Beste iedereen,

iedereen heb me wel eens gezien ergens op een topicje of tutje ofzo maar ik had een vraag over gehandicapt zijn:

heb jullie een handicapt of kennen jullie iemand die gehandicapt is of iets? ben ik naar benieuwd of wat is jullie mening kunnen gehandicapte mensen of kinderen scripten iets dergelijks

Groetjes Alex
ArendJan schreef op 08.03.2007 21:19

By the way, de evolutietheorie is achterhaald. Zelf bekende evolutionisten geven toe dat de evolutietheorie puur een illusie is. Ik ga het niet allemaal uitleggen maar het komt er op neer dat er een kans van 1: 1000 (en dan 130 nullen) dat er een nieuwe cel kan ontstaan.

Leuke discussie word dit trouwens ;)

Ben jij toevallig jehova getuige? :P
@Jurgen: Had je gewilt! ;)
ArendJan schreef op 09.03.2007 14:57
@Jurgen: Had je gewilt! ;)

met een d :P

nee ik heb het niet zo op godsdienst.
Weetje... ik ga maar eens onderzoek doen naar dat syndroom van asperger... ik heb (of had) 4 van de symtomen die jij noemde, als ik het zo ff bekijk...
-Problemen met stamp vakken (deze heb ik niet mee gerekend wegens het feit dat het allemaal wel meevalt =P)
-Bovenmatige intelligentie (3 gymnasium)
-Minder sociaal... (heb hier al wel training in gehad)
-Praat dinges...
-Ik beschouw veel sarcastische dingen als een aanval, althans dat heb ik gemerkt
@zim,

Dat zijn enkele symptomen ja, maar ik heb ik 9 uur lang allerlei vragen in moeten vullen en tests moeten doen, en daar is dat uit gebleken. Ik denk dus niet dat je zomaar kan zeggen, ik heb 3 uit 5 dus ik.....

@ PHP Newbie: die negen uur lang aan één stuk was om te testen of je je daadwerkelijk lang met éénzelfde iets kon bezighouden zeker? Dat is gewoonweg onmenselijk :-) .
Als je 't over onmenselijk heb:
Mijn lesrooster :S
Maandag 9.00-16.00
Dinsdag 8.15-16.00
Woensdag 8.15-16.00
Donderdag 9-13.15 (Eindelijk flexe dag)
Vrijdag 9-16.00

Zit in 1vwo eh :P

Om niet helemaal offtopic te gaan:
IK heb 't niet zo op geloof ;)
Paul v/d Knaap schreef op 09.03.2007 18:54
Als je 't over onmenselijk heb:
Mijn lesrooster :S
Maandag 9.00-16.00
Dinsdag 8.15-16.00
Woensdag 8.15-16.00
Donderdag 9-13.15 (Eindelijk flexe dag)
Vrijdag 9-16.00

Zit in 1vwo eh :P
Ach gut.. en wat denk je dat je krijgt als je gaat werken dan?

Elwin (die heel de discussie niet gelezen heeft)
@Paul, dat is op veel scholen vrij normaal. Ook zie ik dat je op 3 dagen het eerste uur vrij hebt, dus dat valt dan ook nog wel mee.
Wen maar aan een rooster als dit want zodra je in de bovenbouw komt wordt het pas echt leuk :)

btw, een keertje blijven zitten levert je vrijstelling op bij veel vakken (als je voldoende stond tenminste), dat scheelt best veel, ik spreek uit ervaring, want ik doe dit jaar over op het moment.
(komt onder andere door liever te willen php'en e.d.)
hiero is het nog erger:
Maandag: 08.15 - 16.10;
Dinsdag: 08.15 - 16.10;
Woensdag: 08.15 - 11.55;
Donderdag: 08.15 - 16.10;
Vrijdag: 08.15 - 16.10;

Reageren