iedereen heb me wel eens gezien ergens op een topicje of tutje ofzo maar ik had een vraag over gehandicapt zijn:
heb jullie een handicapt of kennen jullie iemand die gehandicapt is of iets? ben ik naar benieuwd of wat is jullie mening kunnen gehandicapte mensen of kinderen scripten iets dergelijks
YPM, ga eens chatten met iemand die je vertrouwt, of neem contact op met instanties als de Kindertelefoon. Mij heeft het ook eens goed geholpen die kindertelefoon en gewoon andere vrienden :)
Voeg me maar toe op MSN: msn [at] luckyluke-services [dot] nl
Speel de laatste tijd toch al vaak psycholoog :p
Nou, nee, ik heb met ze gechat. Maar die lui hebben vaak toch een betere oplossing voor problemen als dat vrienden dat hebben.
En het helpt vaak ook om jĂșist met onbekenden te praten :)
Ik heb slachtofferhulp al afgewuifd =P
Neej, ik ben mentaal sterk en slim genoeg om te weten wat ik doe... ik ben zelf ook wel redelijk psycholoog type =P
En als ik dit jaar haal, ben ik iig van Duits,Frans en Grieks en nog een berg andere vakken af...
Oke ;-)
Je weet me in ieder geval te vinden :-)
Ja, Grieks en Latijn zijn rot vakken ja ;-)
Ik mag volgend jaar ook Frans laten vallen gelukkig, heb ik alleen nog Duits als vreemde taal, en dat is een opluchting :-)
?
Onbekende gebruiker
07-03-2007 20:00
zal ik een chat openen dat we kunnen chatten er over
Ik heb eigenlijk geen tijd om te chatten =P
Moet nog een lang verhaal voor geschiedenis schrijven (ja op deze manier zijn mijn cijfers de afgelopen 1,5 jaar een punt of 2 gedaalt)...
En ik kan altijd nog praten met een vriend van me (hij praat met vertrouwenspersoon, wegens zijn eigen problemen)...