Dag iedereen,
Ik mag van mijn moeder geen host betalen maar ik heb een ideetje hoe ik dat wel kan zonder een cent van mijn bank aan te raken, of toch, dat denk ik...
Het is dus de bedoeling dat ik een heel goedkope host heb (indien mogelijk met domain name) Op andere sites van me (2à 3) zou ik dan google adds zetten, dan moeten die adds betaald worden op een of ander account (weet niet welk dit kan) waarmee ik dan die host kan betalen.
Dus nu zou ik willen weten of dat eigenlijk mogelijk is. En indien ja, bij welk dinges moet ik dan een account maken waarnaar google die bedraagjes kan dumpen. en welke host veilig is, in de zin dat ik alles heb dat ik nodig heb en dat als mijn adds niet genoeg opbrengen dan gewoon mn site plat ligt.
Alex schreef op 12.03.2007 18:45
ik ken er een 20€ per jaar dan krijg je een webhosting en domeinnaam Luckyluke-services

Grappig, mijn systemen gebruiken om door te verkopen met een eigen copy-right teken eronder. Zo ff een mailtje de deur uit sturen.
wat bedoel je?
Of je gaat naar bijvoorbeeld PCExtreme.

27,95 per jaar, inclusief domein, en dan heb je een groter pakket dan bij luke...
->> www.webhosters.nl <--
Stel je eisen in bij je zoekopdracht en zoek aan de hand van de reacties je geschikte host uit.
Hoeveel dataverkeer heb je nodig? Misschien dat ik iets kan regelen :)
dat is interressant Alex, maar kan iemand me nu zeggen of dat met paypal een kans heeft, het heeft namelijk geen zin dat ik een host zoek, en verlang naar die host, als het toch om niets uitdraait met adsense

dataverkeer: heb eigenlijk alleen nog maar ervaring met gratis hosts, ben nog maar net met DE taal php begonnen, en heb nu ook dreamweaver dus het zou wat meer bezoekers moeten opbrengen, maar ik denk dat ik met een gig of 20 al heel goed rondkom (en anders upgrade ik toch gewoon)
reinhout schreef op 12.03.2007 18:53
dat is interressant Alex, maar kan iemand me nu zeggen of dat met paypal een kans heeft, het heeft namelijk geen zin dat ik een host zoek, en verlang naar die host, als het toch om niets uitdraait met adsense

weet niet maar moet je eens vragen aan Luke (dus geen Luuk) of hij dat accepteert
Volgens mij kan dat niet ;-)

[edit]
Of je moet persoonlijk een deal sluiten met de webhoster...
[/edit]

Je hebt wel het probleem dat je de webhosting moet betalen, alvorens je een website kunt hebben.

Waar haal je dat startkapitaal dan vandaan?
Wat?¿?
Je kan toch met Adsense o.i.d. je geld naar je rekening laten overschrijven, vandaar kan je dan de host betalen. Lijkt met niet moeilijk met dinegn als Internetbankieren of Ideal...

Reageren