Dit gaat waarschijnlijk zeer binnenkort verwijderd worden, maar toch;

PHPHulp heeft in mijn ogen niet het recht om zich een community te noemen. In ieder geval geen goede. Er word gezeurd over het feit dat er slechte scripts toegevoegd worden, maar het is het php-hulpteam zelf wat er ook geen oplossing voor verzint of maakt. En over oplossingen gesproken. De nieuwe versie, die al een jaar over de deadline is. Mooie oplossing om het daar ook direct bij te zetten, mocht de nieuwe versie ooit komen. Want onze leuke admin heeft wel tijd voor zijn freelance site, maar phphulp de update die allang over de deadline is geven, ho maar. En ondertussen worden de Senior leden van PHPHulp steeds bitcherig. Nieuwe scripts worden afgekraakt, goede scripts kunnen altijd beter. En de 2 dingen die ik in de zin hiervoor noemde worden niet op een nette manier gedaan. Er worden meerdere dubbelposts gemaakt, mensen vallen elkaar aan en als dan de scriptposter zijn script verwijderd lacht iedereen zich nog kapot ook.

Deze site heeft het recht niet zich PHPHulp te noemen.
Dat phpfreakz is zo onrustig, zo druk en zo vol. Ik kon daar nooit iets vinden.. Ik ben het wel eens dat als Bas zo weinig tijd heeft voor PHPHulp dat hij het dan misschien beter moet verkopen en afstaan aan mensen die er wel de tijd voor hebben en er iets moois van kunnen maken, dat durf ik zelfs als een verantwoordelijk aan te spelen.
Phpfreakz is duidelijk genoeg.

Op het moment dat jij uit die website niets kan opmaken, heb je eerder een andere cursus nodig, i.p.v. PHP leren.
Ik zie niet in waarom ik de noobs hier geen noobs mag noemen. Als je je aangesproken voelt, ligt dat bij jezelf en niet bij mij ;-)
Blijkbaar heb jij nog nooit van "Respect" gehoord,
En goed, het is maar net wat jou definitie is van noob,
Maar hou ook rekening met andere mensen, die er misschien wel een andere definitie van hebben.
Ik vind jou reactie wel een beetje heel egocentrisch overkomen,
Zolang jij je er maar goed bij voelt vind je het wel best, ook niet de beste insteek vind ik.
LOL, bas is online zie ik. ben benieuwd hoe hij zo gaat reageren (als ie reageert ten minste).
Chris Kortaan schreef op 05.01.2009 15:51
Ik zie niet in waarom ik de noobs hier geen noobs mag noemen. Als je je aangesproken voelt, ligt dat bij jezelf en niet bij mij ;-)
Bij bepaalde woorden (met name scheldwoorden), heb ik totaal geen moeite. Het grijpt mij totaal niet (meer) aan. Maar toch zeg ik het niet op bepaalde plaatsen. Zoals hier op het fora.

Waarom? Respect dan hae :)

Neem nou bijvoorbeeld: kankeren

Oehh... Erg...

Nee hoor:
Vandale: kan·ke·ren kankerde, h gekankerd voortdurend mopperen

Maar als ik die en vervang door iets anders, tja...

Peter schreef op 05.01.2009 16:03
LOL, bas is online zie ik. ben benieuwd hoe hij zo gaat reageren (als ie reageert ten minste).
Alweer offline...
Whaha, en Bas is weer offline :')
Chris Kortaan schreef op 05.01.2009 15:51

Wat, gaat de sfeer eraan op phphulp? Hoe zou dat nou komen....
Chris Kortaan schreef op 05.01.2009 16:09
Whaha, en Bas is weer offline :')

Hij heeft schijnbaar geen zin om zich in deze discussie te voegen... wat ik me enigszins kan voorstellen..
LOLZ,
bas heeft bodyguards bijgeroepen, 3 moderators XD (santhe, erik en Terence).

Reageren