Daar ben ik weer (ga please niet glijk zijken over onzinnig topic)
en ik wou het graag hebben over pesten en of problemen thuis.
Ikzelf word namelijk gepest en als ik nu het woord school hoor raak ik al in paniek. Daar komt ook nog eens even lekker bovenop: Problemen thuis. Worden voornamelijk veroorzaakt door problemen @ school.
Welke ervaring hebben jullie met pesten/heb je 't meegemaakt (zo ja hoe is het opgelost?)
Groetjes Paul (Ik hoop dat jullie me niet gelijk gaan afzijken)
[offtopic]
Wat een slecht design heeft die site ;) (Plesk logo als favicon lol)
[/offtopic]
Maare je moet idd jezelf afzeiken/meedoen, dat doe ik ook welles (bewust of omdat ik een negatief zelfbeeld heb? Ik weet het niet...) zijn ze eigenlijk gelijk uitgelult... of gewoon die gasten dissen...
Waarom hebben we altijd van deze (onzinnige, ???medelijdige???) topics?
Nou, ik vind dat deze reactie nergens op slaat. Als ik even hard mag zijn: wij hier zijn allemaal nerds, en de kans is groot dat wij gepest zijn. Als het jou niet kan schelen, reageer dan aub niet. Er is al genoeg ellende in de wereld, pesten bijvoorbeeld.
Bestje Jonathan,
sinds wanneer is iedereen die hier is een nerd? En sinds wanneer worden nerds standaard gepest? Als ik even eerlijk ben vind ik dat jóu reactie nergens op slaat.
Er zijn hier gewoon veel van 'onze soort'...
En heel erg onzinnig zijn deze topics niet, het lucht namelijk wel op om je verhaal ergens kwijt te kunnen etc.
Maar ik zou pesten niet direct tot wereld elende rekenen...
Ik voel me niet nerd als ik even mag storen..
Ik zit dan misschien aardig wat achter pc maar nerd, nee..
Scripten is gewoon iets wat ik als hobbie doe..
Dus dit lijstje is volgens jou nerd:
- gitaarspelen
- scripten
- voetbal
- tennis
- beetje rondlopen met vrienden
en dit niet:
- gitaarspelen
- voetbal
- tennis
- beetje rondlopen met vrienden
Ikke hobbies:
-Basketball
-Muziek luisteren
-Hangen met vrienden etc.
-Webdevelopment
-PHPhulp
-Het verdere kloten met pc's
-Vakantie!!! (en dan naar een warm, gezellig land =P)