De meeste weten hier mijn 'Dual-Core' problemen.. Mijn ouders zeggen nou: je hebt een goed rapport en bijna jarig, misschien kopen we wel een nieuwe PC voor je. Dat misschien is zeker, zoongeveer, mijn ouders geven iets als ze het beloofd hebben. M'n moeder en m'n vader willen dit wel, omdat me vader dan mijn PC krijgt en m'n moeder die van hem. Dat is best vooruitgang voor m'n vader.

Ik dacht eerst, ik stel een PC samen ik kwam uit op rond de €5000,-. Had ik mooie gamers PC, niet van alles het duurst, maar ook niet slecht.

Dat krijg ik zowiezo niet voor m'n verjaardag. Dus dan moet ik maar een complete PC gaan zoeken. Ik kwam uit op deze.

[edit]Hij staat trouwens ook goed bij mijn beeldscherm: kliko[/edit]

Hij lijkt mij wel goed, alleen de vid kaart weet ik niet. Ik heb meer verstand van gForce enzo. Wie heeft ervaring met ATI of een argument tegen of juist voor? M'n broertje heeft ook een ATI, niets mis mee, maar of op deze vid kaart ook next-gen games gespeeld kunnen worden? Dat weet ik nog niet zo zeer.

Ik heb Windows Vista Ultimate Edition. Dus 3x raden welke ik dan gebruik, niet die HE dus.. Hoe kan ik dat het beste aanpakken? HE configureren, dan formateren en dan UE er op installereen? Want ws zit HE er al op voorgeinstalleerd.

Veel vragen, dus ik hoop ook veel antwoorden! MVG, Tommy

[edit]Ik prik er nog zeker 1 gig bij, mss 2.[/edit]
Kijk ook op www.gistron.com daar heb ik voor weinig geld een leuke gamers pc samengesteld!
Ik moet identiteitskaart laten maken, maar stadhuis was dicht, dus dacht ik, ik rij even door naar Dynabyte.

Daar stond de M8080, 670 gig, Intel VIIV, gForce bla bla bla, dus allemaal net wat beter voor net 150 euro meer.
Kijk even op www.azerty.nl mooie prijzen. En ik weet niet hoe je aan 5000 euro komt maar dat is wel heel erg ziek.
Tommy schreef op 28.06.2007 07:38
Ik dacht eerst, ik stel een PC samen ik kwam uit op rond de €5000,-. Had ik mooie gamers PC, niet van alles het duurst, maar ook niet slecht.

Vriend van me:

Grote case met plexi, blauwe leds, waterkoeling, Pentium Core2Duo 2,4 Ghz, 2GB Ram, grote videokaart, ik geloof 660MB, 1 TB aan schijven. Afgerond € 2000. Die 5000 van jou slaat dus werkelijk op niets.
Heb je link? Want ik wil binnen de 1000 blijven, dus dat lukt daar zeker..

EDIT: volgensmij zit ik echt bij de verkeerde winkels te kijken..
Ik heb even geprobeerd om een monster PC samen te stellen @ Azerty, maar die 5000 euro ga je echt niet halen.

Specs:

Mocht je afvragen wat dat laatste item is, dat is een Blu-Ray brander.
WTF €5000 is wel heel veel. Ik heb voor €500 (excl. VGA kaart) een erg goede PC besteld. Dit is dan wel de alleen maar de kast. Gooi er nog 5 a 600 tegenaan en je hebt een leuke VGA kaart+LCD scherm erbij. Voor €5000 wordt je echt hard opgelicht of je wil een goedkope server gaan bestellen.
Daar zat bijv in: 2 TB, 8 gig ram, Point of View VGA150850 (750 euro).. ect. ect.

Alles wat je kan bedenken ongeveer
En dan zeg je...

Tommy schreef op 28.06.2007 07:38
Had ik mooie gamers PC, niet van alles het duurst, maar ook niet slecht.

Wat moet je nou met 2000GB ?
Tommy schreef op 28.06.2007 11:55
Daar zat bijv in: 2 TB, 8 gig ram, Point of View VGA150850 (750 euro).. ect. ect.

Alles wat je kan bedenken ongeveer

Dat zeg ik, je wilt een goedkope server bestellen :P

Reageren