Jihaa :) Hard aan gewerkt en hijs nu eindelijk daar! Er moeten uiteraard nog kleine dingetjes gebeuren maar dat komt vanzelf.. ;)
Nee maar hij had het beloofd ;)

[quote]
Beste adjes en modjes,

Ik zet jullie levels na het versturen van deze e-mail op de
juiste levels, zodat jullie maandag de 13e los kunnen
met jullie nieuwe status ;-)

Zal deze week nog even met Arend testen (dat wil zeggen
gebruik maken van de nieuwe website) om eventuele
bugjes eruit te halen..

Ik heb er zin in :D

Gr,

Bas
[/qoute]

:)
qoute?! :P
Ik kan me momenteel niet inloggen omdat ik mijn paswoord kwijt ben en het niet kan opvragen, ik heb contactformulier gebruikt met het probleem. Hoe dan ook heb je alle statussen al verandert ? want de mijne is nog hetzelfde ik werd normaal moderator.
D@rk schreef op 13.09.2004 17:38
Ik kan me momenteel niet inloggen omdat ik mijn paswoord kwijt ben en het niet kan opvragen, ik heb contactformulier gebruikt met het probleem. Hoe dan ook heb je alle statussen al verandert ? want de mijne is nog hetzelfde ik werd normaal moderator.

Ik kan me weer inloggen door de snelle reactie van bas.
Bas Kreleger schreef op 13.09.2004 17:30
qoute?! :P

Hij werkt dus alleen als deze syntax :| Jammer dat mag je ook nog wel even aan passen :)

*Edit* Ben dus zo dyslextisch als een deur :|
Dat valt vast wel mee :P
Een deur kan niet eens spellen, of ben ik de enige die niet met deuren kan praten? ;)
Bas Kreleger schreef op 13.09.2004 12:39
[quote=Thijs schreef op 13.09.2004 12:08]ik had alleen een vraagje aan je, of je de code van dat dropdown menu, boven aan de pagina met informatie, php stuff, forum en contact (wat ook werkt in mozilla) kunt publiceren, want ik heb dat nodig voor mijn site maar krijg het nooit zo dat het werkt in mozilla,
thx in advance

als je een goede ripper bent, zou ik het rippen :) ik moet hetzelf anders ook ontleden en het is geen php dus je kan het gewoon in de bron bekijken[/quote]

nou ik heb het geprobeert maar ik snap niets van jouw scripting, maar k ik zoek wel verder thx anyway

/**/edit\**\
een quote in een quote kan dus ook niet bas
Nathan schreef op 13.09.2004 16:14
Bij mij lukt het inloggen niet meer, ik vraag mij een nieuw wachtwoord, activeer deze type mijn username in (FFuser dacht ik maar ben niet zeker ze bestaat wel al dus dat zal wel)
En er komt te staan: u bent niet ingelogd.
Wat is er dan verkeerd? Wachtwoord username of beide?
Cookies staan 100% zeker weten aan

misschien ligt t juist aan je cookies, zet die eens uit
ik gebruik al tijden geen cookies meer, daardoor worden je gegevens doorgegeven aan derden (bij sommige dan, al beweren ze van niet, maar dat ff terzijde) en krijg je niet van al die irr-reclames of spam

Reageren