Beste iedereen,

iedereen heb me wel eens gezien ergens op een topicje of tutje ofzo maar ik had een vraag over gehandicapt zijn:

heb jullie een handicapt of kennen jullie iemand die gehandicapt is of iets? ben ik naar benieuwd of wat is jullie mening kunnen gehandicapte mensen of kinderen scripten iets dergelijks

Groetjes Alex
Haha YPM, geloof me, ik kan mijzelf volledig in jou vinden ;-)
Oke :-)
Ik moet zo ook nog ff voor proefwerkweek leren maar dat is maar economie en Engels, peace of (space)cake dus ;-)
Idd...
Bèta kindje =P

Maargoed... ik ben echt zwaar computer verslaaft... damn... doe ik het weer ;)

Mijn moeder doet ookal negetief (werkt dus wel lekker mee), zij is er compleet van overtuigd dat ik niet overga...

Ach ja...

Hoeveel kan ik lullen in 2 uur?
(we regelen nog wel uitstel, maar het maakt slechte indruk als je helemaal niks hebt =P)
YPM, nu begin in me serieus af te vragen of jij niet Luke bent ;-)
Mijn moeder denkt volgens mij dat de kans dat ik overga 1% is, mijn vader 25% en Lukeje zelf denkt 90%.
En ik zeg dan ook altijd: "Komt wel goed" :-)

Ik ben niet computer verslaafd, ik kan stoppen wanneer ik wil, alhoewel mijn ouders ook hiervan denken dat ik wél verslaafd ben.
Maar ik wil niet stoppen dat is wat anders ;-)
Stop niet voor m'n ouders maar stop als ik er zelf genoeg van heb :-)

Maar ga jij nou maar aan je geschiedenis verhaal beginnen ;-)
Ik ga vannacht wel leren, dat doe ik zo'n beetje de hele proefwerkweek al en dat bevalt prima :-p
Straks ff beetje Deep Purpe, Guns 'n Roses draaien en dan ben ik zo'n beetje stoned zonder drugs ;-)
("Smoke On The Water", ja wat wil je anders met zo'n titel ;-))
Alex schreef op 07.03.2007 19:03
en ik ben christen dus niet schelden:P

Balen voor je,
maar misschien een rare vraag,
neem (als je dus christen bent) het god niet kwalijk dat je gehandicapt bent?

Zou ik wel doen denk ik...
Ik heb zin in bier...
Jij bent niet mij =P
Je bent net zo mij als je die vriend van me bent (die programmeert alleen niet, die download de hele dag gnr enzo...)
Ikzelf luister hiphop/rnb =P

Ik kan dus echt niet stoppen met computeren, daarnaast ben ik ook nog een beetje sex-verslaaft =P (maar ik heb dus geen vriendin omg)

@Barry
Ik ben ook christelijk ;)
Maar neem god niks kwalijk, Hij is meer een soort steun en toeverlaat...
Oke dan ben je anders, met die muziek stijl ;-)
En ja ik lust ook wel een pilsje nu...

Hahaha
Sex verslaafd is iedereen wel op die leeftijd denk ik. Of je hebt er in ieder geval zin in ^_^. Kom op, is gezond, je bent puber ;-)

Nou, ik ga dan beneden maar wat drinken ;-)
Later!!
Barry schreef op 07.03.2007 20:17
[quote='Alex schreef op 07.03.2007 19:03']en ik ben christen dus niet schelden:P

Balen voor je,

Zou ik wel doen denk ik...[/quote]
Ik denk eigenlijk juist dat gelovige mensen met een handicap zullen denken dat God voor hen gekozen heeft dat ze gehandicapt zijn, en dat het juist een extra moeilijke opdracht is om door het leven te komen. En ik denk dat God ook veel steun zal geven aan gehandicapte mensen.
Barry schreef op 07.03.2007 20:17
[quote='Alex schreef op 07.03.2007 19:03']en ik ben christen dus niet schelden:P

Balen voor je,

Zou ik wel doen denk ik...[/quote]

doe ik juist niet dankzij hem ben ik er want dokters dachten dat ik niks kon maar ik heb een chat voorjullie http://www.alexwebdesign.nl/ikhoefgeenchat/?style=msn
Tja, geloven blijven apart, maar heb wel alle respect voor mensen die gelovig zijn hoor ;-)
We moeten toch ooit eens op de aarde zijn gekomen, en god kan een manier zijn wellicht ;-)
Ik houd het bij ongelovig, dan kan ik in ieder geval mezelf de schuld geven ;-)
@Jonathan {
Zou kunnen, maar aangezien ik (zwaar) anti-geloof ben, (en het hier niet zal uiten) maar ben ik benieuwd wat hij er zelf van vindt. Maar het kan idd zo zijn als je zegt...
}

Reageren