Dit gaat waarschijnlijk zeer binnenkort verwijderd worden, maar toch;
PHPHulp heeft in mijn ogen niet het recht om zich een community te noemen. In ieder geval geen goede. Er word gezeurd over het feit dat er slechte scripts toegevoegd worden, maar het is het php-hulpteam zelf wat er ook geen oplossing voor verzint of maakt. En over oplossingen gesproken. De nieuwe versie, die al een jaar over de deadline is. Mooie oplossing om het daar ook direct bij te zetten, mocht de nieuwe versie ooit komen. Want onze leuke admin heeft wel tijd voor zijn freelance site, maar phphulp de update die allang over de deadline is geven, ho maar. En ondertussen worden de Senior leden van PHPHulp steeds bitcherig. Nieuwe scripts worden afgekraakt, goede scripts kunnen altijd beter. En de 2 dingen die ik in de zin hiervoor noemde worden niet op een nette manier gedaan. Er worden meerdere dubbelposts gemaakt, mensen vallen elkaar aan en als dan de scriptposter zijn script verwijderd lacht iedereen zich nog kapot ook.
Deze site heeft het recht niet zich PHPHulp te noemen.
Tommy om 15:18;
Een script dat de ingegeven error analiseert en uitlegt is een goed idee, een automatische fixer vind ik echter niet zo handig, dan leren de foutenmakertjes er niks van...
Ja, het is een idee voor die wizard... Ik vind je zo negatief Yorick... Heb je last van een winterdipje? :D
Nou ik heb meer last van een 'scheld elkaar maar uit ' forum. Ik ben normaal altijd vrij positief maar dit komt door sommige mensen hier op het forum, ik zal geen namen noemen dat hebben anderen namelijk hierboven al gedaan!
En ik had geen aandelen bij Fortis, daar ben ik nog te jong voor, maar zulke opmerkingen is wel de sfeer die we zoeken!
Hmmm, grapjes moeten kunnen en wanneer je in die sfeer blijft hangen wordt 't ook niet heel veel gezelliger. Vergeten, Zand er overheen (niet over je toetsenbord, dat typt zo lastig) en lekker phphulpen maar.