Let op! Veel van de features zijn ongetest. Ik gebruik hem pas enkele dagen en alleen in Safari. Nu heb ik gehoord dat hij ook redelijk werkt op Windows, maar ik kan jullie niets garanderen. Mocht hij vreemde effecten hebben, je kan hem gemakkelijk uitzetten door hem via de apenkop in je onderbalk (waneer je Greasemonkey geïnstalleerd hebt) af te vinken.
Veel gegooglet, ik wou hem namelijk zelf maken. Helaas niet gelukt, maar ik stuitte op de site http://www.userscripts.org/ en daar vond ik er één ik hem beetje aangepast, zodat iedereen hem kan gebruiken. De smileys zijn niet fantastisch, maar de code is zo opgebouwd dat je hem heel makkelijk kan veranderen! [ignore][PHPhulp][/ignore] Smiley Replacer
edit: oja hij is gemaakt op PHPhulp en zal niet op een andere site werken (ook niet als je de inclusief dingetje aanpast...
Ze worden in de pagina vervangen. Als het script een :-) leest vervangt hij het met een smiley plaatje.
Ik dacht alleen dat het meer zou worden dat je hier boven een rij knoppen zou krijgen die automatisch [ignore]smiley.jpg[/ignore] neerzet als je erop klikt.
En dat is juist iets wat niet handig is, maak het lekker zo dat alleen jij ze ziet, en degene die ze niet wil zien (ik dus), ze niet hoeft te zien.. Dus niet met automatische [ignore][/ignore] gaan werken.
Misschien een idee de skyscraper aan de rechterkant een z-index mee te geven, zodat hij altijd onder een (uitstekende) eerste post komt? Al hoort het niet echt bij een UBBbar..