Hey forummerssss

wat vind je het meest iritante gebeurtenis als je aan het programeren bent?

Ik vind het heel iritant dat als ik programeer dat me script niet werkt en dat er iemand me probeert te helpen dat het wel lukt. Dan gaat de gene die me geholpen heeft weg en dan werkt me script niet. bleeh
@Thomas: Dat vraag me ook af... Mischien weet ie geen bijdehante opmerkingen meer:p

Pas maar op!
:P lol, WES WE MISSEN JE
Wes is volgens mij als laatste van het weekend online...
Nou ja hij zal het vast druk hebben!
Over dat tabben +1 tab gaat makkelijk in SciTe. Wil je echter -1 tab positie doen? Iemand suggesties.

Het ergste vind ik nog een IRC venster dat constant staat te knipperen als Boris en Niek elkaar weer eens voor alles uit maken...
notepad2 !!!

die kan tabben ook, ook verticaal selecteren, goede kleurcombinatie voor de syntax highlighting etc etc..
Tabje extra is makkelijk, regels selecteren en dan tab. Maar net als Webmakerij zou ik het inderdaad ook wel andersom willen :P

Verder erger ik me (zoals velen) mateloos aan IE. Altijd dat gekleaut met DIV's en positioning met CSS...

En ik heb ook een hekel aan mensen die aan je kop zeuren (virtueel of in het echt). Of als de stroom uitvalt, dat is ook niet prettig :P Gebeurde de afgelopen week regelmatig...
Andersom tabben:

- Selecteer de text die je een tabje terug wil hebben en doe SHIFT + TAB

Voila, alle stukjes zijn 1 tabje naar voren geschoven.
Zoals Robert aangeeft: werken met Shift+Tab heeft de omgekeerde werking van Tab. Dat is trouwens voor heel veel acties.

Ga bijvoorbeeld maar browsen, roep een paar pagina's op in je browser en druk op Backspace. Dat is dus vorige. En Shift+Backspace?

In Firefox wat tabs openen en dan Ctlr+Tab. Dan schakel je vooruit tussen de tabs van Firefox. En wat als je Ctrl+Shift+Tab doet?

Zo zijn er nog heel veel keyboard acties die je kunt omdraaien door Shift te gebruiken.

Elwin
Of als je het knopje "Power" op je toetsenbord hebt staan daar op drukken!

Wat ik ook weleens doe is tegen andere zeggen dat ze eens op alt+f4 moeten drukken vaak weten mensen niet eens wat er dan gebeurt:S Wel grappig soms:)
Webmakerij schreef op 16.05.2007 23:15
Over dat tabben +1 tab gaat makkelijk in SciTe. Wil je echter -1 tab positie doen? Iemand suggesties.

Het ergste vind ik nog een IRC venster dat constant staat te knipperen als Boris en Niek elkaar weer eens voor alles uit maken...

Ik scheld boris nooit uit! het is altijd Boris die mij uitscheld!
Boris is gay

Reageren