Dag iedereen,
Ik mag van mijn moeder geen host betalen maar ik heb een ideetje hoe ik dat wel kan zonder een cent van mijn bank aan te raken, of toch, dat denk ik...
Het is dus de bedoeling dat ik een heel goedkope host heb (indien mogelijk met domain name) Op andere sites van me (2à 3) zou ik dan google adds zetten, dan moeten die adds betaald worden op een of ander account (weet niet welk dit kan) waarmee ik dan die host kan betalen.
Dus nu zou ik willen weten of dat eigenlijk mogelijk is. En indien ja, bij welk dinges moet ik dan een account maken waarnaar google die bedraagjes kan dumpen. en welke host veilig is, in de zin dat ik alles heb dat ik nodig heb en dat als mijn adds niet genoeg opbrengen dan gewoon mn site plat ligt.
Als je het betrouwbaar wilt, kan je het hetbeste zelf schrijven denk ik.
Google rekend het uit, zit wel logica in. Hangt af van bepaalde verhoudingen, pageviews tegen clicks etc.
Je kan eerst ook gewoon eens een site maken met een mooi aantal bezoekers, dan komen vanzelf die advertenties wel. Maak je eerst eens druk om je inhoud in plaats van je financieringsplan. Als je niets te melden hebt heb je ook geen bezoekers en dus ook geen advertenties.
Dan host je gewoon zelf.
Heb je wel snle internet voor nodig als je site veel bezoeky word,
en je kan zelf amper internetten al je site druk wordt bezocht,
das dus niet egt handig voor jou denk ik
ik heb een adsl verbinding. maar ik heb maar 10gig bandwidth :-(
Arend: heb je gelijk in. een review van mn template: http://misery.freehostia.com/testtemplate/BinaryNews/
maar toch: ik mag zelf geen kapitaal investeren. zal wel bij gratis host beginnen maar dan werkt mail en zo nog niet
Kapitaal == veel geld
+/- €10,- == weinig geld...
ach :) niet stressen over financiering ... klein beginnen :) ben ook bezig om klein te beginnen (dat bij mij nooit lukt omdat ik te snel wil leren) Als je site goed loopt op een free host kan je mss beginnen met ads en als je site alsmaar bekender wordt verdien je direct meer geld :) kan je mss "reclame plaats" verkopen op je site voor een maandje ofzo in een banner rotator etc :) zo verdien je na wat script inspanningen heel wat :)

Veel succes :)
dhost.info. PHP, MySQL, FTP, en gratis
Wat dacht je ervan als je eens werkt voor je geld..
ga voor een vriend, kennis, familielid een site maken,
of weet ik het wat.. dan verdien je 'zwart' geld en daarmee
kun je een site betalen.. toch?
Go marvin, go marvin ! :P

Reageren