Daar ben ik weer (ga please niet glijk zijken over onzinnig topic)
en ik wou het graag hebben over pesten en of problemen thuis.
Ikzelf word namelijk gepest en als ik nu het woord school hoor raak ik al in paniek. Daar komt ook nog eens even lekker bovenop: Problemen thuis. Worden voornamelijk veroorzaakt door problemen @ school.
Welke ervaring hebben jullie met pesten/heb je 't meegemaakt (zo ja hoe is het opgelost?)
Groetjes Paul (Ik hoop dat jullie me niet gelijk gaan afzijken)
Van wikipedia:
Ontmaagding meisjes Nederland:
13 jaar of jonger: 4%
14 jaar: 10%
15 jaar: 22%
16 jaar: 22%
17 jaar: 20%
18 jaar: 12%
19 jaar: 5%
20 jaar: 3%
21 jaar of ouder: 2%
En nog ff van durex.com:
The survey also revealed the global average age for first time sex is 17.3 and the trend is for people to lose their virginity earlier, with 16 to 20 year olds becoming sexually active by 16.3 years.
Het valt idd miss. nog wel mee, alleen toch vind ik het eigelijk nog best jong en eigelijk zou je es af moete vrage; hoeveel procent van die meisjes WIL HET OOK ECHT, dan bedoel ik niet alleen verkracht of niet (dat telle ze ook vast niet mee!) maar kdenk vooral dat als jen leuk vriendje hebt en je die niet kwijt wil en hij moet /zal met je het bed in dan denk ik toch dat die meisjes eigelijk ook niet echtn keuze heben! maarja, wie ben ik, ik heb totaal geen ervaring! dus geloof maar niks van wat ik dr allemaal over zeur:P
TRouwens; ff voor de duidelijkheid; iedereen moet lekr doen wat ie wil, ik zeg alleen dat het volges mijn geloof niet echt normaal is als je voort huwelijk sex hebt, weet ook zon beetje waarom, en tis heel ingewikkeld allemaal, maar volges mij wast net als sommige wetten die mensen behoeden voor andere "gevaren" zo behoed dit mense natuurlijk ook tege SOA'S alhoewel we tegewoordig condooms hebbe ?!
maarja, mijn levensmotto is tegewoordig zon beetje WHY?!WHY?!WHY?! en dit is daar een zon onderwerp van:S
Ik denk dat ze over het algemeen wel willen... Ik ken meisjes, en meisjes kunnen ook oversext zijn, meisjes doen volgens mij tegen die leeftijd ook aan zelfbevrediging...
Ik vind dit eigenlijk helemaal niet raar, er zijn wel een aantal meisjes die mij mogen komen ontmaagden hoor (ik ben 15 en had er op m'n 14e ook geen probleem mee gehad) =P
ik wil helemaal niet normaal zijn, iedereen is al normaal
wes, niemand twijfel er aan of jij normaal bent of niet. jij bent waarschijnlijk het meest abnormale dat dit forum te bieden heeft. dat is een soort van compliment als je kijkt dat andere mensen in dit topic wel normaal zijn.
verder, alex-jan, het geeft niet, ik reageerde overdreven. alleen ik hoop dat je mn punt snapt.
Het valt idd miss. nog wel mee, alleen toch vind ik het eigelijk nog best jong en eigelijk zou je es af moete vrage; hoeveel procent van die meisjes WIL HET OOK ECHT, dan bedoel ik niet alleen verkracht of niet (dat telle ze ook vast niet mee!) maar kdenk vooral dat als jen leuk vriendje hebt en je die niet kwijt wil en hij moet /zal met je het bed in dan denk ik toch dat die meisjes eigelijk ook niet echtn keuze heben! maarja, wie ben ik, ik heb totaal geen ervaring! dus geloof maar niks van wat ik dr allemaal over zeur:P
TRouwens; ff voor de duidelijkheid; iedereen moet lekr doen wat ie wil, ik zeg alleen dat het volges mijn geloof niet echt normaal is als je voort huwelijk sex hebt, weet ook zon beetje waarom, en tis heel ingewikkeld allemaal, maar volges mij wast net als sommige wetten die mensen behoeden voor andere "gevaren" zo behoed dit mense natuurlijk ook tege SOA'S alhoewel we tegewoordig condooms hebbe ?!
maarja, mijn levensmotto is tegewoordig zon beetje WHY?!WHY?!WHY?! en dit is daar een zon onderwerp van:S
Greetz,
AJ
Laten we nou geen discussie over seks houden. Dan ben ik weer genoodzaakt een reactie van 100 regels te geven. Hou je voorkeuren en keuzes gewoon voor jezelf, want dit topic gaat over iets anders. En er zijn toch niet veel mensen die het met je eens zijn. Ikzelf vind de argumenten van de christenen zeer kansloos en achterlijk, gebaseerd op niets. Maar ik respecteer ze wel. Alleen ik ga jullie niet proberen te overtuigen dat het allemaal crap is, want dat is slechts mijn mening. Maar laten we dan ook niet door discussiƫren over het onderwerp, zeker niet als je nog nooit seks hebt gehad, want dan weet je niet wat je mist :)