Dit gaat waarschijnlijk zeer binnenkort verwijderd worden, maar toch;
PHPHulp heeft in mijn ogen niet het recht om zich een community te noemen. In ieder geval geen goede. Er word gezeurd over het feit dat er slechte scripts toegevoegd worden, maar het is het php-hulpteam zelf wat er ook geen oplossing voor verzint of maakt. En over oplossingen gesproken. De nieuwe versie, die al een jaar over de deadline is. Mooie oplossing om het daar ook direct bij te zetten, mocht de nieuwe versie ooit komen. Want onze leuke admin heeft wel tijd voor zijn freelance site, maar phphulp de update die allang over de deadline is geven, ho maar. En ondertussen worden de Senior leden van PHPHulp steeds bitcherig. Nieuwe scripts worden afgekraakt, goede scripts kunnen altijd beter. En de 2 dingen die ik in de zin hiervoor noemde worden niet op een nette manier gedaan. Er worden meerdere dubbelposts gemaakt, mensen vallen elkaar aan en als dan de scriptposter zijn script verwijderd lacht iedereen zich nog kapot ook.
Deze site heeft het recht niet zich PHPHulp te noemen.
Op phpfreakz kun je fantastische informatie winnen. Hangt er vanaf wie het heeft gepost.
Soms zie ik een geweldige mail classe, en daarna weer ééntje waarvan ik denk, moet dat nou...
?
Onbekende gebruiker
05-01-2009 15:10
Dennis Mertens schreef op 05.01.2009 14:19
[quote='Chris Kortaan schreef op 05.01.2009 10:28']
Zijn zat andere communities, en zolang je zelf een paar developers kent ben je sterker dan een hele community met noobs zoals hier.
??
Ik vind niet dat je het woord noob kunt gebruiken, en al helemaal niet in zo'n zin.
Maar jij bent zeker de grootste scriptkiddy.
Maar idd, er worden te veel dezelfde topics aangemaakt. Omdat ze te lui zijn om te zoeken op google en hier tussen de forums, tutorials en scripts.[/quote]
@Dennis; jij hebt een hobby, ik heb een baan. Guess again?
Dat Bas Kreleger nog steeds niet heeft gekeken zegt ook wel wat, en dat dadelijk dit topic gesloten is is een goed voorbeeld van zijn dictatuur.
Deze website heeft niets meer, stelt niets meer voor. Een layout uit 2003, scripting van 5 jaar oud met de nodige bugs, een nieuwe versie die al weer een opvolger krijgt omdat er al 2 jaar wordt gewerkt aan een nieuwe versie... Laat Bas er dan mee kappen en verkoop het domein voor een leuk bedrag aan een paar andere mensen, die wel wat moois hier kunnen neerzetten.
En communities zijn er genoeg, als je geen engels kan of wil, hoor je naar mijn idee tot het groepje scriptkiddies/wannabe's. Misschien dat scriptkiddies.nl wat voor jou is. 1000 leden en 3500 topics aanmaken in enkele minuten vond de server niet leuk, geen idee of de site nu nog bestaat.
Phpfreakz.nl is het niveau stukken hoger. Vele échte developers, en geen wannabe's en mensen die denken te kunnen developen/scripten. Mensen die elkaar echt helpen. Sure, hun site is ook niet perfect maar het is beter dan dit ;-)
Oja, en als je echt geen communities kan vinden dan moet je echt een les google.nl vinden ;-)
80% van de leden/bezoekers hier IS gewoon een noob/newb/beginner. Vraag maar rond. Dat ik de enige ben die dit hier zo hard neerzet, kan ik ook niets aan doen. Als jij je aangesproken voelt, kan ik ook niets aan doen :-)
Wat ik een nadeel vind van phpfreakz is toch wel dat ze minder toegankelijk zijn voor "newbies". Wil je op niveau werken, kan dat daar prima, maar er zijn ook meteen een stuk minder topics/ vragen en mensen die je daar kan helpen.
Daarnaast is die website ook wel aardig verouderd hoor, alleen was die al wel meer op "de toekomst" voorbereid.
...
Dat Bas Kreleger nog steeds niet heeft gekeken zegt ook wel wat, en dat dadelijk dit topic gesloten is is een goed voorbeeld van zijn dictatuur.
Deze website heeft niets meer, stelt niets meer voor. Een layout uit 2003, scripting van 5 jaar oud met de nodige bugs, een nieuwe versie die al weer een opvolger krijgt omdat er al 2 jaar wordt gewerkt aan een nieuwe versie... Laat Bas er dan mee kappen en verkoop het domein voor een leuk bedrag aan een paar andere mensen, die wel wat moois hier kunnen neerzetten.
en ik vind het een geniaal stukje, LOL
?
Onbekende gebruiker
05-01-2009 15:38
@Peter: Je quote zit een beetje verkeerd, weet niet precies welk stukje bedoeld lol..