Dit gaat waarschijnlijk zeer binnenkort verwijderd worden, maar toch;

PHPHulp heeft in mijn ogen niet het recht om zich een community te noemen. In ieder geval geen goede. Er word gezeurd over het feit dat er slechte scripts toegevoegd worden, maar het is het php-hulpteam zelf wat er ook geen oplossing voor verzint of maakt. En over oplossingen gesproken. De nieuwe versie, die al een jaar over de deadline is. Mooie oplossing om het daar ook direct bij te zetten, mocht de nieuwe versie ooit komen. Want onze leuke admin heeft wel tijd voor zijn freelance site, maar phphulp de update die allang over de deadline is geven, ho maar. En ondertussen worden de Senior leden van PHPHulp steeds bitcherig. Nieuwe scripts worden afgekraakt, goede scripts kunnen altijd beter. En de 2 dingen die ik in de zin hiervoor noemde worden niet op een nette manier gedaan. Er worden meerdere dubbelposts gemaakt, mensen vallen elkaar aan en als dan de scriptposter zijn script verwijderd lacht iedereen zich nog kapot ook.

Deze site heeft het recht niet zich PHPHulp te noemen.
Ja om ons weer een beetje wakker te schudden! :)
misschien binnenkort ;)
wtf wortels?
Ik denk dat je iets anders bedoeld dan de $_SERVER['DOCUMENT_ROOT'] ;-) ?
En daar gaan we weer....
Sorry, my bad... Terug naar de stelling: phphulp is een zeikcommunity:
Sorry, ik vergat om PHPhulp te checken, maar het topic is er!

Zo'n automatische fouten-opspoorder zou inderdaad wel erg vet zijn, zijn er mensen die dat (samen (met mij?)) willen maken?
wes schreef op 04.01.2009 15:23
Cool dit topic, en dat is zelfs met dat ik al bijna een jaar niet meer actief post... kan je nagaan :-)
Misschien is dat ook wel (een deel van) het probleem. Vroeger kon je gewoon Wes van alles de schuld geven. Alle andere postende mensen waren bijzaak. Tegenwoordig moet je je aandacht verspreiden over tientallen mensen en kan je Wes daarvoor niet meer opknopen, dat wordt gewoon teveel.

We kunnen ook iets maken waardoor je gewoon niet meer kunt posten of reageren op PHPhulp, of dat alle reacties vooraf gekeurd worden door moderators? >:)
Kasper schreef op 04.01.2009 17:40
[quote='wes schreef op 04.01.2009 15:23']Cool dit topic, en dat is zelfs met dat ik al bijna een jaar niet meer actief post... kan je nagaan :-)
Misschien is dat ook wel (een deel van) het probleem. Vroeger kon je gewoon Wes van alles de schuld geven. Alle andere postende mensen waren bijzaak. Tegenwoordig moet je je aandacht verspreiden over tientallen mensen en kan je Wes daarvoor niet meer opknopen, dat wordt gewoon teveel.

We kunnen ook iets maken waardoor je gewoon niet meer kunt posten of reageren op PHPhulp, of dat alle reacties vooraf gekeurd worden door moderators? >:)[/quote]Owja, leuk, lopende band werk. ;-)

Reageren