Ik wil een suggestie geven voor de nieuwe PHPhulp: scripts/tutorials worden niet automatisch toegevoegd, en moeten bijvoorbeeld eerst door een admin worden goedgekeurd. Eventueel mogen 'goede leden' (hoog PHP-niveau) wel direct scripts /tutorialstoevoegen.
De reden hiervoor is het niveau van de scripts/tutorials de laatste tijd, kijk maar mee: Random Tekst Online check IP Chat maken
En dan zijn dit wat weinig voorbeelden, de laatste tijd zijn er inderdaad enkele verwijderd.
Op zich zou ik het wel jammer vinden als we dit doen, maar ik word er nog verdrietiger van als ik die dingen zoals hierboven genoemd moet tegenkomen.
Dat iemand een mening zegt ok maar er zijn er vele die afwijken van het onderwerp
Met dat van jan bedoel ik. Hij zit niet te zeuren om een nieuwe phphulp heb em zelf hier nog geen post zien zetten
wouter waar is jouw recht van spreken met 500 posts en geen kennis van php? Ja ik onthoud alles. Dit topic gaat juist om nieuwe functies van PHPhulp, dus ik zie het probleem niet. Ja, de site heet PHPhulp, nou fijn. Ik heet PHPerik, ik kan ook HTML. Moet ik dan PHPHTMLerik heten? Nee dat wordt te veel. Niet zo zwartwit hè. Nu voer je overigens zelf een discussie, die ook nog eens zeer nutteloos is. Laat ons gewoon onze meningen geven in het belang van PHPhulp, ik zie niet in waarom je dan met slijmberichtjes dit topic moet vervuilen?
Dat iemand een mening zegt ok maar er zijn er vele die afwijken van het onderwerp
Met dat van jan bedoel ik. Hij zit niet te zeuren om een nieuwe phphulp heb em zelf hier nog geen post zien zetten ... Buiten die 2 voor waarschuwingen !
Jan heeft het onderwerp van dit topic aangekaart in een kansloos script dat reeds is verwijderd. En dat is geen zeuren, maar gewoon gefundeerde kritiek. Daar is niks mis mee.
Verder vraag ik me af of Jan graag met zo'n bos veren in z'n kont rondloopt, ik zou er niet van zijn gediend. Ik wens hem hierbij dan ook sterkte toe
@ Wouter, weet je zeker dat je in het juiste topic zit?
ik vind het vreet dat hier veel wordt gediscussieerd ipv vragen te beantwoorden
Discussiepunten moet je maar uitvechten via e-mail maar stoor mensen niet die graag kennis delen
Ik heb zelf een groot respect voor jan koehoorn.. Hij zevert niet hij speelt niet hij helpt iedereen om het even wie... Hij weet ook veel en zijn kennis heb je niet op elk forum
Dit is geen kritiek op ander mods die er zijn om wat alles in de hand te houden !!
WTF? -> 1) vind je het wreed of vreemd? vreet weet ik niet wat je mee bedoelt.. (tenzij je dit topic opeet..)
2) discussiepunten .. stoor mensen niet die graag kennis delen -> WTF? Discussies horen op elk forum en dat is wat een forum leuk maakt. En dan kom jij eraan en vertel je ons wel even dat we moeten stoppen met deze discussie? Om vervolgens 20 mensen een mailtje te versturen? (om verder te gaan met de discussie)
3) Opeens kom je met je verhaal over Jan.. WTF? -> wat heeft dat nou in hemelsnaam te maken met dit topic?
Ik heb over off-topic gehoord, maar dit is toch wel erg overdreven hoor...
Maar goed, om on-topic te blijven:
Het zou natuurlijk erg fijn zijn om de nieuwe source zo snel mogelijk te mogen bekijken en te gebruiken. Al is het maar een preview. Maar hebben we die niet maanden geleden al gehad? De nieuwe layout? Of ben ik mis? Was dat niet de blauwe layout die breder was waarvan er werd gezegt dat PHPeric die naar buiten had gebracht?
Bas heeft gelijk dat we even moeten wachten totdat alles klaar is. Maar ben ik geen puber om een stuk ongeduld te zijn?
Ik betrek niemand van de community erbij omdat ik een slecht vertrouwen heb en niet wil dat de code die er is uitlekt.
Heb je geen vertrouwen in 'ons' of in je eigen code? In onze community zitten lui die het waarschijnlijk veel beter weten & kunnen, en gecombineerd heb je een enorme berg kennis en ervaring.
Is het niet opvallend dat het niveau hoger is en de "boodschap" in de posts van "ervaren" PHPHulp leden veel beter overkomt dan van de onervaren leden?
Ik betrek niemand van de community erbij omdat ik een slecht vertrouwen heb en niet wil dat de code die er is uitlekt. Bij de nieuwe versie hebben ook de moderators meer verantwoordelijkheid.
Dat ken ik, het is heel normaal.
Bas Kreleger schreef op 06.11.2007 19:46
Daar heb je wel een punt Frank.. Ik had eigenlijk nooit moeten aankondigen dat ik bezig ben met een nieuwe versie. In het begin was iedereen idd hartstikke enthousiast als er weer iets bij kwam :).