Dag iedereen,
Ik mag van mijn moeder geen host betalen maar ik heb een ideetje hoe ik dat wel kan zonder een cent van mijn bank aan te raken, of toch, dat denk ik...
Het is dus de bedoeling dat ik een heel goedkope host heb (indien mogelijk met domain name) Op andere sites van me (2à 3) zou ik dan google adds zetten, dan moeten die adds betaald worden op een of ander account (weet niet welk dit kan) waarmee ik dan die host kan betalen.
Dus nu zou ik willen weten of dat eigenlijk mogelijk is. En indien ja, bij welk dinges moet ik dan een account maken waarnaar google die bedraagjes kan dumpen. en welke host veilig is, in de zin dat ik alles heb dat ik nodig heb en dat als mijn adds niet genoeg opbrengen dan gewoon mn site plat ligt.
lukke, dat's the problem: ik mag van mijn ouders (de sfeerbedervers!) geen hosting betalen op welke manier ook, enkel de in mn vorige post voorgestelde methode keuren ze goed.
heb je al een pinpas ofzo, dan pin je effe wat en dan laat je een vriend het overmaken, dan merken je ouders het toch niet.
en wat? En ....... vrienden van me hebben geen zin om zelf brieven te krijgen, zij hebben nog ergere ouders dan mij!

sry dat ik zo moeilijk doe hoor, maar een andere oplossing zit er denk ik niet in!
ik denk dat er 2 mogelijkheden zijn:

1. Overtuig je ouders
2. Geen hosting..
php newbie: idd, ik zal het dan zonder moeten stellen ;-( ;-( ;-(
ypm: dat kun je bijna nergens gebruiken, toch.

iedereen bedankt, maar zoals php newbie zei, ik zal het maar moeten laten, hoe erg ik het ook vind. :huil: :huil:
daar is het vrij goedkoop alleen domein naam is 15 Euro he
mijn oplossing, neem geen hosting en wacht tot je ouders er niet meer over zeuren want als je niks mag schiet het ook niet op.
Ga je eerst eens afvragen waarom je hosting nodig hebt.

Reageren