat mij betreft zijn er twee opties:
o deze mensen weren
o zelf informatie inwinnen en tutorials/scripts/fora voor criminals inrichten.
Ik heb zelf alleen geen flauw idee wie de auteur van criminals is, en of het openbaar ontwikkeld wordt, maar anders valt er misschien zelfs wat na te denken over het uitbrengen van patches en fixes voor het soms buggy spel.
Ik weet niet of het mogelijk is/makkelijk aan te passen is, maar kan het woord criminals in de topictitel bijvoorbeeld niet geweigerd worden met als uitleg een linkje naar de uitleg?
Het aanpassen lijkt me niet zo'n probleem eigenlijk
<?php
if(preg_match('%(criminal|wargame)%i',$_POST['topic'])){
header('location criminalsfaq');
}
?>
simpel stukje code, maarja het is wel een quick 'n dirty oplossing ;)
Het aanpassen lijkt me niet zo'n probleem eigenlijk
<?php
if(preg_match('%(criminal|wargame)%i',$_POST['topic'])){
header('location criminalsfaq');
}
?>
simpel stukje code, maarja het is wel een quick 'n dirty oplossing ;)
ik denk dat je dat niet kunt maken rick er zijn ook mensen (zoals ik) die een eigen geschreven wargame scripten, als ik een vraag heb of uit eindelijk een site review dan vind ik het wel eerlijk naar jullie toe om daar bij te vermelden dat het om een wargame gaat en niet om een of andere gewone site.
maar ik wordt wel gek van dat gratis script genaamd criminals, ik denk dat het de mogelijkheden voor een echte scripter verkleint in de wereld van de online wargames. eerst was het wel mogelijk om een doorbraak te maken, maar nu iedereen zijn eigen wargame kan maken word dat moeilijk. net zoals de andere scripts zoals phpbb ofzo, het is makkelijk maar het verneukd de kansen van de echte scripters denk ik.
dus ik zou zeggen bannen die criminals topic starters.
Het doel van een wargame is ook niet om een doorbraak te maken.. daar heb je nog veel meer uit de kast voor nodig dan alleen een script. Dat heeft te maken met marketing en een fatsoenlijk bedrijf//organisatie op zetten.
Het doel is dat deze mensen die hier mee aan het pielen zijn, binnen een ajar of wat best geinteresseerd in php zijn. En als wij ze alleen blocken ipv opvoeden blijven ze dom.
?
Onbekende gebruiker
18-09-2004 15:52
Het runnen van het script is volledig illigaal er is maar en puber die het online heeft gezet om te downloaden.
Die is dus nu verdachte en komt voor de rechter.
Iedereen die na mijn waarschuwing het nog runt wordt medeplichtig.
ik ben Security van Crimewar2004 de officele game.
En ik help niemand dat geen toestemming van me heeft!
Toestemming kan je aanvragen bij mij via:
Criminals B.V
Terschellingstraat 24
1825 ne
Alkmaar
En als je geen toesemming hebt dan mag je het dus ook niet runnen!
Ik heb al 90 kleine pubers hun game offline gegooit veel willen niet luisteren tot hun pc in beslag was genomen door de deurwaarder door de geldsom die ze kregen en nie tkonden betalen!