Dag iedereen,
Ik mag van mijn moeder geen host betalen maar ik heb een ideetje hoe ik dat wel kan zonder een cent van mijn bank aan te raken, of toch, dat denk ik...
Het is dus de bedoeling dat ik een heel goedkope host heb (indien mogelijk met domain name) Op andere sites van me (2à 3) zou ik dan google adds zetten, dan moeten die adds betaald worden op een of ander account (weet niet welk dit kan) waarmee ik dan die host kan betalen.
Dus nu zou ik willen weten of dat eigenlijk mogelijk is. En indien ja, bij welk dinges moet ik dan een account maken waarnaar google die bedraagjes kan dumpen. en welke host veilig is, in de zin dat ik alles heb dat ik nodig heb en dat als mijn adds niet genoeg opbrengen dan gewoon mn site plat ligt.
[edit]Vergeten te refreshen[/edit]
Raymond schreef op 12.03.2007 19:00
Je kan toch met Adsense o.i.d. je geld naar je rekening laten overschrijven, vandaar kan je dan de host betalen. Lijkt met niet moeilijk met dinegn als Internetbankieren of Ideal...

Maar het mag van zijn moeder dus niet van zijn rekening af...
Het startkapitaal haal ik van een gratis host die +- 200 hits/pag/dag heeft
dus als ik dat per 1000 views doe en ik heb 7 pagina's is dat
1400/dag en dan w8 ik tot dat kapitaal wat omhoog is en start ik

en php newbie: ja dat is het probleem en nog een probleem dat ik in pag 1 al heb aangeroepen is dat ik 15 ben.
Volgens mij is het gewoon veel verstandiger om eens goed met je ouders te gaan praten. De maandelijkse kosten voor een hostingprovider vallen reuze mee, zie het als een opvoedingsproces. Op jou leeftijd had ik al een jaar gewerkt en een KVK-inschrijving.
Ik ben zelf 14, en betaal gewoon mijn eigen host hoor...
PHP Newbie schreef op 12.03.2007 19:05
[quote='Raymond schreef op 12.03.2007 19:00']Je kan toch met Adsense o.i.d. je geld naar je rekening laten overschrijven, vandaar kan je dan de host betalen. Lijkt met niet moeilijk met dinegn als Internetbankieren of Ideal...

Maar het mag van zijn moeder dus niet van zijn rekening af...[/quote]
Oo, ok. Ik dahct dat hij het niet van zijn huidige (spaar)geld mocht betalen, maar dus wel van zelf verdiend geld op zijn eigen rekening.
PHP Newbie schreef op 12.03.2007 19:09
Ik ben zelf 14, en betaal gewoon mijn eigen host hoor...

EN ik net 13...
maarja jij heb vast geen problemen thuis/school :P
mijn ouders zijn in alles met internet problemen, ik heb maar sinds 8 maanden draadloos internet een een redelijke pc, en ik mag me niet met wat zij noemen louche zaken bezig houden. Ik krijg ze voor niets overtuigd, en vooral mn vader niet, want die staat het niet uit dat ik meer van pc's ken dan hij.
nog maar eens weer een open einde.
Ik ga zorgen voor een extra goed examen resultaat binnen een week, misschien zijn ze dan in de goede mood
Ben je al geholpe zonee pm me even ik kan je wel helpen.

Niels :)
Zijn er hier mensen die:
Mij willen hosten bij een host die ik (indien mogelijk) zelf kies (of naar aanraden van jullie)
In ruil zet ik ads voor die persoon zodat er ruim voldoende geld op diens adsense account binnenstroomt.
dit bedrag zal indien de ads per 1000views zijn ongeveer 11.2 EUR zijn als er 2 eur/1000views word betaald. Let op dat dit op een site is die gratis gehost is, Als ik bij de betaalde host ben aangemeld, zal deze meer bezoekers trekken, wat volgens mij het bedrag minimum op 20eur/maand brengt.
de host (php, mysql, redelijke space en bandwidth, domain name) zal maximum 10 Eur kosten wat voor jullie toch een paar biertjes extra betekend.

Reageren