Hallo,

Ik wil een suggestie geven voor de nieuwe PHPhulp: scripts/tutorials worden niet automatisch toegevoegd, en moeten bijvoorbeeld eerst door een admin worden goedgekeurd. Eventueel mogen 'goede leden' (hoog PHP-niveau) wel direct scripts /tutorialstoevoegen.
De reden hiervoor is het niveau van de scripts/tutorials de laatste tijd, kijk maar mee:
Random Tekst
Online check IP
Chat maken
En dan zijn dit wat weinig voorbeelden, de laatste tijd zijn er inderdaad enkele verwijderd.

Op zich zou ik het wel jammer vinden als we dit doen, maar ik word er nog verdrietiger van als ik die dingen zoals hierboven genoemd moet tegenkomen.

Mvg,
Jonathan
Ik stem tegen U_U
Dat zou jou veel te veel macht geven, en dan word je eng :-P

Btw, Jonadingpersoon, je moet echt iets minder 'mod-achterig' gaan doen. Is heel irritant.
Lotte, ik weet dat jij stiekem al een campagne voert om PHPerik als president te krijgen. Maar ik had inderdaad al een opmerking van je verwacht.

En Jonathan moet je maar negeren, doet de rest ook :)
Spiderpig schreef op 06.11.2007 08:04
[quote='PHPerik schreef op 05.11.2007 21:31']Alleen Bas kan verwijderen, dat duurt idd lang.

PHPhulp kopen? Eerder faillisement aanvragen :P

bas doet oneerlijk, jan wel rechte geven en jou niet en dan zeggen dat dat normaal is dat alleen hij dat kan.. nou even topic verder lezen[/quote]Ach, het zij zo. Ik kan er niet écht mee zitten, zolang hij maar daadwerkelijk nutteloze scripts verwijdert, en dat doet hij ook.
Afgezien van het feit of Jonathan zich er mee bemoeien moet of niet, hij heeft wel een punt. Je ziet de kwaliteit van phphulp gewoon kelderen......

[edit]
Zelfs dit topic kan niet on-topic
[/edit]
:O :O :O :O :O :O :O :O

ik heb een idee, we maken een wiki :D iedereen kan ook dan een soort tutorial toevoegen en script, maar ook kunnen we voor phpfuncties onze eigen beschrijving maken, voor mensen die php.net niet snappen, en dan zal er vast wel een plugin zijn dat je er ook een forum bij kunt, en dan iets maken dat bijv mensen met meer dan 500 post mogen bewerken en met meer dan 1000 posts nieuwe pagina's mogen maken.

vote for me and i'll give you this all! (& ik word mod en geef phperik een waarschuwing :))

stomme bumpert :'(

edit:
wes wordt een varken net als ik :D toch wes?
do not use the lords name in vain

oid

ik ben een wortel, voel mijn warmte
PHPerik schreef op 06.11.2007 08:08
[quote='Spiderpig schreef op 06.11.2007 08:04'][quote='PHPerik schreef op 05.11.2007 21:31']Alleen Bas kan verwijderen, dat duurt idd lang.

PHPhulp kopen? Eerder faillisement aanvragen :P

bas doet oneerlijk, jan wel rechte geven en jou niet en dan zeggen dat dat normaal is dat alleen hij dat kan.. nou even topic verder lezen[/quote]Ach, het zij zo. Ik kan er niet écht mee zitten, zolang hij maar daadwerkelijk nutteloze scripts verwijdert, en dat doet hij ook.

edit
Bumpen:
Twee of meer keer achter elkaar in een topic posten heet bumpen.
Bumpen is pas na 24 uur toegestaan en kan een reden zijn voor de admins en moderators om een topic te sluiten. Gebruik indien nodig dehttp://www.phphulp.nl/imgs/forum/edit.gif knop om je tekst aan te passen.
[/quote]

en dat als mod met 3000+ :)
Jan Koehoorn schreef op 05.11.2007 21:44
En het aantal waarschuwingen van mods en admins. Momenteel sta je op twee. Drie is een ban.

dat kan natuurlijk nooit waar zijn
hoezo? 2000 spam post vind ik wel 2 waard, bij 3000 dus 3 :)

wes: ik voel je warmte :O
dat kan natuurlijk nooit waar zijn
Jij hebt het geluk dat een mattie van je altijd je profiel leegmaakt. We hebben een mol in het phphulp team. Goh wie zal dat toch zijn.
Ik ben stiekum een van bas zn 8 personalities

shhhhhhhhhhhhhhhhh

Reageren